Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
alkemade schreef:
21-08-2018 00:17
treepjesdekbed.

Duhuh.
:proud:

Op die pijler kwam en kom ik zelden Feow (no pun intended ;-D)
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
21-08-2018 00:23
:proud:

Op die pijler kwam en kom ik zelden Feow (no pun intended ;-D)
Je hebt een PB. Denk ik.
lemoos2 schreef:
20-08-2018 23:47
Pa uit NL limboland, moeder uit BE limboland. Geboren worden in NL (limboland) met NL vader voor NL nationaliteit en de Belgische krijg je cadeau via moeder. Maar goed, in Amsterdam denken locals schijnbaar standaard dat ik een Duitser ben. Dat kan er ook nog wel bij :-D
Haha, herkenbaar!
Een sudoku is makkelijker op te lossen. Wat een geheimzinnigheid weer.
Ana_Isabel** schreef:
21-08-2018 08:33
Een sudoku is makkelijker op te lossen. Wat een geheimzinnigheid weer.
Inderdaad. Maar ik probeer me erbij neer te leggen dat ik zeer zelden iemand herken na een nickwissel.
Oké, ik zie iets gebeuren en ik wil er even iets over kwijt dus ik doe het maar hier. Het gebeurt veel, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je iemand met een nieuw topic gaat loepen en je allemaal oude shit naar boven sleurt in dat nieuwe topic. In dit geval komt het zelfs een beetje creepy over en waar bemoei je je mee denk ik dan. Bah.
Such fun!1
Vind ik ook een nare manier van doen MarindaH. Soms wordt nog naar boven gehaald wat er vier jaar geleden ergens gepost is. Ik snap wel dat mensen regelmatig wisselen van Nick.
MarindaH schreef:
21-08-2018 09:14
Oké, ik zie iets gebeuren en ik wil er even iets over kwijt dus ik doe het maar hier. Het gebeurt veel, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je iemand met een nieuw topic gaat loepen en je allemaal oude shit naar boven sleurt in dat nieuwe topic. In dit geval komt het zelfs een beetje creepy over en waar bemoei je je mee denk ik dan. Bah.
Ik doe dat heel af en toe als ik een nick herken en niet meer precies weet wat de voorgeschiedenis was. Soms vind ik het echt wel 'goed' om te weten en om advies te geven. Posts van vier jaar geleden naar boven halen is natuurlijk onzin.
Life is short. Eat dessert first.
MarindaH schreef:
21-08-2018 09:14
Bizar he.
Ik zat het net te lezen.
In dit geval vindt de TO het niet eens erg, maar het heeft compleet niks met de vraag van nu te maken. Dat ziet de forummer zelf daarna ook in, maar begin er dan gewoon niet over. Je bent niet de hulpverlener hier.
Such fun!1
streepjesdekbed schreef:
21-08-2018 00:04
Thanks! (En nu denk ik dat ik weet wie jij.... maar ik ben echt zo de weg kwijt met al die changes! En te weinig actief ook, dat helpt niet mee)

Nee, ik verwacht van niet. Ik ben nog nooit van nick gewisseld. Maar ik verwelkom graag nieuwe mensen/oudgedienden vriendelijk, kort en krachtig met een natte zoen, voordat ze ontdekken dat ik langdradig en vervelend kan zijn.
MarindaH schreef:
21-08-2018 09:25
In dit geval vindt de TO het niet eens erg, maar het heeft compleet niks met de vraag van nu te maken. Dat ziet de forummer zelf daarna ook in, maar begin er dan gewoon niet over. Je bent niet de hulpverlener hier.
In feite is het gewoon onbeschoft off topic.
TanteBedelia schreef:
21-08-2018 09:25
Bizar he.
Ik zat het net te lezen.
welluk toppuk?
ik erger me dan weer groen en geel aan forummers die een nieuwe nick maken en dan hetzelfde verhaal als ze onder hun oud nick hebben geschreven plaatsen.
.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 21-08-2018 09:35
98.18% gewijzigd
Coconuts12 schreef:
21-08-2018 07:55
Haha, herkenbaar!
Heel herkenbaar inderdaad! Ik werd ooit in Amsterdam voor Zweed aangezien terwijl ik toch gewoon (denk ik tenminste) Nederlands sprak!
Nouja, ik vermeldde het topic niet omdat niet iedereen daarheen hoeft te rennen.
Such fun!1
MarindaH schreef:
21-08-2018 09:34
Nouja, ik vermeldde het topic niet omdat niet iedereen daarheen hoeft te rennen.
is weer weg
Er is een stuk geedit als ik het goed begrijp, valt me dan weer mee van Sap. Wel weer duidelijk dezelfde kant op aan het posten als voorheen, bah.
doornroosje9 schreef:
21-08-2018 09:23
Ik doe dat heel af en toe als ik een nick herken en niet meer precies weet wat de voorgeschiedenis was. Soms vind ik het echt wel 'goed' om te weten en om advies te geven. Posts van vier jaar geleden naar boven halen is natuurlijk onzin.

Ik vind voor jezelf loepen om te zien wie het ook alweer was iets heel anders dan bijv schrijven 'maar hoe zit het dan met die gewelddadige man waarmee je samenwoonde drie jaar geleden' of 'je was toch depressief door het overlijden van je moeder' als het topic nu gaat over iets totaal anders.

(Dit zijn door mij verzonnen voorbeelden he, heeft verder niets te maken met het specifieke topic, is gewoon iets vergelijkbaars wat ik de afgelopen maanden heb zien gebeuren, overigens door andere forummers dan zojuist naar gehinte)
kinderen/mijn-dochter-heeft-in-turkije- ... ges/425893
Serieus?

Nee, dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Nee joh, lekker meespelen.
Ik heb net op een Lees Ook geklikt. Sorry mensen. :$
RikM schreef:
21-08-2018 12:25
Ik heb net op een Lees Ook geklikt. Sorry mensen. :$
Gestaft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven