Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
oh beck, ik vond dat een hilarische film. had je het boek ook gelezen?

trouwens, hierbij even laten weten dat die panty's die ik maandag gekocht heb (2 voor 1,70 bij hema, roze kubus doosjes) briljant zijn. goede kleur (geen glim), lekker lange benen (heb ik nodig) en knelt niet of zakt ook niet af! morgen weer (nogal jurkjes stemming sinds afgelopen zaterdag geloof ik)
Achja mannen ik snap er niets van. haha... achja morgen is alles wel weer goed.

Kreeg net een heel mooi mailtje van mn moeder over borstkanker... Direct tranen in mn ogen (tante en oma verloren aan borstkanker). Had vanmiddag ook net weer de muziek van de crematie opgezocht.
Momo, ik heb ook altijd de panty's van de Hema echt ideaal idd. Ik heb ook altijd die speciaal voor lange benen (anders hangt dat kruis zo laag haha)
oh bestaan die ook? ik pak altijd gewoon een paar maten groter. had nu 44/46 gepakt, en dat gaat dus prima
update, tas is nog steeds neit gepakt. Klimmen was wel lekker en ik ga al erg vooruit! Dus helemaal happy!

Ik ben trouwens de 21 weer terug, maar ga eerst naar mijn ouders (kat halen) en ben de 22e pas weer thuis, dus dan wss pas weer op het forum (gaat afkicken worden).
en wij dan, gw??? nogmaals hef vun.

ik ga slapen, ben misselijk.
ik denk aan jullie allemaal momo en ik verwacht heel veel extra hysterische smileys als ik terug ben!
Mmmm Momie is misselijk *blijft duimen*.

Hoe gaat het met jou party?

Mannen he Maya! Wist ook niet dat ze bij Hema lange benen panty's hebben, pak meestal ook paar maten groten maar die zakken dan weer zo erg af.

Gw: Nogmaals een hele fijne vakantie gewenst, blijf natuurlijk heeel hard voor je duimen dat het een mooie snorkel vakantie word!
Wat voor mailtje over borstkanker Maya? Mn moeder heeft, of eigenlijk had, het ook... ze is nu net begonnen met de bestraling.

Hoezeee, momo is misselijk!

Pfff....langdradige vergadering, net klaar! Was bij mij thuis. Nog even forum tjekken, hete douche en maffen maar. Bis morgen! (niet zoveel tijd trouwens morgen, errrug druk op mn werk, 4 afspraken buiten de deur, daarna goeie vriend ophalen vant station, komt logeren. Dus denk niet dat ik morgen kom buurten. Niet teveel schrijven jaaa!!!

GW NOGMAALS VEEEL PLEZIEHIER!!
GW: have fun en zwaai van mij even naar de visjes!

Hmm, Momo misselijk... Interesting...
heej ik ben de eerste! mag weer naar het hoge noorden, yeessssss (ahum).
hey becky wist niet dat je weer naaar het hoge noorden zou gaan? hoe vaak en hoe lang nu dan?

momo misselijk, hartstikke goed!! dat klinkt allemaal heel positief!

ik heb geen flauw idee hoor welke inentingen en kinderziektes ik heb gehad. toch m'n moeder eens vragen, maar dan is het wel handig dat we het eerst vertellen..!

specu dat is inderdaad lekker handig zeg op het station. maar goed, op zich is het niet vervelend dat er dus al sneller weer een eisprong zou kunnen zijn dan je eerst dacht. het wordt er niet allemaal duidelijker op maar kan misschien wel sneller gaan!

charlotte heel veel succes vandaag, ik hoop dat je snel met goed nieuws weer hier bent!
Goeiemorgen!

Ook ik heb al lekker vakantie (nou ja, paar dagen vrij). En morgen vertrekken we dan lekker voor 5 dagen naar Berlijn. Vandaag dus nog even de laatste dingentjes regelen en dan ben ik klaar voor vertrek.

Germanwings, hele fijne vakantie. Misschien vind je nog wel een internetcafe om even stiekem het forum te checken! En je p-day is midden in de vakantie dus je weet maar nooit?!? Veel plezier.

Becky, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Al is het dan nog niet helemaal definitief geloof ik.

Fijne dag allemaal vandaag. Kom nog wel een aantal keer spieken hoor.

Liefs
ow rainbow, lekker een paar dagen vrij! geniet ervan. En leuk denk ik Berlijn. Ben er nog nooit geweest maar het is volgens mij best een leuke stad.

@ husky, ik ben maar voor een dagje in het hoge noorden deze keer. Een afspraak van 10.30 tot ongeveer 14.30 met mensen van dat opleidingstraject. En die inentingen van vroeger, die weet ik juist wel, ik heb in het 'boek van ikke' een kaart zitten waar dat allemaal op staat. Toch wel handig.

@ momo, hoe is het met uwe misselijkheid?

@ erine, nog met vriendje in bad geweest?

@ charlotte, heel veel plezier en succes vandaag. hopelijk is alles goed met de twee kleintjes!
Charlotte, heel veel succes vandaag, hoop dat alles goed is met je kindjes!!!!

GW veel plezier op je vakantie!

Wij hebben de kinderkamer al boven staan... Gaan een strandkamer maken, althans met schaapjes ed. Heel leuk.. als het af is komen er foto's natuurlijk.

We gaan na onze vakantie volop shoppen... (laatste week april)

Heerlijk, heb er zo'n zin in!

Wat een leuk idee trouwens, Charlotte, een woezel en pip kamer!!!

Heeft de rest al nagedacht over namen, kaartjes ed????
stond vanmorgen op met buikpijn, en een enorme rode punt op mijn wang.... stond hier in de lift, en er hing nogal een parfum wolk, wat me dan weer misselijk maakte. kortom, kan alle kanten op gaan, en loop mezelf helemaal gek te maken.
mexx. een strandkamer met schapen.. hmmmm. schapen zie ik bij ons ook nog wel gebeuren, zijn we gek op. aan de andere kant, wellicht dat ik een mooie foto van een panda op canvas laat drukken, dat ophang en verder afmaak met groene asseccoires.

(is het forum onderhoud al weer voorbij???)

hoe laat moest charlotte?
Een strandkamer, wat leuk ! Ik denk dat wij het neutraal zouden houden (als natuurlijk alles goed gaat he..)

Namen weten we al wel, maar die ga ik niet verklappen...

Heb last van boeritus en ben zo duizelig als een vogel die te hard tegen de wind in heeft gevlogen...

Ook heb ik constant honger, wat ook niets voor mij is hahaha
Mexxgirl, een strandkamer wat leuk. We zijn nu aan het nadenken over namen. Naar geboortekaartjes hebben we nog niet gekeken wel al een boekje gekocht met daarin versjes voor op geboortekaartjes

Ben vanmorgen even bij mn schoonzusje geweest. Ze is alweer goed misselijk en heel erg moe. En heel erg bang dat ze weer een miskraam krijgt.

Verder weinig nieuws hier, heb vanavond slaapdienst en zoooo geen zin in
Mariss ik heb even uitgetypt wat er in het mailtje stond:

Een deftige man van middelbare leeftijd stapt een cafe binnen en neemt plaats. Hij merkt enkele jongeren mannen op die hem wat lachend bekijken. Hij is zich er van bewust dat hun aandacht gericht is op het roze strikje dat op de kraag van zijn vest zit. Hij begint zich een beetje ongemakkelijk te voelen onder hun priemende blikken. Hij kijkt één van hen aan, wijst op het roze strikje en zegt: "Dat?" Hierop beginnen ze allemaal te lachen.

De eerste man zegt: "Sorry meneer maar wij hadden het er net over hoe leuk U er uitziet met dat strikje op uw vest." Kalm nodigt de oudere man de ander uit om aan de tafel te komen zitten en een beetje ongemakkelijk gaat deze zitten. Met een zachte stem zegt de oudere man: "Ik draag dit strikje om de aandacht te vestigen op de gevaren van borstkanker. Ik draag hem ter ere van mijn moeder"

"Het spijt me mmeneer, is ze gestorven aan borstkanker?"

"Nee, haar borsten hebben me gevoed toen ik een baby was en hebben me beschermt toen ik angstig en eenzaam was. En ik ben zeer dankbaar voor hun gezondheid"

"Dat begrijp ik", zegt de jongere man

"Ik draag dit strikje ook ter ere van mij vrouw", zegt de oudere man.

"Is met haar ook alles goed?"

"Ja, haar borsten zijn een deel van onze liefde. Met deze borsten heeft ze onze schitterende dochter van 23 gevoed. Ik ben hen zeer dankbaar"

"Juist, en u draagt het strikje waarschijnlijk ook als eerbetoon aan uw dochter?"

"Nee, voor mijn dochter is het helaas te laat. Ze is vorige maand gestorven aan borstkanker... Ze dacht dat ze te jong was om kanker te krijgen en toen ze een klein knobbeltje ontdekte schonk ze hier geen aandacht aan. Ze voelde geen pijn en had er geen last van en dacht dat ze zich geen zorgen hoefde te maken."

Ontdaan en nu wel een beetje beschaamd, zei de jonge man: "Het spijt me mijnheer".

"Maar ik draag dit strikje met trots te herrinering aan mijn dochter. Dat geeft me de gelegenheid er over te praten met andere mensen. Als je straks naar huis gaat praat er over met je vrouw, je dochters, je zusters en je vrienden en vriendinnen..." "Nou", zei hij en haalde uit zijn jaszak een klein roze strikje en gaf deze aan de jongere man. Deze nam hem aan en zei: "Wilt u hem bij mij opdoen?"

Ik heb zelf de roze armbandjes van kankerstichting gekocht, 1 is helaas kapot gegaan en voor de ander ben ik alergisch. Ook heb ik het roze strikje op mn hyves pagina staan.
waarom is het hier zo stil? ik zeur dan nog maar even verder:

voel me echt bah. misselijk na het eten. beetje weeiig idee.
ik zie niet wanneer er voor het laatst is gereageerd maar het is zeker niet druk.

Ben al weer onderweg naar huis!! jeeej!

Momo, misselijk, je moet van het weekend testen toch?
moet niet. doe ik ook niet. mijn cyclus lag tussen de 26 en 35 dagen na het stoppen met de pil. zondag is dag 31, en op zich 14 dagen na de pos. ovu test... maar denk dat ik tot het eind van de week ga wachten voor ik er een andere piesstok bij haal.
Nou, zal ik ook wat leven in de brouwerij gooien.

Ik denk dat ik onze kinderkamer een beetje in het rood wit blauw wil doen (beetje een kruising tussen delfts blauw/ikea/roodwit geblokt enzo..) Zoiets, maar dan mag t van mij nog wat uitbundiger: kamer

Becky, onderaan iedereens avatar staat het moment van reageren. Moest er ook even naar zoeken.

Maya, mooi verhaal hoor.. Maar ik hoop dat het voor mij een ver-van-mijn-bed-show blijft..

Momo, spannend!!! Als je positief test, weet je het natuurlijk wel meteen.. Maar als je negatief test, kan het nog zijn dat je te vroeg hebt getest.. Hmm, lastig met zo'n onregelmatige cyclus..

Nou, ga weer verder met de studie... Pff, moet een onderzoeksvoorstel opleveren en heb nog geen letter op papier..
Becky nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! Trouwens ik heb ook het boek van Ikke! Was van de Rabobank als ik het me goed herinner.

Momo ik hoop dat het een goed voorteken is dat je misselijk bent!

Ik laat het even hierbij want ik spring onder de douche omdat ik straks de echo heb. Ik ben een beetje zenuwachtig! Ik ben gewoon bang dat het hartje niet meer klopt ofzo... nou ja, misschien heeft elke a.s. moeder die angst wel bij een echo. Als het allemaal goed is spring ik een gat in de lucht en ga ik het iedereen in mijn omgeving vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven