zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
he stefanie,

denk dat de kans klein is je eisprong is 2 weken voor de eerste dag van je menstruatie meestal.

groetjes
Lillith gefeliciteerd!!!!

@StefanieV Ja het kan, maar de kans is klein. Denk maar in, wij willen het worden en zijn dat ook maand een (of twee of drie of vier) niet. Ik zou gewoon afwachten en je vriend niet ongerust maken. Krijg je geen bloeding in je stopweek, dan is het tijd voor een test...

Joy
Dat stelt me dan toch weer wat meer gerust :-) Dank je wel, ik zal zien, maar hoop het niet natuurlijk (alle 50/50 )

Tot morgen dames, ik ben gaan volleyballen!

edit: Joy ja ik zal zien in mijn stopweek, alleen neem ik meestal 2 strips na elkaar door Zal zien om even te stoppen, moet even zien met volleybal Nu ben k echt weg of ik ben te laat :D
Zwanger!!!!

Helaas dames niet ik, maar onze hond

Over ongeveer een maand komen haar baby's. Op de echo zagen we er drie.

Joy
quote:anoniempje21 schreef op 12 maart 2009 @ 19:00:

het duurt allemaal veelste lang, volgens mij gaat dit mij nooit meer lukkenHet is al eens gelukt!! KOmt goed Ano!
Joy!

haha gefeliciteerd hoor!! Miss moet je hond ook in ons schema...hihi
jaa renza ik weet het het is al eens gelukt maar dat is ook niet goed gegaan !!!! daarom denk ik nu ook steeds zo !
hee mag ik ook meedoen??

ik ben lilian, 19 jaar en wil in mei stoppen met de pil.

we gaan dan voor ons 2e kindje!
quote:anoniempje21 schreef op 12 maart 2009 @ 19:54:

jaa renza ik weet het het is al eens gelukt maar dat is ook niet goed gegaan !!!! daarom denk ik nu ook steeds zo !

Maar er heeft wel een bevruchting plaatsgevonden,dus zijn jullie wel vruchtbaar.

Maar ik snap wel dat je onzeker bent.Het is ook niet alleen maar klussen en lol hebben en hup zwanger...al lijkt het misschien soms wel zo en voor sommigen is het ook meteen raak.

Ik denk ook wel ooit dat het hier misschien wel niet gaat lukken,hier zijn ook al 6.5 maand voorbij gegaan zonder iets en dat terwijl ik al 1.5 jr geen pil meer slik,maar ja...het zegt niks.

Maar uiteindelijk is het ons hopelijk gewoon gegund Anoniempje!
Hey meisjes,

JOEPPPIIIEEEE!!!! Lillith!!! Gefeliciteerd meid! Wat een verrassing zeg! Je was zo met andere dingen bezig dat het toch heel snel is gegaan he! Goed man!

Ittje! Ook voor jou spannend, zeker donderdag! Geweldig hoor.

Renza meid, alles goed?

Anoniempje!!!! Hoe is het met jou??

Lily: hier ook hetzelfde, heel onregelmatige cycles, geen pijl op te trekken helaas. Maarrrrr....het is al 2 keer goed gegaan (twee kids) dus gaat die derde ook goed komen, we gaan ervoor!!!! Hier ook twee super-bevalligen, zou ik ook zo over kunnen doen. No problem. Hoe veel jaar zit er straks tussen je kids? Als het echt snel gaat lukken hierzo, wil ik wel zo'n duo kinderwagen, want dan is mijn jongste 2 jaar.

Hier nog steeds geen nieuws helaas, zit nu bijna op de 39 dagen en heb al dagen kramp, hopen dat het snel doorzet, dan kan ik er weer tegenaan!! hihi Hier is het trouwens crisis geweest met de sex, dan was de oudste ziek, spugen e.d. Slecht geslapen e.d. twee dagen later werd de jongste ziek, zelfde verhaal. Nou, denk je alles gehad te hebben, wordt manlief ook nog eens ziek! Grrrr. Hopen dat het volgende maand beter gaat!

Hihi.

Nou, meiden ik kom snel weer eens spieken hoe het met jullie is!

Groetjes Mellie
@Maris

Ja daarinheb je gelijk. Ik ziemezelf ook niet overal de borst geven. Ben daar veel te preuts voor!:-)

@stefanie

stel maar lekker veel vragen en neem genoeg folders mee naar huis. Wie weet kijkt hij er eens in als je ze subtiel ergens legt.

@karan

Weet je wat mij ook al opgevallen. het lijkt alsof het op mijn gezicht te lezen staat dat we aan kindjes gaanbeginnen. De laatste weken stelt er wel bijna elke dag iemand de vraag wanneer wij er aan gaan beginnen.

En ik maar zeggen, ja onze bouw, je weet wel, die stress, eerst dat afronden.... blablabla

En ik zie ook oooooveral zwangere mensen!!!

@anoniemphe

hey meid, de moed niet opgeven hé! voor je 't weet heb je een groot gezin en ga j etrachten naar een dagje rust!

@stefanie

goed nieuws of voor jou misschien niet.

Maar normaal gezien maj je zo een 14 dagen optellen bij de eerste dag van je ongesteldheid. Dat is je meest vruchtbare dag. Maar dit geld eigenlijk enkel als je een cyclus van exact 28 dagen hebt en je niet aan de pil bent.... :-/

Misschien was het al mogelijk, als je mannetje sterke zaadcellen heeft en ze lang overleven.

Heb je hem verteld dat je ze een dag vergeten bent? dat hij niet voor verrassingen komt te staan?

Voor jou hoop ik natuurlijk het beste omdat je het graag wil, maar langs de andere kant is het toch leuker als je er alle twee bewust mee zou bezig zijn en het zou wensen

@jou4britt

geweldig nieuws en 't is eens wat anders!

hey meiden allemaal,

wat doen we nu met alle nieuwe meiden die zich willen melden?

Want als ik eerlijk ben, heb ik heel erg lang moeten zoeken voor ik een topic vond. Dan nog op een Nderlands website, in Belgie geen goede gevonden.

En dan werd ikuitgesloten door het groepje.

Dan maar zelf een topic gestart, en ondertussen zijn wel al een keer of 3 verhuisd en zitten we nu hier.

Kunnen deze meiden niet gezellig met ons mee doen?

Of zien jullie het niet zitten, gezien het dan wel heel erg veel wordt om elke avond door te lezen....

Groetjes
wow, wat een lang bericht! Ik verschiet er zelf van!
Hey meiden,

he he, ik kan ook weer eens schrijven. Vanochtend wilde ik bijlezen, maar toen lag ie eruit.

Joy, je had me even te pakken, ik las alles even snel en zag zwanger en echo 3. Ik denk : WAT?????haha.

@lilith : gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!Echt super voor je? Hoeveel dagen zat er tussen je NOD en de test vroeg ik me af?

@Stephanie : sterkte morgen!

@anoniempje, zou je eisrpong kunnen zijn geweest. Ik heb altijd een vermoeide dag ertussen zitten wat daar ook mee te maken kan hebben.....maarja flink geklust zie ik al. Op naar de 21e!!

Morgen weer hele dag werken.....bleeeeeh

tot het weekend
miertje, dank je wel, lukt wel hoor

Eva: ik heb het hem niet verteld dat ik ze vergeten ben, ik durf niet.. Ik heb ze overlaatst ook vergeten en toen heeft hij het gezien, straks denkt hij dat ik het expres doe, wat echt zo niet is, ik merk gewoon dat ik er laks mee omga omdat ik weet dat het mag komen, maar liever niet.. En veel folders meenemen, jah, ik vrees dat hij echt niet zal bijdraaien, zijn gevoelens van een baby zijn al gepasseerd, ze zijn weg ge-ebt en nu is het enkel nog het verstand dat de bovenhand heeft.. Hij is echt zo koppig, niet te verstaan, spijtig maarja.. Wat ik wel dacht is, als je aan de pil bent, dan begint je cyclus mss als je gestopt bent, ik heb overal al gelezen dat je meer kans hebt als je in de 1ste week stopt. Aan de ene kant, jeuj, aan de andere ben k zo bang, bang dat vriendlief boos gaat zijn ofzo.. Ohja we zullen wel zien binnen een aantal weken zeker..
Goedemorgen meiden,

Renza ik serveer u een lekkere nespresso.

Mellie ja gek he? ik had het ook echt niet verwacht zeker omdat het bij de vorige echt zo snel niet is gegaan.daar heeft het maanden en bij de 2e zelfs jaren geduurt.

En daar komt bij dat ik dacht het duurt langer ivm de diabetes van vriend je leest niet anders dan dat het daardoor langer kan duren ivm aangetast zaad enz enz..

Ik was 2 dagen overtijd en toen heb ik getest.

Ik ben vrij vandaag dus kom regelmatig langs en zal zo nog verder bij lezen maar moet nu gaan douchen en de dames uit bed plukken.....

x
Goedemorgen dames!!

Pffff....Gisteren na het onderhoud, zag ik ineens in het berichtenvenster allemaal gekke tekens, ik kon dus geen berichten typen. Echt om gek van te worden!!!Ik een mailtje gestuurd naar Viva. Cookies verwijderen. En ja, daar lag het dus aan! Dus mochten jullie dit ook een keer hebben: cookies verwijderen dus

@ Joy: Wat leuk van je hond! Wat voor hond heb je? Wat schattig!!

@Stefanie: ja weet niet zo goed wat we met de meiden moeten doen die zich willen aanmelden. Het is een openbaar forum, iedereen mag meedoen natuurlijk. Maar ja, we hebben nu best een hecht clubbie en we kennen elkaar al een beetje....

Als alle nieuwe meiden nou een forum met elkaar beginnen! Dan is het probleem toch opgelost?

Fijne dag allemaal
ja nieuwe meiden het lijkt mij ook het beste... anders word onze lijst zo lang...

nou ik ga werken vandaag fijne dag allemaal !!!!
quote:barbientje schreef op 12 maart 2009 @ 19:35:

he stefanie,

denk dat de kans klein is je eisprong is 2 weken voor de eerste dag van je menstruatie meestal.

groetjes

Hoi Barbientje,

En ? De rode al doorgekomen of mag ik verder blijven duimen voor u?
quote:Joy4britt schreef op 12 maart 2009 @ 19:37:

Zwanger!!!!

Helaas dames niet ik, maar onze hond

Over ongeveer een maand komen haar baby's. Op de echo zagen we er drie.

Joy Proficiat voor de hond !!!!! Welk ras is het?
quote:Mellie1976 schreef op 12 maart 2009 @ 20:36:

Hey meisjes,

Lily: hier ook hetzelfde, heel onregelmatige cycles, geen pijl op te trekken helaas. Maarrrrr....het is al 2 keer goed gegaan (twee kids) dus gaat die derde ook goed komen, we gaan ervoor!!!! Hier ook twee super-bevalligen, zou ik ook zo over kunnen doen. No problem. Hoe veel jaar zit er straks tussen je kids? Als het echt snel gaat lukken hierzo, wil ik wel zo'n duo kinderwagen, want dan is mijn jongste 2 jaar.

Hier nog steeds geen nieuws helaas, zit nu bijna op de 39 dagen en heb al dagen kramp, hopen dat het snel doorzet, dan kan ik er weer tegenaan!! hihi Hier is het trouwens crisis geweest met de sex, dan was de oudste ziek, spugen e.d. Slecht geslapen e.d. twee dagen later werd de jongste ziek, zelfde verhaal. Nou, denk je alles gehad te hebben, wordt manlief ook nog eens ziek! Grrrr. Hopen dat het volgende maand beter gaat!

