Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
karin6789 schreef:
30-08-2018 19:26
Ach joh valt toch wel mee?
Ik maakte een redelijk domme opmerking die helaas ook nog eens 2 X is gequote :facepalm:
Gelukkig.

Dat is helemaal shit. Maar iedereen maakt wel eens een (wat) domme opmerking.
S-Meds schreef:
30-08-2018 17:29
ik vraag me af hoe lang die vrijwillige junioren nog achter deze wanboel staan. Je doet iets vrijwillig waarvoor dankzij de betaalde kracht elk draagvlak in de community aan het verdwijnen is

Waarom zou je eigenlijk vrijwillige Juun worden? Voor de eer? Voor het gratis blaadje iedere week in de bus? Voor de € 10,- tegemoetkoming op je internetrekening iedere maand? *

*ik roep maar wat hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
TanteBedelia schreef:
30-08-2018 15:08
Ze zijn gestopt met the Big Bang Theory, na de 12 serie waar ze nu mee bezig zijn komt er geen nieuwe afleveringen meer. :cry:
Zoon baalt echt hiervan. Die kan er enorm van genieten en het is leuk voor zijn Engels en natuurkunde.

Op de Engelse zender E4 kijken we regelmatig naar Young Sheldon, ook heel leuk.

Afbeelding
snoesje666 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 20:20
21.99% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ben ik eerst, ben ik eerst, ben ik eerst? Ik heb de eerste kerstspullen al zien liggen bij de intratuin! :jump:
TanteBedelia schreef:
30-08-2018 20:09
Ben ik eerst, ben ik eerst, ben ik eerst? Ik heb de eerste kerstspullen al zien liggen bij de intratuin! :jump:
Ik heb nog niks gezien. Toevallig wel vandaag zitten kijken voor een weekendje Duitse kerstmarkt in Keulen. Hotels zijn in die periode duur! Wil graag in het centrum zodat je die sfeer helemaal mee krijgt. Maar zelfs de goedkoop is toch echt wel aan de prijs.

We gaan wel vaker naar duitsland een paar dagen in een hotel. Maar dan in een poepdorpje, 150 euro voor 3 nachten vol pension.

Misschien hebben ze in die poepdorpjes ook wel een kerstmarkt. Ga maar eens verder speuren.

Ik hou van kerst!
Is Noes al terug?
himalaya schreef:
30-08-2018 19:36
Waarom zou je eigenlijk vrijwillige Juun worden? Voor de eer? Voor het gratis blaadje iedere week in de bus? Voor de € 10,- tegemoetkoming op je internetrekening iedere maand? *

*ik roep maar wat hè?
misschien is er een intrinsieke motivatie
Lady*Voldemort schreef:
30-08-2018 21:00
Is Noes al terug?

Hé, mocht je al van het strafbankje af?
Ik hou ook van kerst!
Man schoot in de stress vanmiddag. 'Onze' Appie heeft al kruidnoten in de schappen. Het gaat hem allemaal veel te hard :proud: Mij niet, heerlijk, ik heb zin in de herst en winter!
De_Cynicus een permaban. Dat duurde nog lang.
¡Apagando las luces!
Pipistrello schreef:
30-08-2018 21:18
Hé, mocht je al van het strafbankje af?
Ja. Meest idiote ban ever. Ik zal je niet vermoeien met de details, maar de mod van dienst was blijkbaar ongesteld.
Lady*Voldemort schreef:
30-08-2018 22:12
Ja. Meest idiote ban ever. Ik zal je niet vermoeien met de details, maar de mod van dienst was blijkbaar ongesteld.
Ik kon om niet nader te noemen reden niet inloggen, dus ik heb geen idee hoe ontzettend provocerend jij was. Wel jammer, want ik hou wel van een rel.
Lady*Voldemort schreef:

Ik was erbij. Raar gedoe idd.
Maar eigenlijk verbaast niks me hier nog echt.
Lady*Voldemort schreef:
Mag je dat eigenlijk wel zo zeggen, of is dat ook al banwaardig?
Ik vind het jammer dat sayswho geen alternatief voor viva wilde zijn.
Nu is het niet meer dat een vluchtheuvel als het ooit handig mocht zijn (tot een cm het licht gaat zien).
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Grappig dat alles waarvan we toen dachten dat het van Fok zou zijn idd van Fok blijkt te zijn.
Doe en gek en meld dat op het modtopic.
Dan kan ik zeuren dat je 48 uur onterecht is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
30-08-2018 22:46
Nu is het niet meer dat een vluchtheuvel als het ooit handig mocht zijn (tot een cm het licht gaat zien).

Ik heb ook niet zo'n zin in een 2e VF
feow schreef:
30-08-2018 22:46
Sayswho was niet de eerste poging om het VF te gaan vervangen en zal vermoedelijk ook niet de laatste poging zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
31-08-2018 09:04
Sayswho was niet de eerste poging om het VF te gaan vervangen en zal vermoedelijk ook niet de laatste poging zijn.
Dit en verder eens met Shifty.
himalaya schreef:
30-08-2018 19:36

*ik roep maar wat hè?

M A C H T
Such fun!1
Je zal maar op een anoniem internetforum de behoefte voelen om 3 alinea's te oreren over je deskundigheid op het gebied van pijpen.

Zo impressed.
Such fun!1
MarindaH schreef:
31-08-2018 09:51
Je zal maar op een anoniem internetforum de behoefte voelen om 3 alinea's te oreren over je deskundigheid op het gebied van pijpen.

Zo impressed.

Ik las het ook :rofl:
kan iemand even een rel-topic starten? zit duf op mijn werk en heb totaal geen zin vandaag.
Hoeft maar paar uurtjes te duren, neem vanmiddag wel vrij.
lilalinda schreef:
31-08-2018 10:36
kan iemand even een rel-topic starten? zit duf op mijn werk en heb totaal geen zin vandaag.
Hoeft maar paar uurtjes te duren, neem vanmiddag wel vrij.

Ja euh, jij schreef net dat ik een ander topic moest gaan bevuilen, dus ik ben al weg uit het enige topic waar eventueel nog een bv/fv-rel van gemaakt kon worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven