Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden

donderdag 12 maart 2009 om 18:42
donderdag 12 maart 2009 om 18:49
ik heb nog een paar enkellaarsjes (achtige dingen).
Ik heb ze gekregen vanuit amerika, t is een maat 8, maar ik heb maat 8,5 blijkt want ik krijg er mega pijn in mijn voeten van.
Heb ze maar 1 keer gedragen (op vloerbedekking) zelfs dus ze zien er echt nog als nieuw uit...
zal morgen nog even een foto neergooien.
De schoenen zijn zwart met een hakje van ongeveer 4 a 5 cm gok ik.
Het deel wat om je enkel zit is zacht( ik vnd het wat lastig uitleggen maar het is geen leer of kunstof ofzo in ieder geval.
Ik heb ze gekregen vanuit amerika, t is een maat 8, maar ik heb maat 8,5 blijkt want ik krijg er mega pijn in mijn voeten van.
Heb ze maar 1 keer gedragen (op vloerbedekking) zelfs dus ze zien er echt nog als nieuw uit...
zal morgen nog even een foto neergooien.
De schoenen zijn zwart met een hakje van ongeveer 4 a 5 cm gok ik.
Het deel wat om je enkel zit is zacht( ik vnd het wat lastig uitleggen maar het is geen leer of kunstof ofzo in ieder geval.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 12 maart 2009 om 18:55
nou marels, ik weet t niet zeker.. ik heb normaal namelijk ook maat 40, en dat ging dus net niet!!!
ik vond het wat pijnlijk... maar goed, heb je een grote maat 40, of een kleine maat 40??
ik moet er wel bij zeggen dat de laarsjes strak aansluiten he, dus niet openstaan ofzo..
ik vond het wat pijnlijk... maar goed, heb je een grote maat 40, of een kleine maat 40??
ik moet er wel bij zeggen dat de laarsjes strak aansluiten he, dus niet openstaan ofzo..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 12 maart 2009 om 18:57
Oke, is goed. Wie o wie wil er nog voetbalplaatjes? Ik heb er niet veel meer, maar alle beetjes helpen toch?! fluffychuzzle@gmail.com
donderdag 12 maart 2009 om 18:59
Ik heb een 39/40 zeg maar, dus dat moet normaal goed komen.... Kan me alleen geen beeld vormen goed, maar kun je me een foto mailen anders?
marels_@live.nl
marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
donderdag 12 maart 2009 om 19:32
excuses voor het openen van het nieuwe topic, Marels. ik dacht dat het handiger was. ik heb niet 250 pagina's teruggelezen toen ik hier voor het eerste kwam dus heb de discussie rondom het openen gemist. wat ik wel nog mee had gekregen was de vraag of yasmijn de winkeltjes hier in de openinspost kon zetten, zij gaf toen aan daar geen tijd voor te hebben en ik heb toen goedbedoeld dat gedaan in een nieuw topic. nogmaals excuses, als niemand op die andere reageert zakt hij snel genoeg weg.
donderdag 12 maart 2009 om 19:33
quote:FluffyC schreef op 12 maart 2009 @ 18:57:
Oke, is goed. Wie o wie wil er nog voetbalplaatjes? Ik heb er niet veel meer, maar alle beetjes helpen toch?! fluffychuzzle@gmail.comFluff, de kids in het JKZ zullen er heel blij mee zijn dus als je ze deze kant op wil sturen heel graag!
Oke, is goed. Wie o wie wil er nog voetbalplaatjes? Ik heb er niet veel meer, maar alle beetjes helpen toch?! fluffychuzzle@gmail.comFluff, de kids in het JKZ zullen er heel blij mee zijn dus als je ze deze kant op wil sturen heel graag!
donderdag 12 maart 2009 om 19:43
Wat Zusje zegt.... 't was goed bedoeld. Van mij hoeft het alleen niet. Ik vind dat doorspitten en bijlezen juist de lol van 't ruiltopic.
En ik vond het een beetje bizar dat er na een dag werken ineens een nieuw topic stond, terwijl we besproken hadden dat dat geen slim plan was, zeg maar.
Da's alles.
En ik vond het een beetje bizar dat er na een dag werken ineens een nieuw topic stond, terwijl we besproken hadden dat dat geen slim plan was, zeg maar.
Da's alles.
668, the neighbour of the Beast

donderdag 12 maart 2009 om 19:53
donderdag 12 maart 2009 om 20:08
quote:Artemis schreef op 12 maart 2009 @ 09:34:
En dan nog even snel voordat de werkzaamheden beginnen:
Het winkeltje van Artemis!
Ik zal vanavond nog wat meer erop zetten.
Pfff... 3 uur geen forum... Ik ga maar eens werken!
Ik zie dat er al iemand interesse heeft in een zwarte ketting. Heb je die al weggehaald? Zo ja: ik vind je 1e zwarte ketting heel leuk!
Welke maat is je kleding ongeveer?
Mijn Spulletjes
lippenbalsem apestaart gmail punt com
En dan nog even snel voordat de werkzaamheden beginnen:
Het winkeltje van Artemis!
Ik zal vanavond nog wat meer erop zetten.
Pfff... 3 uur geen forum... Ik ga maar eens werken!
Ik zie dat er al iemand interesse heeft in een zwarte ketting. Heb je die al weggehaald? Zo ja: ik vind je 1e zwarte ketting heel leuk!
Welke maat is je kleding ongeveer?
Mijn Spulletjes
lippenbalsem apestaart gmail punt com

donderdag 12 maart 2009 om 20:17
Sorry ik heb net in de andere topic alle foto's bekeken en heb spulletjes gezien die ik wel leuk vond, maar weet niet meer van wie wat was.
Iemand had een mooie kattenmand met slaapplek erboven op geplaats. Woont die toevallig in de buurt van Drenthe?
En dan een wit kastje met laden, vind ik ook mooi. Ik woon in Drenthe.
Een boek van Jack Lance, ik heb wel heel veel boeken om te ruilen maar zit nu in een verhuizing.
Als laatst het kattententje (blauw) ook heel leuk voor mijn schatjes.
Iemand had een mooie kattenmand met slaapplek erboven op geplaats. Woont die toevallig in de buurt van Drenthe?
En dan een wit kastje met laden, vind ik ook mooi. Ik woon in Drenthe.
Een boek van Jack Lance, ik heb wel heel veel boeken om te ruilen maar zit nu in een verhuizing.
Als laatst het kattententje (blauw) ook heel leuk voor mijn schatjes.