Gezondheid alle pijlers

Plotseling onder de kleine bultjes

30-08-2018 11:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen!

Ik zit sinds gister opeens volledig onder de hele kleine rode bultjes. Ze jeuken niet. Nu heb ik er geen last van, dus naar de dokter vind ik (nog) geen prioriteit. Maar ik vraag mij wel af wat het is..

Heb al zitten googlen maar zie daar alleen maar hele heftige huiduitslag etc. Toevallig iemand die dit herkend of een idee heeft wat dit zou kunnen zijn?
Allergische reactie ergens op?
sugarmiss schreef:
30-08-2018 11:14
Allergische reactie ergens op?
Daar dacht ik ook aan, alleen heb ik niks anders gebruikt/gegeten/gedaan de dagen ervoor ..

Wel ben ik in het weekend door een mug gestoken, maar dit was zaterdag/zondag al en de bultjes zijn er sinds dinsdag.
Nieuw wasmiddel? Nieuwe shampoo of ander douche spul/zeep? Allergische reactie op iets wat je gegeten hebt? Ben je ergens buiten geweest gister? Kan van alles zijn.
Netelroos?
Ik zou overigens wel even naar de huisarts. In ieder geval morgen, als ze dan nog niet weg zijn.
MissBeany schreef:
30-08-2018 11:17
Nieuw wasmiddel? Nieuwe shampoo of ander douche spul/zeep? Allergische reactie op iets wat je gegeten hebt? Ben je ergens buiten geweest gister? Kan van alles zijn.
Mmm wel nieuw dekbedhoes maar dat word ook al sinds het weekend gebruikt. Vandaar dat ik niet snap waar de bultjes vandaan komen en hoe ik er weer vanaf kom.

Heb alles al opnieuw gewassen, gedoucht zonder douchproduct etc. Maar merk nog geen vermindering 😪
MinkeDeWit schreef:
30-08-2018 11:19
Netelroos?
Ik zou overigens wel even naar de huisarts. In ieder geval morgen, als ze dan nog niet weg zijn.
Netelroos lijkt het niet op, heb ook geen jeuk of andere klachten. Zijn echt allemaal mini bultjes die een beetje rood zijn maar niet heel erg. Als je snel kijkt vallen de bultjes niet eens op.

Als het er morgen nog is ga ik inderdaad even de huisarts bellen.
Ik zou toch maar even langs de huisarts gaan want er is momenteel een flinke uitbraak van de mazelen. Ben je toevallig op vakantie geweest in Zuid-Europa?
Beter even naar laten kijken en vooral ook uitkijken dat je anderen (met name kinderen) niet besmet.
RikM schreef:
30-08-2018 12:08
Ik zou toch maar even langs de huisarts gaan want er is momenteel een flinke uitbraak van de mazelen. Ben je toevallig op vakantie geweest in Zuid-Europa?
Beter even naar laten kijken en vooral ook uitkijken dat je anderen (met name kinderen) niet besmet.
Ik ben dit jaar het land niet uit geweest! Ik ben ingeeent tegen mazelen, dus denk niet dat dat het kan wezen.. Daarnaast voel ik mij ook niet ziek, of koorts etc. Het zijn echt alleen die bultjes..

Als ik morgen nog steeds bultjes heb zal ik de dokter even bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven