Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 16 augustus 2018 om 19:03
Ah, dat gaat hem voorlopig worden dus. Ik heb man meteen op betadinezalf uit gestuurd

En dan voor de nacht een ibu erin want daar drong mijn dochter zo op aan en die heeft een jaar geleerd voor apothekersassistente dus die kan het weten

donderdag 16 augustus 2018 om 19:05
Dat jullie tijd hebben om te eten
Als ik hier ben bijgelezen zitten de kippen al op stok en zijn alle afhaalchinezen gesloten.
*hapt met een geschrokken blik nog maar eens in een droge cracker met mosterd*
Gefeliciteerd met je mams, Pipistrello!

Als ik hier ben bijgelezen zitten de kippen al op stok en zijn alle afhaalchinezen gesloten.
*hapt met een geschrokken blik nog maar eens in een droge cracker met mosterd*
Gefeliciteerd met je mams, Pipistrello!
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

donderdag 16 augustus 2018 om 19:12
Hier bleef de buurjongen het ook proberen, en echt iedere dag 1 en het zelfde deuntjeLady*Voldemort schreef: ↑16-08-2018 17:57Ik had eens zo'n overbuurman met een drumstel. De arme jongen was gespeend van ieder gevoel voor ritme, maar hij bleef het proberen. Elke dag weer. Urenlang. Een doodenkele keer had ie het juiste ritme te pakken en dan waren we helemaal blij, maar zo'n opleving duurde nooit langer dan 25 seconden.

donderdag 16 augustus 2018 om 19:14
Sodabadje of biotex en als het echt veel pijn blijft doen naar de huisarts.Lady*Voldemort schreef: ↑16-08-2018 18:10Ik heb geen zin om er een heel topic voor te openen, maar wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik heb gisteren mijn linkerwijsvinger grotelijks opengehaald, het bloedde echt als een rund dus ik dacht dat alle vuiligheid er wel uit gespoeld zou zijn maar nu lijkt ie toch ontstoken. Ik kan er ook ongeveer niks mee, en dat is best lastig want ik ben linkshandig en ik werk in een branche waar je vooral je handen voor nodig hebt.
En dan nu het dilemma: sodabadje, ibuprofen of toch maar de huisarts?

donderdag 16 augustus 2018 om 19:16
Onze buur”jongen” (25 jaar maar nog thuis wonend) zong keihard mee met zo’n karaoke-app als zijn ouders niet thuis waren. Met een kopstem. Man en ik hebben ge-highfived toen hij eindelijk op zichzelf ging.

donderdag 16 augustus 2018 om 19:20
Dat moet ook echt vreselijk zijn geweest. Snap dat jullie blij zijn dat hij op zichzelf is gaan wonen. Kan hij daar zijn nieuwe buren lastigvallen met zijn karaoke-appPoppy_del_Rio schreef: ↑16-08-2018 19:16Onze buur”jongen” (25 jaar maar nog thuis wonend) zong keihard mee met zo’n karaoke-app als zijn ouders niet thuis waren. Met een kopstem. Man en ik hebben ge-highfived toen hij eindelijk op zichzelf ging.

donderdag 16 augustus 2018 om 19:34

donderdag 16 augustus 2018 om 19:38
Okee, ga ik doen! Volgens mij komt er al wat prut uit en dat lijkt me een goed teken. Ik zal morgen alleen helaas moeten weigeren om de vuile was uit te zoeken want één ontsteking lijkt me meer dan voldoende.REDHOTHEAD schreef: ↑16-08-2018 19:10Ook slapen met de pleister en betadine erop LV, morgen verschonen en dan zou het eigenlijk al wat beter moeten zijn, zoniet kun je morgen alsnog de ha bellen. En die Ibuprofen die dochterlief aanraadt kan ook geen kwaad.

donderdag 16 augustus 2018 om 19:40
Dat er prut uitkomt lijkt mij idd wel goed. En idd vieze was uitzoeken met een ontstoken wond lijkt me niet handigLady*Voldemort schreef: ↑16-08-2018 19:38Okee, ga ik doen! Volgens mij komt er al wat prut uit en dat lijkt me een goed teken. Ik zal morgen alleen helaas moeten weigeren om de vuile was uit te zoeken want één ontsteking lijkt me meer dan voldoende.

donderdag 16 augustus 2018 om 20:10
Als ie niet saxt staat zijn muziek sowieso altijd net een tandje te hard.redbulletje schreef: ↑16-08-2018 17:54Afschuwelijk!! Hoop voor je dat het een bevlieging is en z'n sax over 'n paar weken op MP staat.
Hij wil heus rekening met me houden hoor, maar hij moet toch gewoon naar zijn muziek kunnen luisteren!!! Hij vindt mij wel erg overgevoelig (met alle respect enzo).

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 16 augustus 2018 om 20:14
donderdag 16 augustus 2018 om 20:14
Geen idee of ie dat doet, dat hoor ik niet.
Ik woon ook helemaal niet in een gehorig huis, dus hij kan best op een normaal volume muziek luisteren zonder dat ik het hoor.
David Dunning
David Dunning

donderdag 16 augustus 2018 om 20:15

donderdag 16 augustus 2018 om 20:22
Met alle respect, dat zijn de ergsten
Tjezus, wat vals
donderdag 16 augustus 2018 om 20:29
Nou ja, dat dus.
Hij klaagde dat hij niet meer ontspannen naar zijn muziek kon luisteren omdat ie alsmaar bang was dat ik zou komen klagen.
Ik vond het een beetje de omgekeerde wereld.
David Dunning
David Dunning