Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 30 augustus 2018 om 19:36
Waarom zou je eigenlijk vrijwillige Juun worden? Voor de eer? Voor het gratis blaadje iedere week in de bus? Voor de € 10,- tegemoetkoming op je internetrekening iedere maand? *
*ik roep maar wat hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 30 augustus 2018 om 20:05
Zoon baalt echt hiervan. Die kan er enorm van genieten en het is leuk voor zijn Engels en natuurkunde.TanteBedelia schreef: ↑30-08-2018 15:08Ze zijn gestopt met the Big Bang Theory, na de 12 serie waar ze nu mee bezig zijn komt er geen nieuwe afleveringen meer.![]()
Op de Engelse zender E4 kijken we regelmatig naar Young Sheldon, ook heel leuk.
snoesje666 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 20:20
21.99% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 30 augustus 2018 om 20:20
Ik heb nog niks gezien. Toevallig wel vandaag zitten kijken voor een weekendje Duitse kerstmarkt in Keulen. Hotels zijn in die periode duur! Wil graag in het centrum zodat je die sfeer helemaal mee krijgt. Maar zelfs de goedkoop is toch echt wel aan de prijs.TanteBedelia schreef: ↑30-08-2018 20:09Ben ik eerst, ben ik eerst, ben ik eerst? Ik heb de eerste kerstspullen al zien liggen bij de intratuin!![]()
We gaan wel vaker naar duitsland een paar dagen in een hotel. Maar dan in een poepdorpje, 150 euro voor 3 nachten vol pension.
Misschien hebben ze in die poepdorpjes ook wel een kerstmarkt. Ga maar eens verder speuren.
Ik hou van kerst!
donderdag 30 augustus 2018 om 21:02
donderdag 30 augustus 2018 om 21:18
donderdag 30 augustus 2018 om 22:12
Ja. Meest idiote ban ever. Ik zal je niet vermoeien met de details, maar de mod van dienst was blijkbaar ongesteld.
donderdag 30 augustus 2018 om 22:16
Ik kon om niet nader te noemen reden niet inloggen, dus ik heb geen idee hoe ontzettend provocerend jij was. Wel jammer, want ik hou wel van een rel.Lady*Voldemort schreef: ↑30-08-2018 22:12Ja. Meest idiote ban ever. Ik zal je niet vermoeien met de details, maar de mod van dienst was blijkbaar ongesteld.
donderdag 30 augustus 2018 om 22:34
Lady*Voldemort schreef: ↑30-08-2018 22:12Ja. Meest idiote ban ever. Ik zal je niet vermoeien met de details, maar de mod van dienst was blijkbaar ongesteld.
Ik was erbij. Raar gedoe idd.
Maar eigenlijk verbaast niks me hier nog echt.
donderdag 30 augustus 2018 om 22:44
Mag je dat eigenlijk wel zo zeggen, of is dat ook al banwaardig?Lady*Voldemort schreef: ↑30-08-2018 22:12Ja. Meest idiote ban ever. Ik zal je niet vermoeien met de details, maar de mod van dienst was blijkbaar ongesteld.
donderdag 30 augustus 2018 om 22:46
Ik vind het jammer dat sayswho geen alternatief voor viva wilde zijn.
Nu is het niet meer dat een vluchtheuvel als het ooit handig mocht zijn (tot een cm het licht gaat zien).
Nu is het niet meer dat een vluchtheuvel als het ooit handig mocht zijn (tot een cm het licht gaat zien).
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 31 augustus 2018 om 09:04
Sayswho was niet de eerste poging om het VF te gaan vervangen en zal vermoedelijk ook niet de laatste poging zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 31 augustus 2018 om 09:26
vrijdag 31 augustus 2018 om 11:09
Ja euh, jij schreef net dat ik een ander topic moest gaan bevuilen, dus ik ben al weg uit het enige topic waar eventueel nog een bv/fv-rel van gemaakt kon worden.