Groetjes Mellie

Mellie, leuk jou nog eens tegen te komen :-)

Mijn zoon wordt 9 dit jaar en mijn dochter is 7 geworden in december dus er zitten redelijk wat jaren tussen.

Zo'n duowagen had ik ook vroeger. (18maand tussen de 2) en vond dat toch wel praktisch ! en ze hebben er lang in gezeten.

Hou je goed tussen al die zieken en hou ons op de hoogte hé !
quote:Eva777 schreef op 12 maart 2009 @ 20:41:

hey meiden allemaal,

wat doen we nu met alle nieuwe meiden die zich willen melden?

Want als ik eerlijk ben, heb ik heel erg lang moeten zoeken voor ik een topic vond. Dan nog op een Nderlands website, in Belgie geen goede gevonden.

En dan werd ikuitgesloten door het groepje.

Dan maar zelf een topic gestart, en ondertussen zijn wel al een keer of 3 verhuisd en zitten we nu hier.

Kunnen deze meiden niet gezellig met ons mee doen?

Of zien jullie het niet zitten, gezien het dan wel heel erg veel wordt om elke avond door te lezen....

Groetjes

vind dat we al met een redelijke lange lijst zijn en vind het zo al moeilijk om de namen uit elkaar te halen dus misschien best dat de nieuwe meiden een nieuwe groep starten?

Eva, Hab ook eerst op Belgische sites gekeken maar nergens een site te vinden zoals deze..
Whaaaah sinds gisteren poppen overal puisten uit mijn gezicht.Uit het niets zitten er inneens 3 (van die hele grote). Hoort waarschijnlijk bij het stoppen met de pil.. Sinds ik met de Yasmin pil was begonnen eigenlijk nooit meer last van puisten gehad.. Of zal het met een naderende ongi te maken hebben?

Tja blijft gissen. Nog meer mensen hier met een puistenkoppie?
Goodmurning!

Dank je Lilith,had ik ff nodig.Hoe is het met je? heb je eigenlijk al verschijnselen?

Wat de nieuwe betreft: het is lastig,onze forumnaam is ook veel te algemeen....zwanger in 2009 dat zijn er nogal wat die dat willen! Ik zou zelf daar ook opaf gaan.

Toch denk ik ook dat de groep aardig groot wordt. Ik zag dat er al wel nieuwe topics zijn dames.....miss een tip?

Mellie wat leuk dat je toch nog af en toe ff komt! Hier alles prima,met jou ook?

Joepie de zon schijnt
quote:Katalinova schreef op 13 maart 2009 @ 09:56:

Whaaaah sinds gisteren poppen overal puisten uit mijn gezicht.Uit het niets zitten er inneens 3 (van die hele grote). Hoort waarschijnlijk bij het stoppen met de pil.. Sinds ik met de Yasmin pil was begonnen eigenlijk nooit meer last van puisten gehad.. Of zal het met een naderende ongi te maken hebben?

Tja blijft gissen. Nog meer mensen hier met een puistenkoppie?

Hoi !

Ik heb er ook alweer

Toen ik mijn spiraal had had ik maar weinig last maar met de pil was het iedere keer opnieuw prijs. Had in de tijd zo'n 10-tal verschillende pillen genomen (niet tegelijkertijd hé) en dat hielp niet. En nu mijn spiraal eruit is komen ze ook weer tevoorschijn. Gelukkig niet veel en ook geen grote maar toch. Ik krijg ze ook meestal enkele dagen voor ik ongesteld moet worden.

Ik zie net dat we dezelfde NOD dag hebben
@Lily: Fijn dat ik niet de enige ben met puberkwalen. ;-)Spannend nog een paar dagen.. Als jij op de 19e niet ongesteld bent ga jij dan al gelijk een test doen? Of wacht je gewoon netjes een paar dagen?

Tja die puisten zijn echt verschrikkelijk.. Waarschijnlijk valt niemand het echt op maar ik voel me gelijk superlelijk.. Nou ja zodra je zwanger wordt zullen er nog wel meer ongemakken bijkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven