Theehuis
woensdag 11 maart 2009 om 11:00
Niet dat ik weet, maar we kunnen haar natuurlijk zomaar tegenkomen
We "moeten"er even heen i.v.m. huisverkoop. Hebben nu afzichtelijk door mij gerood met witte stippeld kastje in gang staan voor de schoenen en ziet er vrij lomp en kraakpanderig uit, dus we gaan voor een beetje een normaal schoenenrek. En we hebben op sommige plekken geen lamp, alleen gloeilamp, dus daar moet ook even iets aan gebeuren.
We "moeten"er even heen i.v.m. huisverkoop. Hebben nu afzichtelijk door mij gerood met witte stippeld kastje in gang staan voor de schoenen en ziet er vrij lomp en kraakpanderig uit, dus we gaan voor een beetje een normaal schoenenrek. En we hebben op sommige plekken geen lamp, alleen gloeilamp, dus daar moet ook even iets aan gebeuren.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 11 maart 2009 om 14:30
Ik hoop dat het je lukt Star!! Ga je ze via internet bestellen of naar het postkantoor?? Want ik las dat je ze via internet alleen bij livenation kan krijgen (staat op website van de Arena). Ik ben er de vorige x heen geweest en was echt indrukwekkend! Alleen jammer dat het geluid in de Arena zo bagger is.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 11 maart 2009 om 16:24
Ik ben er weer (met update in NS)
Lekker vroeg thuis vandaag, dus ik kan nog best naar Inad rijden en meeliften naar de zweedse balletjes. Het alternatief is tenslotte een pizza
Welke gordijnen hebben jullie Inad, die op mijn plaatje (ecru-beetje transparant)? Hebben ze zulke, ietwat transparante gordijnen bij de Ikea?!
Lekker vroeg thuis vandaag, dus ik kan nog best naar Inad rijden en meeliften naar de zweedse balletjes. Het alternatief is tenslotte een pizza
Welke gordijnen hebben jullie Inad, die op mijn plaatje (ecru-beetje transparant)? Hebben ze zulke, ietwat transparante gordijnen bij de Ikea?!
Peas on earth!
woensdag 11 maart 2009 om 16:28
Die die wij hebben, met zelfde bovenkant zeg maar, zijn niet transparant, maar volgens mij is het een soort standaard Ikea gordijn, dus ze hebben vast andere kleuren en soorten stof.
Ik ga ook Daim meenemen trouwens. Wil je ook, Star?
En van die Haring in mosterdsaus, yummmmm
Ik ga ook Daim meenemen trouwens. Wil je ook, Star?
En van die Haring in mosterdsaus, yummmmm

woensdag 11 maart 2009 om 16:48

woensdag 11 maart 2009 om 22:03
Ikea was leuk, ballen zijn binnen, alsmede schoenenrek, lampen en Daims En ook Marabou chocola, haring in mosterdsaus en zelf te maken zuurdesembrood
Geen Erwtengordijnen gezien
Morgen komt een gezin uit Ierland logeren. Ier heeft Martial Arts seminar dit weekend met speciale leraar die uit de VS over komt. Ken het gezin al van vorig jaar. Zijn erg leuk. Hebben jongetje van Chica's leeftijd.
Geen Erwtengordijnen gezien
Morgen komt een gezin uit Ierland logeren. Ier heeft Martial Arts seminar dit weekend met speciale leraar die uit de VS over komt. Ken het gezin al van vorig jaar. Zijn erg leuk. Hebben jongetje van Chica's leeftijd.