Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
16-08-2018 19:38
Okee, ga ik doen! Volgens mij komt er al wat prut uit en dat lijkt me een goed teken. Ik zal morgen alleen helaas moeten weigeren om de vuile was uit te zoeken want één ontsteking lijkt me meer dan voldoende.
of even met een handschoentje aan?
Pinda-Kaas schreef:
16-08-2018 20:30
of even met een handschoentje aan?
Die dragen we sowieso bij het uitzoeken, dus die zijn ook stinkend smerig want na één keer weggooien zit er niet in wegens de Financiën. Persoonlijk zie ik de meerwaarde dus ook niet zo in van die handschoenen, maar als ik ze niet draag krijg ik ruzie dus vooruit dan maar weer.
Lady*Voldemort schreef:
16-08-2018 19:38
Okee, ga ik doen! Volgens mij komt er al wat prut uit en dat lijkt me een goed teken. Ik zal morgen alleen helaas moeten weigeren om de vuile was uit te zoeken want één ontsteking lijkt me meer dan voldoende.
Je moet je ziek melden hoor.
Je betaalt niet voor niks premies, je hebt gewoon recht op die ziektewet.
:jump:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ah gatver LV, vieze handschoenen aan om te voorkomen dat je vieze was aanraakt...
Blondie456 schreef:
16-08-2018 18:46
Ik ben een nieuwsgierig mens en ik herkende jou gelijk met je RIRI. Waarom die rare avator van Arisce=
RiRi is eigenlijk de bijnaam van Rihanna.
Lady*Voldemort schreef:
16-08-2018 20:35
Die dragen we sowieso bij het uitzoeken, dus die zijn ook stinkend smerig want na één keer weggooien zit er niet in wegens de Financiën. Persoonlijk zie ik de meerwaarde dus ook niet zo in van die handschoenen, maar als ik ze niet draag krijg ik ruzie dus vooruit dan maar weer.
Gatver. Zijn dat dan ook nog van die akelige plastic of rubber handschoenen soms?
Ik zou, als ik jou was, een stapeltje van dit soort katoenen handschoenen voor mezelf kopen en gewoon zelf steeds (goed heet) wassen.
't Is even een investering, maar dat zou het mij wel waard zijn.
https://www.medipoint.nl/producten/hand ... aar-1.html
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
16-08-2018 20:42
Gatver. Zijn dat dan ook nog van die akelige plastic of rubber handschoenen soms?
Ik zou, als ik jou was, een stapeltje van dit soort katoenen handschoenen voor mezelf kopen en gewoon zelf steeds (goed heet) wassen.
Oh daar ga ik eens naar kijken! En dan vooral naar een manier om te zorgen dat mijn dure handschoenen niet ergens bij het ongemerkte goed op een vestiging in het westen des lands terecht komen :proud:
Lady*Voldemort schreef:
16-08-2018 20:48
Oh daar ga ik eens naar kijken! En dan vooral naar een manier om te zorgen dat mijn dure handschoenen niet ergens bij het ongemerkte goed op een vestiging in het westen des lands terecht komen :proud:
belletjes eraan zou ik doen :proud:
Dana schreef:
16-08-2018 20:42
Volgens mij zijn werkgevers verplicht om personeel van de nodige en schone PBM's (persoonlijke beschermingsmiddelen) te voorzien. Handschoenen vallen hier ook onder.
FiIee schreef:
16-08-2018 20:51
Volgens mij zijn werkgevers verplicht om personeel van de nodige en schone PBM's (persoonlijke beschermingsmiddelen) te voorzien. Handschoenen vallen hier ook onder.
Hebben we toch? Van die vieze rubber dingen inderdaad, en graag niet te veel bestellen in één keer want dat is Duur. Maar aan de voorwaarde wordt zeker voldaan.
Lady*Voldemort schreef:
16-08-2018 20:55
Hebben we toch? Van die vieze rubber dingen inderdaad, en graag niet te veel bestellen in één keer want dat is Duur. Maar aan de voorwaarde wordt zeker voldaan.
Zit er ook zo'n vies talkpoeder laagje in?
Ana_Isabel** schreef:
16-08-2018 20:56
Nee gelukkig niet. In dat geval nam ik per direct ontslag.
Lady*Voldemort schreef:
16-08-2018 20:48
Als je googelt op 'katoenen handschoenen' vind je best veel, ook heel goedkope op mp (geen idee hoe de kwaliteit daarvan is natuurlijk).
Bijvoorbeeld: https://www.marktplaats.nl/a/kleding-he ... ousPage=lr

Kwijtraken is inderdaad een risico. :-) Misschien van die etiketjes erin strijken die ze in de zorg veel gebruiken, met je naam en telnr erop?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ana_Isabel** schreef:
16-08-2018 20:56
Brr, dat vind ik zó vies.
Dana schreef:
16-08-2018 21:01

Kwijtraken is inderdaad een risico. :-) Misschien van die etiketjes erin strijken die ze in de zorg veel gebruiken, met je naam en telnr erop?
\

Gaat niet helpen. Wij doen persoonswas, dus overal staan merkjes in en dan nog raakt er van alles zoek :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
16-08-2018 21:07
\

Gaat niet helpen. Wij doen persoonswas, dus overal staan merkjes in en dan nog raakt er van alles zoek :rofl:
Kom op. Elke forummer weet dat bejaarden van Grolsch houden. Dus investeer in een kratje en vraag een oude dame of je af en toe je schone handschoenen bij haar op mag halen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Geen idee of dit iets is:

https://www.aliexpress.com/wholesale?ca ... hnej9zbugf
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
16-08-2018 21:34
Geen idee of dit iets is:

https://www.aliexpress.com/wholesale?ca ... hnej9zbugf
Edit: Dit zijn de goedkoopste

https://nl.aliexpress.com/item/1pair-wh ... autifyAB=0
feow schreef:
16-08-2018 21:28
Kom op. Elke forummer weet dat bejaarden van Grolsch houden. Dus investeer in een kratje en vraag een oude dame of je af en toe je schone handschoenen bij haar op mag halen.
:rofl: Suggereer jij nou dat ze Yas moet vragen om haar handschoenen te wassen?
Dana schreef:
16-08-2018 21:35
:rofl: Suggereer jij nou dat ze Yas moet vragen om haar handschoenen te wassen?
Nee.
Ik suggereert dat ze de kennis opgedaan op het forum toe moet passen bij een aardig oud dametje waar ze de was toch al van doet. De naam van dat dametje in de handschoenen. Dan kan ze ze af en toe daar ophalen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik zit gezellig met broekrok aan de drank op het terras.
Geen bijzonderheden
:cheers:
Ja, stiekem dacht ik zoiets al, maar vond die andere mogelikheid leuker. Sorry Yas. :rofl:
yasmijn schreef:
16-08-2018 21:58
Ik zit gezellig met broekrok aan de drank op het terras.
Veel plezier! Groetjes aan Broek!
Gezellig dames, proost!
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven