Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
|Courage| schreef:
15-08-2018 16:50
Uh? Hoe fout ben ik dan wel niet dat ik kinderloos de relatie instapte en alsnog niet aan de leg wilde? Voor mijn man die ook nog geen kinderen had? :proud:
Djeez, jij fout mens jij, een beetje die man helemaal voor je alleen willen houden. Tssssk.
There is always something happening, and it's usually right now
Boheme schreef:
15-08-2018 16:34
Weer zo lekker kortzichtig als altijd.

Ik vind dat wel je met een (ontbrekende) kinderwens geen compromis kunt sluiten. Maar die to heeft duidelijk gezegd dat ze geen kinderen meer wil en de vriend kiest dan alsnog voor haar. Nouja, dan moeten ze het zelf weten toch?
Ja helemaal mee eens!
Grobbekuiken_ schreef:
15-08-2018 16:37
Uh?! Wat een onzin zeg.
Hoe zit dat dan met mannen die al kinderen hebben en geen tweede leg willen met een nieuwe partner die nog een kind van hem wil? Die moeten hun nwe partner dan ook verplicht bezwangeren?
Maar natuurlijk, anders geen seks! :bye:
|Courage| schreef:
15-08-2018 16:50
Uh? Hoe fout ben ik dan wel niet dat ik kinderloos de relatie instapte en alsnog niet aan de leg wilde? Voor mijn man die ook nog geen kinderen had? :proud:
Heul fout, je verzaakt te doen waarvoor je op deze aarde bent. Baren zul je!
Sodeju zeg :-o
Nou zeg! Wat een meltdown WEER.
. Hoezo dat? :-o
Of het weer een meltdown is weet ik niet, maar dit vind ik echt bizar. Een topic kabbelt redelijk rustig voort en iemand komt binnen en in no time vliegt het helemaal uit de bocht.
:HA:
Head* schreef:
15-08-2018 18:25
Of het weer een meltdown is weet ik niet, maar dit vind ik echt bizar. Een topic kabbelt redelijk rustig voort en iemand komt binnen en in no time vliegt het helemaal uit de bocht.
Het is zeker een meltdown. Mijn post over de 2 babbydaddies is ook gestaft namelijk. :hyper:
Ben ik de enige die een waarachuwing kreeg ivm offtopic in het CMtopic?
Loullah schreef:
15-08-2018 18:36
Het is zeker een meltdown. Mijn post over de 2 babbydaddies is ook gestaft namelijk. :hyper:
Krijg je altijd een melding als het gestaft wordt, of alleen als Viva besluit je een waarschuwing te sturen?
Nee, ik ook.

Ben ook benieuwd of er maatregelen zijn genomen wegens ‘op de man’ in het betreffende topic waar een forummer compleet uit haar panty gaat.
Of dat er weer het ‘all men are equal but some are more equal than others’ beleid wordt toegepast.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De mod van dienst heeft keurig objectief gemodereerd.
Head* schreef:
15-08-2018 18:25
Iemand met de overdrijfjesziekte?
Moezy schreef:
15-08-2018 18:47
Krijg je altijd een melding als het gestaft wordt, of alleen als Viva besluit je een waarschuwing te sturen?

Alleen als je een waarschuwing krijgt. Dan krijg je een pop-up waar je mee akkoord moet gaan. Ook als je het er niet mee eens bent. :P
Moezy schreef:
15-08-2018 18:47
Ik had een vermoede dat slachtoffer mij zou staffen. Ik heb dus op het stafje geklikt en jawel, het was al gemeld. Dat ze je dan wel.
Ik heb een waarchuwing voor offtopic in het mod topic. Zo te zien iedereen die erin gereageerd had.
Het zou nu wel fatsoenlijk zijn als je even je post die over haar gaat zou weghalen RB.
Such fun!1
MarindaH schreef:
15-08-2018 18:50
Het zou nu wel fatsoenlijk zijn als je even je post die over haar gaat zou weghalen RB.
Dat heeft de mod al gedaan.
‘Een forummer die uit haar panty schiet’.. gelukkig heb je daar meerdere van hier op het forum en is het geen privé-informatie.

#veegtzweetvanvoorhoofd
Overigens kan alles wat je hier op het forum schrijft opeens heel openbaar in 'n 'lees ook' onderwerp worden gebruikt. Dus wat nou privé? Zodra je het hier op het forum schrijft is je post eigendom van sanoma. Daar hebben we allemaal voor op akkoord geklikt.
himalaya schreef:
15-08-2018 18:52
‘Een forummer die uit haar panty schiet’.. gelukkig heb je daar meerdere van hier op het forum en is het geen privé-informatie.

#veegtzweetvanvoorhoofd
:HA:
himalaya schreef:
15-08-2018 18:52

#veegtzweetvanvoorhoofd
:rofl:
redbulletje schreef:
15-08-2018 18:48
De mod van dienst heeft keurig objectief gemodereerd.
ze geven gewoon toe in het mod topic dat ze het bansysteem niet altijd volgen. Wij weten nu dat dit geldt voor pjk. waarom dit is is geheim
wat heb je nu aan regels als je ze toch niet volgt??
De enigen van wie ik überhaupt weet hoeveel kinderen ze hebben zijn Ikigai en Redbulletje en ik gluur toch ook al wel even mee. Sommige mensen verwachten blijkbaar dat anderen ze super interessant vinden en van alles over ze weten of zo. Alhoewel er vast creeps tussen zitten die inderdaad dingen bijhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven