Irritant!! Terecht?

26-08-2018 16:52 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik wilde gewoon eens checken of jullie hetzelfde vinden als ik of dat ik te ‘streng’ ben.

Via de app heb ik een tijdje contact met een leuke man. We hadden een date gepland waar ik zin in had maar helaas kon ik die avond niet omdat mijn moeder met spoed werd opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb hem dit zo vroeg mogelijk laten weten (in de middag meteen toen het gebeurde). Hij stuurde toen terug dat hij het jammer vond maar dat het een hele legitieme reden was. Wel stuurde hij er een stom plaatje bij van ‘als je plannen met iemand cancelt, wees dan degene die een nieuwe afspraak initieert’. Toen was ik al een beetje geïrriteerd maar ik dacht ‘ok.. misschien een beetje een mislukte grap’. Hij vroeg of ik komende week een nieuwe afspraak kon maken. Toen zei ik dat dat helaas niet kon want ik zit dan voor werk in buitenland. Hij stelde in hetzelfde gesprek een vrijdag voor, maar daarop kon ik helaas niet, maar ik stelde 2 dagen daarna voor.
Toen zei hij :’ het lijkt wel een werkafspraak, die worden ook telkens uitgesteld.
Maar leuk. Alleen als jij mij op 2 rondjes trakteert ‘

En toen dacht ik: hier heb ik helemaal geen zin in als het zo moet, zo zeurderig.
Wat vinden jullie?
Klaar, next.
Ja en?
Ik kan niets anders zeggen dan: terecht!
Ik was er ook klaar mee geweest. Hij is flauw en zeurt en probeert je een kut gevoel te geven.
Ja, een zeur inderdaad. En ook zo lekker van vertrouwen...
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Ehh beetje minder. Heeft hij nog wel naar je moeder gevraagd?
Ik had al afgeblokt na dat passief agressieve kutplaatje van 'm.
Ik denk dat het voor hem ook irritant is
Ligt aan de markt, als je beter kunt krijgen daarvoor gaan, anders deze leftover nemen. Goed letten op baan en bijbehorend salaris!
Bloody_Mary schreef:
26-08-2018 16:55
Ik denk dat het voor hem ook irritant is
.
Vast wel.
Maar als je serieus wil daten zal je toch met een open vizier erin moeten stappen en iemand niet direct afserveren om wat je 10 voorgangers al als smoesje hebben gebruikt.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Ja, wat verdient hij? Als het niet minstens 2x modaal is, moven.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hij wil je kennelijk graag zien maar jullie afspraak werd niet 'telkens uitgesteld'. Je moeder werd opgenomen in het ziekenhuis en daarna hebben jullie overlegd om een volgende datum te prikken. Beetje flauw van hem om zo te reageren.

Aanvulling: Of vind je hem an sich toch wel de moeite waard?
anoniem_64e4e73acf440 wijzigde dit bericht op 26-08-2018 17:01
11.70% gewijzigd
Hij had bij mij al kunnen opzouten na dat stomme plaatje op moment dat je moeder met spoed in het ziekenhuis werd opgenomen.
Tijdschriftenverslindster schreef:
26-08-2018 16:59
Hij had bij mij al kunnen opzouten na dat stomme plaatje op moment dat je moeder met spoed in het ziekenhuis werd opgenomen.
Dit inderdaad. Heel ongepast.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zo multi-intepreteerbaar he dat appen?
advies voor beide: de volgende keer lekker bellen om af te zeggen en nieuwe afspraak maken.
komt persoonlijker over en voorkomt een hoop irritatie
Misschien heeft hij het druk of geen zin in een nieuwe afspraak even verder kijken dan je neus lang is
Dat plaatje was al genoeg geweest voor mij.

Maar dat moeilijk tot een afspraak komen daarna kan ook irritatie opwekken.

Ik zou van beiden kanten het lekker over laten gaan.
Blondie222 schreef:
26-08-2018 17:19
Misschien heeft hij het druk of geen zin in een nieuwe afspraak even verder kijken dan je neus lang is
TO is degene die geen tijd heeft. Misschien even beter lezen dan je neus lang is.
Bingoplayer schreef:
26-08-2018 17:19
zo multi-intepreteerbaar he dat appen?
.
Wat is er onduidelijk aan: 'het kan vandaag toch niet doorgaan, mijn moeder ligt in het ziekenhuis'. En: 'nee, dan kan ik niet want zit ik in het buitenland'.
Ik begrijp best dat je in deze fase nog niet gaat bellen. Het contact komt digitaal tot stand, dat ze je digitaal nog even voort.
Madeliefjees schreef:
26-08-2018 16:58
:proud:
Madeliefjees schreef:
26-08-2018 16:58
Goh verdienen buschauffeurs toch wel goed.
Hij klinkt als een zeurkous. Lekker laten gaan.
Dubbel
Tijdschriftenverslindster schreef:
26-08-2018 16:59
Aan de andere kant heeft een beetje ervaren dater die smoes al 10 keer gehoord.

Dat het nu echt waar was is natuurlijk lullig. Hoop dat het beter gaat met je moeder.
Ik snap hem wel. Het klinkt ook wel erg als excuses verzinnen van de kant van TO uit.

Als een vrouw hier zou schrijven online was er een leuke klik maar nu ik af wil spreken ligt net zijn moeder on het ziekenhuis en daarna moet hij naar het buitenland en toen stelde ik weer een datum voor en toen kon hij ook al niet dan zou er geschreven worden. Hij verzint smoesjes next.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven