De generatie van nu.

15-08-2018 00:11 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, generatie van nu is eigenlijk hetzelfde als vroeger alleen nu komt social media er ook nog bij.

Denk dat ik dan geen wannabe wil zijn. Vind naveltruitjes en rokjes afschuwelijk. Mijn kont hoeft niet te showen. Joggingbroek en trui naar school is hemels voor mij. Liever een oversized trui dan een t-shirt met cleavage.
anoniem_343891 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 10:18
85.90% gewijzigd
alongwiththesunshine schreef: ↑
16-08-2018 23:23
TO, er is niets raars aan je en je bent ook niet oudbollig. Gewoon lekker dragen waar je zin in hebt.
Precies wees aub jezelf.
Sjaantje37 schreef: ↑
17-08-2018 09:15
Precies wees aub jezelf.
Prima, e dan graag zonder oordeel over anderen die het anders doen.
Lekker leven en laten leven. Iedereen is anders als we allemaal hetzelfde aanhadden zou het ook een saaie boel zijn. Oh en TO er is niks mis met je, maar ook niks mis met "deze generatie."
dianaf schreef: ↑
15-08-2018 19:35
Tja, ik herken die wilde jaren '90 niet. Waarschijnlijk was ik te veel een tutje en mijn vrienden ook. :rofl:

En joggingpakken zijn van alle tijden. Vroeguh die glimmende dingen, toen aussies, een tijdje die adidasbroeken, nu van die yogapants. Niets verander dus.
Ik droeg 9/10 altijd joggingbroeken naar school omdat ik zo onzeker was als de pest, en dacht dat ik er te dik uitzag in spijkerbroeken. lol.
Nemaìn’ schreef: ↑
15-08-2018 00:22
Joh, 30 jaar geleden kwam je rokje net voorbij je billen, zonder legging, die droog je alleen met een croptop.
Op je 15de was iedereen zo’n beetje straalbezopen op feestjes, IND e brugklas had je al leren roken en blowen deed je in tussenuren.

Dus.
Plus de mega hoeveelheid make-up, vooral eyeliner en de enorme bos getoupeerd haar...
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef: ↑
17-08-2018 18:13
Plus de mega hoeveelheid make-up, vooral eyeliner en de enorme bos getoupeerd haar...
Touperen was zinloos met krullen :|
17-08-2018 18:14
Touperen was zinloos met krullen :|
Ging prima met heel veel haarlak. Dat was voorál heel fijn als het regende en waaide, en je moest op de fiets naar de discotheek... :cry:
wij slapen nooit.
17-08-2018 13:28
Prima, e dan graag zonder oordeel over anderen die het anders doen.
Dan kun jij anders als de beste. Zie "kutje" en "oud wijf" opmerking.
wij slapen nooit.
17-08-2018 18:57
Dan kun jij anders als de beste. Zie "kutje" en "oud wijf" opmerking.
Ik begin niet met een oordeel toch :) De originele OP was niet zo heel aardig en nogal groothoofdig.
Grappig, ik ervaar tegenwoordig juist een enorme vertrutting, (maar dat is puur sugarcoating denk ik) in tegenstelling tot de jaren 90 bijv.

Wat mij opvalt, je ziet nergens meer topless zonnen, er wordt enorm hysterisch gedaan over alcohol en sigaretten, mensen zijn een stuk minder tolerant, maar ondertussen zie ik wel ondanks die vertrutting, dingen zoals schuren, twerken, het moet zo gestoord/geil mogelijk, comazuipen, en indrinken voor je op stap gaat? waarom? een normaal blowtje roken is er niet meer bij, want het thc gehalte is stukken hoger dan eerst, het is nu zowat harddrugs.

Bovenstaande dingen heb ik dus zelden meegemaakt, en ik hield echt wel van een blowtje of een paar biertjes, maar als je zat was, dan was dat niet meteen binnen 5 minuten, maar daar deed je gewoon de hele avond plus nacht over, en naveltruitjes waren helemaal oke, je kon eigenlijk kwa kleding met een hoop wegkomen, zonder dat je er echt op aan werd gekeken.

ik mis echt de jaren negentig, als je dan alles deed wat god verboden had, werd het in ieder geval getolereerd, en nu is het meer een hypocriete bende geworden.
valentinamaria schreef: ↑
17-08-2018 18:13
En die walgelijke lippenstift met een donkerder randje met potlood eromheen...
florence13 schreef: ↑
18-08-2018 07:09
En die walgelijke lippenstift met een donkerder randje met potlood eromheen...
Oja!! En volgens mij ook veel meer kleuren oogschaduw, het was stukken uitbundiger.
wij slapen nooit.
17-08-2018 20:43
Ik begin niet met een oordeel toch :) De originele OP was niet zo heel aardig en nogal groothoofdig.
TO geeft aan dat ze zich niet kan identificeren met haar jongere broertje en diens leeftijdsgenoten. En ze houdt niet van croptops. Ik weet niet wat daar groothoofdig aan is. Dat jij haar vervolgens "oud wijf" en "kutje" noemt is volledig uit proportie. Denk daar maar eens overna. Is niet het eerste topic waar je bot in reageert namelijk.
wij slapen nooit.
19-08-2018 20:55
TO geeft aan dat ze zich niet kan identificeren met haar jongere broertje en diens leeftijdsgenoten. En ze houdt niet van croptops. Ik weet niet wat daar groothoofdig aan is. Dat jij haar vervolgens "oud wijf" en "kutje" noemt is volledig uit proportie. Denk daar maar eens overna. Is niet het eerste topic waar je bot in reageert namelijk.

Gelukkig reageer jij wel altijd normaal.
¡Apagando las luces!
Ik ben ook puber geweest in de 90's.
Maar nooit gerookt/geblowd, drinken vanaf mn 17e, nooit dronken geweest, geen jongens, geen sexy kleding.
Ik was gewoon braaf blijkbaar..
SombraOnline schreef: ↑
19-08-2018 21:13
Gelukkig reageer jij wel altijd normaal.
Zonder onderbouwingen kan ik niets met je post. (Ik zal voor het gemak even vergeten dat je een forumvriendinnetje van Nemain bent.)
wij slapen nooit.
19-08-2018 23:28
Zonder onderbouwingen kan ik niets met je post. (Ik zal voor het gemak even vergeten dat je een forumvriendinnetje van Nemain bent.)
Dat ben ik niet. Vooroordelen helpen je niet.
¡Apagando las luces!
19-08-2018 23:32
Dat ben ik niet. Vooroordelen helpen je niet.
Zeg dat maar tegen je forumvriendinnetje.
wij slapen nooit.
19-08-2018 23:38
Zeg dat maar tegen je forumvriendinnetje.
Die ik niet heb.
Maar goed, ik ben niet degene die binnen 1 week twee bans had, omdat de reacties op m’n topic niet in m’n straatje pasten. Ik zou eens wat aan je agressiviteit gaan doen.
¡Apagando las luces!
19-08-2018 23:45
Die ik niet heb.
Maar goed, ik ben niet degene die binnen 1 week twee bans had, omdat de reacties op m’n topic niet in m’n straatje pasten. Ik zou eens wat aan je agressiviteit gaan doen.
Daar heb je iets mee hè, met dat "niet in het straatje passen." Dat iemand vooral effe lekker hard wordt aangepakt. En als iemand dan tegengas geeft luidt het: "het past niet in je straatje" voorbijgaande aan of het überhaupt respectvol was wat er werd gezegd. Nogal een zwart-wit beeld heb je. Maar goed. Ik zie dat je 22 jaar bent. Dat kan veel verklaren.
wij slapen nooit.
19-08-2018 23:54
Daar heb je iets mee hè, met dat "niet in het straatje passen." Dat iemand vooral effe lekker hard wordt aangepakt. En als iemand dan tegengas geeft luidt het: "het past niet in je straatje" voorbijgaande aan of het überhaupt respectvol was wat er werd gezegd. Nogal een zwart-wit beeld heb je. Maar goed. Ik zie dat je 21 jaar bent. Dat kan veel verklaren.
Mensen uitschelden is tegengas geven? Duidelijk.
Overigens ben ik 22, als je iemand beledigt, doe het dan goed.
¡Apagando las luces!
20-08-2018 00:01
Mensen uitschelden is tegengas geven? Duidelijk.
Overigens ben ik 22, als je iemand beledigt, doe het dan goed.
En een denigrerende reactie geven (inclusief uitschelden) op een doodnormale OP is voor jou en wat ander forumgespuis blijkbaar de normaalste zaak van de wereld.
wij slapen nooit.
20-08-2018 00:08
En een denigrerende reactie geven (inclusief uitschelden) op een doodnormale OP is voor jou en wat ander forumgespuis blijkbaar de normaalste zaak van de wereld.
Nee. Dat heb ik toen ook al aangegeven. Ik heb je zelfs aangeraden je niet tot dat niveau te verlagen, maar schijnbaar voel jij je daar fijn bij :) Ieder z’n ding.
¡Apagando las luces!
20-08-2018 00:12
Nee. Dat heb ik toen ook al aangegeven. Ik heb je zelfs aangeraden je niet tot dat niveau te verlagen, maar schijnbaar voel jij je daar fijn bij :) Ieder z’n ding.
En blijkbaar voel jij je er fijn bij om steeds maar weer de aangevallen personen aan te spreken, met opmerkingen als "het past niet in je straatje". :facepalm:
Enne, als jij je forumnaam aanpast weet ik niet zo 123 wie je voorheen was hè.
wij slapen nooit.
Zetrinov schreef: ↑
15-08-2018 00:20
Nou ik weet niet hoor maar 30 jaar geleden bestonden er geen crop tops. 8 Jaar geleden droeg iedereen een legging onder haar rok/jurk en nu moet het allemaal zo kort mogelijk.
Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen hoor maar ik zie mezelf nog steeds met mijn mooie fluwelen hotpants over straat gaat (gekocht door mijn ouders ik was 12?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven