Leuke vriendinnen gezocht in ARNHEM (30 +) !!!!
dinsdag 13 januari 2009 om 16:10
dinsdag 13 januari 2009 om 21:16
hoi saskia,
Leuk je berichtje te lezen en precies wat ik zoek! Ik woon sinds kort in Arnhem en het lijkt me leuk om wat mensen in Arnhem zelf te leren kennen. Ik ben 34 en woon in Sint Marten. Afgaande op wat je in je mail noemt delen we een aantal van dezelfde interesses (lekker uit eten, Sonsbeekpark, film, Posttheater, en kletsen). Kortom, wie weet kunnen we een keer een borrel gaan drinken en kijken of het klikt. En natuurlijk kunnen zich nog meer 30+ meiden uit Arnhem aansluiten!
Laat even weten of je het wat lijkt! groeten annah
Leuk je berichtje te lezen en precies wat ik zoek! Ik woon sinds kort in Arnhem en het lijkt me leuk om wat mensen in Arnhem zelf te leren kennen. Ik ben 34 en woon in Sint Marten. Afgaande op wat je in je mail noemt delen we een aantal van dezelfde interesses (lekker uit eten, Sonsbeekpark, film, Posttheater, en kletsen). Kortom, wie weet kunnen we een keer een borrel gaan drinken en kijken of het klikt. En natuurlijk kunnen zich nog meer 30+ meiden uit Arnhem aansluiten!
Laat even weten of je het wat lijkt! groeten annah
donderdag 15 januari 2009 om 11:38
Hoi Annah..
Leuk, dat je reageerd !!!
Zullen we eerst maar beginnen met koffie drinken (-: ?
Ik hoop ook dat er meer 30 plussers zich aansluiten...
Mijn e-mailadres is: saskia1237@hotmail.com.
Groetjes,
Saskia
Leuk, dat je reageerd !!!
Zullen we eerst maar beginnen met koffie drinken (-: ?
Ik hoop ook dat er meer 30 plussers zich aansluiten...
Mijn e-mailadres is: saskia1237@hotmail.com.
Groetjes,
Saskia
vrijdag 16 januari 2009 om 20:36
Oke dan!
Bij deze sluit ik me ook aan als dat kan
Ik ben Elles 31 en ik woon in Arnhem Noord.
Sluit me ook helemaal aan bij jullie interesses...
Lekker n borrel op de Korenmarkt, wandelen in t sonsbeek en n High tea is iets wat ik altijd al wilde doen... dus wie weet...
Lijkt me leuk om van jullie te horen.
Groetjes Elles
maarse77@hotmail.com
Bij deze sluit ik me ook aan als dat kan

Ik ben Elles 31 en ik woon in Arnhem Noord.
Sluit me ook helemaal aan bij jullie interesses...
Lekker n borrel op de Korenmarkt, wandelen in t sonsbeek en n High tea is iets wat ik altijd al wilde doen... dus wie weet...
Lijkt me leuk om van jullie te horen.
Groetjes Elles
maarse77@hotmail.com
dinsdag 20 januari 2009 om 21:15
Heej, nóg een oproepje !
Ik had namelijk net gereageerd op dit oproepje, maar zie nu ook deze.
Ik voldoe stiekum nog nét niet helemaal aan dit oproepje, want ik ben negenentwintig-en-een-half, maar... genoemde activiteiten spreken me aan, dus ik waag een poging! Hightea'en, kroegje, theater en andere dingen klinken leuk!
Mag ik meedoen? Beloof dat ik me als 30 zal gedragen
Erwt
PopdeE@live.nl
Ik had namelijk net gereageerd op dit oproepje, maar zie nu ook deze.
Ik voldoe stiekum nog nét niet helemaal aan dit oproepje, want ik ben negenentwintig-en-een-half, maar... genoemde activiteiten spreken me aan, dus ik waag een poging! Hightea'en, kroegje, theater en andere dingen klinken leuk!
Mag ik meedoen? Beloof dat ik me als 30 zal gedragen
Erwt
PopdeE@live.nl
Peas on earth!
woensdag 18 februari 2009 om 10:14
Hoi Saskia en alle andere meiden,
Hier nog iemand op zoek naar een leuke club meiden in omgeving Arnhem. Ik kom zelf niet uit Arnhem maar mijn achtertuin grenst er bijna aan lol. Geen probleem toch? Kan ik me nog bij jullie aansluiten? Lijkt me erg gezellig om weer eens wat te ondernemen. Ben de laatste tijd teveel met andere (belangrijke) zaken bezig geweest. Nu is het weer tijd voor leuke dingen!! Ik hoor het wel....
Groetjes Josje
Hier nog iemand op zoek naar een leuke club meiden in omgeving Arnhem. Ik kom zelf niet uit Arnhem maar mijn achtertuin grenst er bijna aan lol. Geen probleem toch? Kan ik me nog bij jullie aansluiten? Lijkt me erg gezellig om weer eens wat te ondernemen. Ben de laatste tijd teveel met andere (belangrijke) zaken bezig geweest. Nu is het weer tijd voor leuke dingen!! Ik hoor het wel....
Groetjes Josje
woensdag 18 februari 2009 om 17:03
Hallo Josje,
Leuk, dat je reageert !!!
We zijn nu druk met afspraken onderling.
Het is nog niet gelukt om met z'n allen een datum te prikken...
Mail maar even om een afspraak te maken; saskia1237@hotmail.com
Groetjes,
Saskia
Leuk, dat je reageert !!!
We zijn nu druk met afspraken onderling.
Het is nog niet gelukt om met z'n allen een datum te prikken...
Mail maar even om een afspraak te maken; saskia1237@hotmail.com
Groetjes,
Saskia
zondag 1 maart 2009 om 20:25
woensdag 4 maart 2009 om 16:56
Hallo allemaal
Ik heb nu van een aantal meiden doorgekregen wanneer ze kunnnen..
De datum wordt zondag 29 maart .
Ik wil dan voorstellen om dan met z'n allen om 15.00 bij Dudok af te spreken. Komen jullie dan ?
Graag nog even een mailtje zodat ik weet wie er komen ! (saskia1237@hotmail.com)
Groetjes,
Saskia
Ik heb nu van een aantal meiden doorgekregen wanneer ze kunnnen..
De datum wordt zondag 29 maart .
Ik wil dan voorstellen om dan met z'n allen om 15.00 bij Dudok af te spreken. Komen jullie dan ?
Graag nog even een mailtje zodat ik weet wie er komen ! (saskia1237@hotmail.com)
Groetjes,
Saskia
vrijdag 27 maart 2009 om 17:22
Hoi meiden,
Ik baal als een stekker maar ik kan niet mee as zondag.
Mijn schoonouders waren afgelopen di 40 jaar getrouwd en door omstandigheden wilden ze het eerst niet vieren maar nu willen ze met het gezin toch een hapje gaan eten. Ik kan dat natuurlijk niet voorbij laten gaan.
Volgende keer beter!
Heel veel plezier allemaal en ik lees later wel of het gezellig is geweest!
Groetjes Josamme
Ik baal als een stekker maar ik kan niet mee as zondag.
Mijn schoonouders waren afgelopen di 40 jaar getrouwd en door omstandigheden wilden ze het eerst niet vieren maar nu willen ze met het gezin toch een hapje gaan eten. Ik kan dat natuurlijk niet voorbij laten gaan.
Volgende keer beter!
Heel veel plezier allemaal en ik lees later wel of het gezellig is geweest!
Groetjes Josamme