Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
oh boy, ik zit hier gewoon met een knoop in mijn maag!
Oeps
Charlot !

Wat is er???
Charlotte, wat is er????
Er is er nog maar 1.

Morgen verdere uitleg, nu geen zin om te kletsen.

We lezen wel wanneer je er aan toe bent om er over te praten.

Heel veel sterkte charlot (ook voor je partner)
Ah gossie, precies waar je al bang voor was

Getsie Charlotte, wat rot voor je. Ben je er erg emotioneel van? Lekker uithuilen vanavond! Laat dat forum maar even voor wat het is, dat komt wel weer...
Ach Charlotte, wat ontzettend rot voor jullie. Je had je al helemaal ingesteld op 2 en ook al houd je in je achterhoofd dat het anders kan lopen, dan komt het toch keihard aan. voor jullie! Ik vind het zo naar
he verdeurie!!!! wat ontzettend k.u.t. voor je. Dat zal je toch effies moeten verwerken. Doe rustig aan vanavond, praat erover met je vriend en probeer de positiviteit van het andere kindje vast te houden. dikke knuffel
dank je lieverds. tot morgen
Marriss: Wil je aub dat poppetje weg halen? Dank je wel!!
Dikke Charlotte, wat ka uutee zeg!!!
t zal wel
charlotte wat ontzettend verdrietig! sterkte meid voor jullie beide
Charlotte, oohh wat erg. Je gevoel bleek dus echt te kloppen. Wat ontzettend naar. Dikke voor jullie. Hopelijk blijft het goed gaan met jullie andere kindje. Heel veel sterkte.

Leonor, hoe is jouw echo gegaan?
Weet niet meer wie erover begonnen was, maar even over kinderwagens. Wij zijn er inmiddels uit welke we willen. Wij willen een Mutsy 4-rider Light Weight. We hebben er diverse bekeken in verschillende winkels. En omdat wij allebei lang zijn kwam deze er het beste uit voor ons. We hebben wel ontzettend mazzel wat de wagen betreft want mn schoonouders betalen de wagen.
Een Mutsy? Wat een naam zeg voor een kinderwagen.. wij hebben daar nog niet naar gekeken... wil eerst de magische grens passeren voordat ik me daarin ga verdiepen

Maar ja daar ben jij al voorbij hihi

Fijn trouwens dat je er weer bent
he Charlotte,

Wat verschrikkelijk zeg! Idd hopen dat het goed blijft gaan met het andere kindje, dat hartje klopt wel goed?

Vanavond maar vroeg onder de wol en lekker uithuilen bij je mannetje..
fijn zeg Ik, dat je schoonouders de wagen betalen! wij krijgen hem ook van schoonpapa, die tevens in het bezit is van een drukkerij dus voor de kaartjes kunnen we ook goedkoop terecht. Mijn ouders willen ook graag een bijdrage leveren aan iets dus een bedje of box of mamafiets of zo komt van hun kant. echt heel lief allemaal.
Ik : wij hebben tot nu toe de mutsy slider gezien.. maar alleen nog maar op internet. Volgende week zaterdag gaan we wat babyzaken bij langs om kamertjes, wagens etc te bekijken..
Oh Charlotte, wat naar voor jullie

Jammer dat je voorgevoel ook nog uit is gekomen. Heel veel sterkte.
Charlotte, wat ontzettend klote zeg. Dikke knuffel voor jou!

Ik ben er helemaal klaar voor hoor, voor mijn tripje naar Berlijn. Nog even wie is de mol kijken straks en tas inpakken en morgenochtend vroeg gaan we weg. Dinsdagavond weer thuis.

Ik mis wel een hele hoop p-dagen. Maar laptop gaat mee dus ik denk dat ik af en toe wel even stiekem het forum kan checken hahaha.

Fijn weekend alvast.

Liefs
Och Charlotte, wat verdrietig zeg.. Heel veel sterkte meid, ook voor je vriend..
Ben aan het werk dus kom alleen maar even Charlotte een hele dikke knuffel geven, wat ontzettend naar meis .

En Rainbow een hele fijne vakantie wensen, veel pleizer in Berlijn en goed uitrusten en genieten.

Wel fijn dat ik weer kan forummen op het werk.

En uhm blijf voor je duimen Momie......

Misschien tot later.
@rainbow, veel plezier in Berlijn.

@duveltje, wij hebben de mutsy slider ook bekeken, maar het nadeel van deze wagen is dat aan de wandelwagenbak of de buggystoel altijd de duwstang blijft zitten. Hierdoor wordt dat deel waar je kindje in zit of ligt heel zwaar als je het van het wandelwagendeel afhaalt.
och charlotte... wat balen zeg... dikke knuf.

met andere frums wel alles in orde? hoop het zo voor je!! hopelijk kun je snel weer genieten van het idee dat je tóch maar mooi een kindje in je buik hebt groeien... neemt niet weg dat je vooral je tijd moet nemen om dit te verwerken hoor. lekker dubbel allemaal. dikke kus,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven