Mode & Beauty alle pijlers

Hoe heet dit model laars?

27-08-2018 20:10 41 berichten
Ongeveer 10 jaar geleden kocht ik eens heerlijke laarzen. Ze waren van het merk Hobbs en ik was echt helemaal verknocht aan die laarzen. Helaas heb ik nooit meer zulke fijne kunnen vinden. Ze waren plat met een rubberzool en geveterd, haast een soort sneakers, alleen dan met een veel hogere schacht waardoor het tegelijk ook laarzen waren.

Heeft iemand misschien enig idee of dit een bepaald model laarzen is, of ooit een ander merk van ditzelfde type gezien??

Ik heb zelfs een foto kunnen opduikelen: Afbeelding

Edit: de zool was dus ook veel flexibeler dan die van de meeste laarzen. Ze liepen ook echt heerlijk
https://www.deschoenenoutlet.nl/a-50749 ... -38-39-40/

Ze hebben meer vergelijkbare laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of 11 geleden van Celtics gekocht. Ik draag ze niet meer, maar ze zijn nog niet versleten genoeg om weg te gooien. (en ik vind ze stiekem nog steeds wel leuk eigenlijk)
Dat is model Botas Feos.
Je hebt ook model Feo Zapato maar die zijn korter.
IWRD2018 schreef:
27-08-2018 20:51
Ik ken ze van +/- 20 jaar geleden van mijn toenmalige hockeyvriendin die ze vaak droeg onder witte jeans. Was toen erg in onder dat soort meiden als laars.
:HA:

In die laarzen zaten ingebouwde scheenbeschermers?
Mijn mening is gestippeld.
pokkewijf schreef:
27-08-2018 21:04
die vind ik wel heel heel heeeel errug lelijk
:whip:
Ik ook, maar ik wil ze dan ook niet hebben.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Grapje :-D
Bladaaneenboom schreef:
28-08-2018 15:28
Grapje :-D

Ik had het echt gegoogled... :rofl:
snorriemorrie schreef:
28-08-2018 15:43
Ik had het echt gegoogled... :rofl:
:rofl: :-D
butt ugly wat viezehond zei was té obvious, maar bij jou was ik even naïef :lol:
snorriemorrie schreef:
28-08-2018 18:33
butt ugly wat viezehond zei was té obvious, maar bij jou was ik even naïef :lol:
:lol: :rofl:
Als je zoekt op "knee high sneakers" of "knie hoge sneakers" vind je wat nog het meest in de buurt komt. Bijvoorbeeld Converse all stars tot net onder de knie en wat andere hoge sneakerachtige schoenen
Ik had zoiets van Scapa alleen veel lager. De naam boksschoen komt mij ook wel bekend voor.
Die laarzen van Le coq waren echt wel mooi, mooi leer ook.

Nu is het uit de mode maar als het ooit weer terug is durf ik te wedden dat er heel veel mensen mee zullen rondlopen. Comfort wint het namelijk altijd, kijk maar om je heen, de lelijkste sneakers en laarzen vliegen je om de oren. Dan liever deze trend weer terug.
Ik heb ze gehad van Esprit, zelf noemde ik ze 'sportlaarzen'.
Ideaal want liepen fijn en ik trok ze gewoon onder een joggingbroek of trainingsbroek aan.

Inderdaad tien tot dertien jaar geleden. Maar wat liepen ze heerlijk.
Vannacht droomde ik dat ik mijn laarzen had teruggevonden. :biggrin: Het zit me nog steeds hoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven