Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pipistrello schreef:
01-09-2018 11:42
Mijn tante noemt alle mensen met een laag iq oentjes.
Weer wat bij geleerd voor vandaag..
doornroosje9 schreef:
01-09-2018 11:39
Als dat verdorie verwijderd is, ga dan niet quoten! Naar naar mens ben je!

Dit! Ik heb de post van Lullah gestaft daarom.

Shifty, wil jij het ook even uit jouw post verwijderen? Staat in de quote. En Solo ook?
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 01-09-2018 11:46
2.28% gewijzigd
TanteBedelia schreef:
:jump:
:high5:
Solomio schreef:
01-09-2018 11:35
Ja, we zijn het eens. Alleen bekijk ik het vanaf de andere kant.
In onze maatschappij heb ik last van mijn eigenschappen en kan ik niet meedoen. Dat pakketje eigenschappen heet autisme.
In een anders ingerichte maatschappij zou ik dezelfde eigenschappen hebben, maar mss wel mee kunnen doen en dus nooit een diagnose hebben gehaald.
Had ik dan geen autisme gehad?
Nogmaals, ik heb geen idee hoe het met jou persoonlijk zit. ik heb het over de evolutie van het DSM en het feit dat de begrippen worden verruimd en nieuwe stoornissen worden toegevoegd. Dat is de reden waarom ik denk dat er meer mensen rondlopen met allerlei labeltjes. Daar ging de hele discussie over, niet ver jou of over kokoshoofd.
Loullah schreef:
ik heb nergens gesproken over de diagnose van niemand in het bijzonder, laat staan over mensen op viva die menen dat ze 100 labeltjes hebben. zou kunnen, I DON'T CARE. dit bedoel ik met het je persoonlijk aantrekken.
als jij onzeker bent over je eigen diagnose moet je dat niet op mij afschuiven. ik kaart iets aan wat al veel langer ter sprake is binnen de psychiatrie.
Onzeker? Daar gaat het helemaal niet om. Denk je dat het fijn is om in twijfel getrokken te worden als je een diagnose hebt?
Life is short. Eat dessert first.
Loullah schreef:
01-09-2018 11:39
als al die geweldige deskundigen het een keer met elkaar eens zouden zijn en niet zoveel zouden draaikonten dan hadden we deze discussie niet gehad. dat verhaal over je vriendin is irrelevant. hou die lekker voor jezelf.
In de medische wereld zijn niet veel dingen heel hard. Maar al te vaak wordt een diagnose later bijgesteld of vervangen. Waarom zou dat in de psychiatrie niet mogen? Het zou pas erg zijn als er werd vastgehouden aan de oude diagnoses. Al eerder werd genoemd dat vroeger homoseksualiteit in de DSM stond. De laatste lijder aan homoseksualiteit zou nog niet zijn overleden als die zijn diagnose had moeten houden. Ik ben blij dat ook de psychiatrie mee gaat met de tijd én dat ze kritisch kunnen zijn op de diagnoses die ze stellen.
Loullah schreef:
ik heb nergens gesproken over de diagnose van niemand in het bijzonder, laat staan over mensen op viva die menen dat ze 100 labeltjes hebben. zou kunnen, I DON'T CARE. dit bedoel ik met het je persoonlijk aantrekken.
als jij onzeker bent over je eigen diagnose moet je dat niet op mij afschuiven. ik kaart iets aan wat al veel langer ter sprake is binnen de psychiatrie.

Ik heb geen diagnose.
Ik erger me alleen rot aan jouw vreselijk domme gezwets.
Loullah schreef:
01-09-2018 11:44
Nogmaals, ik heb geen idee hoe het met jou persoonlijk zit. ik heb het over de evolutie van het DSM en het feit dat de begrippen worden verruimd en nieuwe stoornissen worden toegevoegd. Dat is de reden waarom ik denk dat er meer mensen rondlopen met allerlei labeltjes. Daar ging de hele discussie over, niet ver jou of over kokoshoofd.
Gaat het wel goed met je?
doornroosje9 schreef:
01-09-2018 11:46
Gaat het wel goed met je?
Niet meer serieus te nemen.
Ana_Isabel** schreef:
01-09-2018 11:48
Niet meer serieus te nemen.
Nee, dat is duidelijk idd.
Loullah schreef:
01-09-2018 11:31
waarom heb je dat van ***verwijderd? Die zit ook niet erkend volgens het DSM model.. :whistle:
was je bang dat je mijn punt zou bewijzen dat het veel lariekoek is ?
Nee, hoor helemaal niet. Gelukkig weet ik dat het helemaal geen lariekoek is.
Coconuts12 schreef:
01-09-2018 11:49
Nee, hoor helemaal niet. Gelukkig weet ik dat het helemaal geen lariekoek is.
Waarom heb je het dan wel verwijderd? Oprechte vraag?
Loullah schreef:
01-09-2018 11:52
Ik hoop zo dat coconuts niet meer gaat reageren.
Loullah schreef:
01-09-2018 11:52
Mss omdat sommige mensen niet nog meer aangevallen willen worden door onwetende forummers die niets anders te doen hebben dan anderen naar beneden te halen?

Sorry Coconuts, ik wil niet voor jou spreken, maar meer in het algemeen. :lips:
Ana_Isabel** schreef:
01-09-2018 11:54
Ik hoop zo dat coconuts niet meer gaat reageren.
Nou ik hoop van wel want jullie menen dat het vanwege privacy was en zijn massaal aan het staffen toegeslagen maar wie weet heeft dat meisje zich gewoon vergist. Ik ben benieuwd. :roll:
Pipistrello schreef:
01-09-2018 11:46
Ik heb geen diagnose.
Ik erger me alleen rot aan jouw vreselijk domme gezwets.
Eens.
doornroosje9 schreef:
01-09-2018 11:56
Mss omdat sommige mensen niet nog meer aangevallen willen worden door onwetende forummers die niets anders te doen hebben dan anderen naar beneden te halen?

Sorry Coconuts, ik wil niet voor jou spreken, maar meer in het algemeen. :lips:
Aangevallen door wie? :sarcastic:
wat een lange tenen zeg.. :facepalm:
Loullah schreef:
Nou ik hoop van wel want jullie menen dat het vanwege privacy was en zijn massaal aan het staffen toegeslagen maar wie weet heeft dat meisje zich gewoon vergist. Ik ben benieuwd. :roll:
'Vergist'. Yeah right En 'oprechte vraag'. Tuurlijk.
Loullah schreef:
Ow, je bent mod?

Dan zou je moeten weten je toch dat je elke post maar 1x kan staffen tot een mod een beslissing neemt en het stafje verwijdert.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 01-09-2018 12:00
7.46% gewijzigd
Loullah schreef:
01-09-2018 11:58
O ja, nu krijgen we dat weer. Overgevoelig natuurlijk. Het ligt absoluut niet aan jou.
Loullah schreef:
01-09-2018 11:58
Tja, maat 45, kan ik ook niks aan doen. En ja, officieel vastgesteld door mijnheer Van Haren. Hoewel ik onder de nieuwe criteria ineens soms maat 44 heb.
Maar zou fijn zijn als je daar een beetje rekening mee zou houden.
solomio wijzigde dit bericht op 01-09-2018 12:01
8.72% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lucifer2018 schreef:
01-09-2018 11:59
Ow, je bent mod?

Dan zou je moeten weten je toch dat je elke post maar 1x kan staffen tot een mod een beslissing neemt en het stafje verwijdert.
het mooie is dat bijna elke post van mij in de afgelopen uur is gestaft door de staf-ploeg. :proud:
Loullah schreef:
Ik vind dat je een naar randje hebt als het om discussiëren gaat. Als mensen het niet met je eens zijn, maak je ze belachelijk op een indirecte manier.
En dan nu oprecht geïnteresseerd zijn in het antwoord van iemand die jij niet serieus neemt?
Loullah, oprechte vraag. Waarom vind je het zo fijn om het halve forum tegen je in het harnas te jagen? Of, als je vindt dat je dat niet doet, waarom ga je zo door over dit onderwerp? Uit de reacties moet je toch, tenzij erg dom of weinig invoelend, merken dat het dat effect heeft op deze medeforummers. Ik snap dat niet en lees daarom graag jouw motivatie.
Loullah schreef:
01-09-2018 12:01
het mooie is dat bijna elke post van mij in de afgelopen uur is gestaft door de staf-ploeg. :proud:
Daar mag je trots op zijn.

Ik heb ook gestaft trouwens, mag je best weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven