Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 15 augustus 2018 om 00:30
Met een account post update lijkt het pb'en gewoon te werken. Met een oud account niet altijd...the_Wicked_Witch schreef: ↑15-08-2018 00:24Ik snap trouwens niet dat iedereen zo zeurt over die pb's die niet werken. Gaat als een zonnetje, man.![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

woensdag 15 augustus 2018 om 00:34
Ik heb ooit een pb verstuurd aan Debora, maar dat berichtje staat al vele maanden in mijn Postvak Uit. Betekent dat dat zij nooit in haar pb-box kijkt, of dat de pb-functie gewoon niet werkt? Als iemand van hier contact met haar heeft, geef haar maar even een seintje ajb.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 15 augustus 2018 om 00:35

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

woensdag 15 augustus 2018 om 01:01
zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 18:15Is dit lollig of zo ?
De dames verdachtmaaksters hebben hun lolletje gehad, maakt het uit joh, ook al heb je het mis.
Gewoon een beetje zuigen en zieken![]()
Neem maar van deze dronken tor aan dat je horende doof en ziende blind bent. Lolletje? Als jij ooit beseft hoever je bezijden de waarheid zit en waarvoor je het opgenomen hebt zal je je nog schamen om je onterechte Moeder Theresa actie. En nee, ik heb soms niet eens een seconde tijd om op viva te reageren. Sommige mensen hebben ook nog een leven naast deze forum soap. Zodra jij telefonisch of irl contact hebt gehad met de adder die je volgens mij en velen aan je nobele en beschermende borst koestert praten we verder.
Dan kruip ik oprecht diep door het stof. Maar ik durf er mijn ziel en zaligheid om te verwedden dat ik niet degene ga zijn die door het stof zal moeten gaan. En verder heb ik echt geen boodschap aan je onterechte en misplaatste insinuaties.

woensdag 15 augustus 2018 om 08:57
Ik ben ook nieuwsgierig.schattigmeisje schreef: ↑15-08-2018 08:55He, sliep ik weer tijdens de actie hoor
Nou ben ik ook nieuwsgierig naar de pb's ... Helemaal omdat ik het idee heb dat ze over Vanrzai gaan, en ik ben een van die wezens. Heb wel een idee, maar geen idee of dat idee goed is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 15 augustus 2018 om 09:04
Mwah, krijg meer met idee dat het een soort 'hoera, de pb doet 't eindelijk een beetje acceptabel', maar misschien vergis ik me, kan ook natuurlijk.schattigmeisje schreef: ↑15-08-2018 08:55He, sliep ik weer tijdens de actie hoor
Nou ben ik ook nieuwsgierig naar de pb's ... Helemaal omdat ik het idee heb dat ze over Vanrzai gaan, en ik ben een van die wezens. Heb wel een idee, maar geen idee of dat idee goed is.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 15 augustus 2018 om 09:08
Die is dan nooit echt verstuurd volgens mij.Dana schreef: ↑15-08-2018 00:34Ik heb ooit een pb verstuurd aan Debora, maar dat berichtje staat al vele maanden in mijn Postvak Uit. Betekent dat dat zij nooit in haar pb-box kijkt, of dat de pb-functie gewoon niet werkt? Als iemand van hier contact met haar heeft, geef haar maar even een seintje ajb.
Lijkt me niet dat het te maken heeft met wel of niet gelezen.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 09:08
9.20% gewijzigd
woensdag 15 augustus 2018 om 09:37
Ik had gisteren een pb verstuurd die in 'uit' bleef staan. Nu is het gelezen en is het ook weer weg uit 'uit'.Lucifer2018 schreef: ↑15-08-2018 09:08Die is dan nooit echt verstuurd volgens mij.
Lijkt me niet dat het te maken heeft met wel of niet gelezen.
Dan zou je denken dat het toch aan wel/niet gelezen ligt. Heb ik iig wel altijd gedacht.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 15 augustus 2018 om 10:19
Ik heb de indruk dat een pb alleen blijft hangen in 'postvak uit' als het een eerste keer is dat je contact maakt en het nog niet gelezen is.
Een bericht dat niet verstuurd kan worden blijft in je 'postvak uit' staan, je kunt het ook niet zelf verwijderen. Ik heb al van alles geprobeerd, de mods zeggen dat 'eraan gewerkt wordt'.
Een bericht dat niet verstuurd kan worden blijft in je 'postvak uit' staan, je kunt het ook niet zelf verwijderen. Ik heb al van alles geprobeerd, de mods zeggen dat 'eraan gewerkt wordt'.
nounou

woensdag 15 augustus 2018 om 10:37
Klopt. Zo werkt het op normale fora wel.Grobbekuiken_ schreef: ↑15-08-2018 09:37Ik had gisteren een pb verstuurd die in 'uit' bleef staan. Nu is het gelezen en is het ook weer weg uit 'uit'.
Dan zou je denken dat het toch aan wel/niet gelezen ligt. Heb ik iig wel altijd gedacht.

woensdag 15 augustus 2018 om 11:54
Inderdaad zeg

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 15 augustus 2018 om 12:01
Ik zie geen ban staan tot begin juni.
Tot zover heb ik terug gekeken.
woensdag 15 augustus 2018 om 12:01