Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
31-08-2018 18:55
Wie praat me bij :lijstje:
O godt, dat is onmogelijk. Je hebt een volledige napraat gemist.
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2018 18:56
Oh, daar heb je haar ook weer.
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2018 18:54
Ik heb ook jaren geschreven zonder ooit geband of gewaarschuwd te worden. En ineens brak de pleurus uit. Terwijl ik toch echt niet plotseling heel anders ben gaan schrijven of zo.
Dat moet dan wel een rare ervaring voor je geweest zijn.
Waar ging het over?
Nouschi schreef:
31-08-2018 18:55
Wie praat me bij :lijstje:

In de vorige napraat zijn we netjes ontopic gebleven. Geen avondmaaltijd of kattenpraat te bekennen.
doornroosje9 schreef:
31-08-2018 18:58
O godt, dat is onmogelijk. Je hebt een volledige napraat gemist.
Volgens mij wel 2!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zit de begrafenis van Aretha te kijken. Billy Clinton valt steeds bijna in slaap en Jesse Jackson is net van het podium gedwaald :proud:
Nouschi schreef:
31-08-2018 18:59
Volgens mij wel 2!

Je was echt lang weg.
Nouschi schreef:
Volgens mij wel 2!
O, dat kan ook. Als ik jou was, zou ik teruglezen. Heel veel relevante en interessante informatie. :A:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
31-08-2018 19:02
O, dat kan ook. Als ik jou was, zou ik teruglezen. Heel veel relevante en interessante informatie. :A:
Vakantie is voorbij, geen tijd helaas :hihi:
Het bleef allemaal ook echt heel erg ontopic, toen jij weg was.
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2018 19:06
Jij hebt de kerstballen ook al zien liggen?
Nooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeees :cheer2:

Hoi.
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2018 19:06
Nog nooit zoveel ontopic geweest.
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiii!!!
Nemaìn’ schreef:
31-08-2018 19:35
Nog nooit zoveel ontopic geweest.
Nah lekker dan. Wel een beetje rellen hoop ik?
Head* schreef:
In de vorige napraat zijn we netjes ontopic gebleven. Geen avondmaaltijd of kattenpraat te bekennen.
Nasi
Nouschi schreef:
31-08-2018 19:37
Nah lekker dan. Wel een beetje rellen hoop ik?
Ja!

We hebben je gemist en geroepen en ons er toen bij neergelegd dat het aan je voorbij zou gaan.
Nemaìn’ schreef:
31-08-2018 19:41
Ja!

We hebben je gemist en geroepen en ons er toen bij neergelegd dat het aan je voorbij zou gaan.
Nah, wat lief!
Nouschi schreef:
31-08-2018 19:46
Nah, wat lief!
Zo zijn wij.
Is ptss het nieuwe hoogbegaafd of autisme oid? Jan en alleman zit er maar mee thuis lijkt het.
Kijk als je kindertjes in vlammen op hebt zien gaan of de bommen je om de oren vlogen snap ik het Maar waar kan je in het dagelijks leven nou in hemelsnaam ptss van oplopen.
nina1966 schreef:
31-08-2018 19:54
Is ptss het nieuwe hoogbegaafd of autisme oid? Jan en alleman zit er maar mee thuis lijkt het.
Kijk als je kindertjes in vlammen op hebt zien gaan of de bommen je om de oren vlogen snap ik het Maar waar kan je in het dagelijks leven nou in hemelsnaam ptss van oplopen.
Wauw. Dat kun je echt niet zeggen! :facepalm:
nina1966 schreef:
Werkelijk, hoe krijg je het je toetsenbord uit! :nope:
nina1966 schreef:
Ik kan wel wat voorbeeldjes verzinnen.
nina1966 schreef:
Jouw idee van 'dagelijks leven' is duidelijk nogal beperkt.
Nou heel simpel, gewoon typen. Je gaat me niet vertellen dat ze hier allemaal geweldadige overvallen hebben overleefd. Dus waar moet je ptss van krijgen dan. Dat de bakker geen brood meer heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven