Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 20 augustus 2018 om 23:50
Ik ken de boel hier aardig al doet mijn post-geschiedenis anders vermoeden.doornroosje9 schreef: ↑20-08-2018 23:47Sommige beslissingen van Viva zijn inderdaad niet heel erg doordacht. Je geraak eraan gewend hoor, geef het een paar weken.![]()

Ik kom hier sinds 2003 en ik weet ook hoe de achterkant van het forum er (een hele tijd geleden) uit ziet. Zeg maar. Maar het went dus blijkbaar nooit, althans voor mij niet.
maandag 20 augustus 2018 om 23:51
Straks gewoon nog een keer doen.Pipistrello schreef: ↑20-08-2018 23:48Yep. Vooral niet kritisch zijn. Willen ze niet horen.
Ik deed een Nemaintje, nog een keer posten in een al gewist bericht. Is gewoon wéér weggehaald.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 20 augustus 2018 om 23:51
doornroosje9 schreef: ↑20-08-2018 23:41Ik zie nu jouw motto pas! Zo goed als hetzelfde als het dialect hier.![]()
Ik dacht meer dat Nick en Simon dat zo konden uitspreken.
Verkeerde kant van Nederland dus.

maandag 20 augustus 2018 om 23:53
Ah, een oud Angel? Welke?streepjesdekbed schreef: ↑20-08-2018 23:50Ik ken de boel hier aardig al doet mijn post-geschiedenis anders vermoeden.![]()
Ik kom hier sinds 2003 en ik weet ook hoe de achterkant van het forum er (een hele tijd geleden) uit ziet. Zeg maar. Maar het went dus blijkbaar nooit, althans voor mij niet.
maandag 20 augustus 2018 om 23:54
2003, wow! Nee, dan zal het wennen ook niet meer komen, vrees ik.streepjesdekbed schreef: ↑20-08-2018 23:50Ik ken de boel hier aardig al doet mijn post-geschiedenis anders vermoeden.![]()
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 20-08-2018 23:55
0.98% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.

maandag 20 augustus 2018 om 23:55
Trutje

maandag 20 augustus 2018 om 23:56
Haha en ik ben te schijterig om het te zeggen!

maandag 20 augustus 2018 om 23:56
Nah, pb even dan!

maandag 20 augustus 2018 om 23:59
Oja...

dinsdag 21 augustus 2018 om 00:00
Hmz, nee liever niet. Ik had het misschien niet moeten melden, maar was meer om aan te geven dat het niet echt een kwestie van 'weken' of 'wennen' is. En waarom ik hier dan toch nog rondhang... omdat er stiekem toch heel mensen hier zijn waar ik mijn hart aan heb verpand en die ik wil blijven lezen, al weten ze dat meestal zelf niet eens. Suf he?

dinsdag 21 augustus 2018 om 00:02
streepjesdekbed schreef: ↑21-08-2018 00:00Hmz, nee liever niet. Ik had het misschien niet moeten melden, maar was meer om aan te geven dat het niet echt een kwestie van 'weken' of 'wennen' is. En waarom ik hier dan toch nog rondhang... omdat er stiekem toch heel mensen hier zijn waar ik mijn hart aan heb verpand en die ik wil blijven lezen, al weten ze dat meestal zelf niet eens. Suf he?

dinsdag 21 augustus 2018 om 00:04
Ah, een groepjesmens.streepjesdekbed schreef: ↑21-08-2018 00:00Hmz, nee liever niet. Ik had het misschien niet moeten melden, maar was meer om aan te geven dat het niet echt een kwestie van 'weken' of 'wennen' is. En waarom ik hier dan toch nog rondhang... omdat er stiekem toch heel mensen hier zijn waar ik mijn hart aan heb verpand en die ik wil blijven lezen, al weten ze dat meestal zelf niet eens. Suf he?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.