Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
20-08-2018 23:47
Sommige beslissingen van Viva zijn inderdaad niet heel erg doordacht. Je geraak eraan gewend hoor, geef het een paar weken. ;-D
Ik ken de boel hier aardig al doet mijn post-geschiedenis anders vermoeden. :jump:

Ik kom hier sinds 2003 en ik weet ook hoe de achterkant van het forum er (een hele tijd geleden) uit ziet. Zeg maar. Maar het went dus blijkbaar nooit, althans voor mij niet.
Pipistrello schreef:
20-08-2018 23:48
Yep. Vooral niet kritisch zijn. Willen ze niet horen.
Ik deed een Nemaintje, nog een keer posten in een al gewist bericht. Is gewoon wéér weggehaald.
Straks gewoon nog een keer doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
doornroosje9 schreef:
20-08-2018 23:41
Ik zie nu jouw motto pas! Zo goed als hetzelfde als het dialect hier. 8-)

Ik dacht meer dat Nick en Simon dat zo konden uitspreken.
Verkeerde kant van Nederland dus.
Nemaìn’ schreef:
20-08-2018 23:46
Diagnoses mogen niet.

Hij mag er 24 uur zelf over nadenken.
streepjesdekbed schreef:
20-08-2018 23:50
Ik ken de boel hier aardig al doet mijn post-geschiedenis anders vermoeden. :jump:

Ik kom hier sinds 2003 en ik weet ook hoe de achterkant van het forum er (een hele tijd geleden) uit ziet. Zeg maar. Maar het went dus blijkbaar nooit, althans voor mij niet.
Ah, een oud Angel? Welke?
streepjesdekbed schreef:
20-08-2018 23:50

2003, wow! Nee, dan zal het wennen ook niet meer komen, vrees ik.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 20-08-2018 23:55
0.98% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
shifty schreef:
20-08-2018 23:53
Hij mag er 24 uur zelf over nadenken.
Conclusie: het ligt aan iedereen behalve aan hemzelf.
Nemaìn’ schreef:
20-08-2018 23:53
Ah, een oud Angel? Welke?
Hahahahaha, dat wilde ik vragen, maar ik was te schijterig.
doornroosje9 schreef:
20-08-2018 23:55
Trutje
doornroosje9 schreef:
Haha en ik ben te schijterig om het te zeggen!
streepjesdekbed schreef:
20-08-2018 23:56
Haha en ik ben te schijterig om het te zeggen!
Nah, pb even dan!
Nemaìn’ schreef:
Trutje
Afbeelding
doornroosje9 schreef:
20-08-2018 23:57
Afbeelding
Weet wat je wenst!
Nemaìn’ schreef:
20-08-2018 23:57
Weet wat je wenst!
Gelukkig zit ik heel ver weg. :jump:
doornroosje9 schreef:
20-08-2018 23:58
Gelukkig zit ik heel ver weg. :jump:
Oja...
Nemaìn’ schreef:
20-08-2018 23:56
Nah, pb even dan!
Hmz, nee liever niet. Ik had het misschien niet moeten melden, maar was meer om aan te geven dat het niet echt een kwestie van 'weken' of 'wennen' is. En waarom ik hier dan toch nog rondhang... omdat er stiekem toch heel mensen hier zijn waar ik mijn hart aan heb verpand en die ik wil blijven lezen, al weten ze dat meestal zelf niet eens. Suf he?
1?
2?
3?
:HA:
4?
streepjesdekbed schreef:
21-08-2018 00:00
Hmz, nee liever niet. Ik had het misschien niet moeten melden, maar was meer om aan te geven dat het niet echt een kwestie van 'weken' of 'wennen' is. En waarom ik hier dan toch nog rondhang... omdat er stiekem toch heel mensen hier zijn waar ik mijn hart aan heb verpand en die ik wil blijven lezen, al weten ze dat meestal zelf niet eens. Suf he?

:bigkiss:
5?
streepjesdekbed schreef:
21-08-2018 00:00
Ah, een groepjesmens.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
shifty schreef:
21-08-2018 00:02
:bigkiss:
Thanks! (En nu denk ik dat ik weet wie jij.... maar ik ben echt zo de weg kwijt met al die changes! En te weinig actief ook, dat helpt niet mee)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven