Man afstandelijk
zondag 2 september 2018 om 00:47
He’s just not that into you
Ik denk dat hij het lastig vindt om je af te wijzen en je daarom aan het lijntje houdt.
Ik heb dit ook aleens gehad en mijn moeder zei toen; Weg met die vent! Als ze je willen zullen ze er wat voor moeten doen!
Dus, niets meer sturen, geen enkel contact zoeken en als hij dan ineens gaat appen kan je hem negeren of je zegt; joh even goede vrienden maar ik verdoe mijn tijd hier met jou, ik wil iemand die voor mij gaat. Ajuus!
Ik denk dat hij het lastig vindt om je af te wijzen en je daarom aan het lijntje houdt.
Ik heb dit ook aleens gehad en mijn moeder zei toen; Weg met die vent! Als ze je willen zullen ze er wat voor moeten doen!
Dus, niets meer sturen, geen enkel contact zoeken en als hij dan ineens gaat appen kan je hem negeren of je zegt; joh even goede vrienden maar ik verdoe mijn tijd hier met jou, ik wil iemand die voor mij gaat. Ajuus!
zondag 2 september 2018 om 00:47
zondag 2 september 2018 om 06:31
Wat een lul zeg, ik zou het ook niet waarderen dat hij het niet afkapt maar het zo probeert dood te laten bloeden nadat je het een paar mnd leuk heb gehad.
Maar wat ik echt niet snap is dat je dat niet eerder inzag. Hopelijk trek je daar je les uit, als je serieus aan het daten bent met iemand en diegene gaat alweer verder door op een datingsite iets anders te zoeken zit er toch heel duidelijk iets mis.
Maar wat ik echt niet snap is dat je dat niet eerder inzag. Hopelijk trek je daar je les uit, als je serieus aan het daten bent met iemand en diegene gaat alweer verder door op een datingsite iets anders te zoeken zit er toch heel duidelijk iets mis.
zondag 2 september 2018 om 06:42
Ik maar denken dat je dat wel wil. Heb ik het topic niet goed gelezen?
En wat al scherp is opgemerkt door medeforummels, wat een ontzettend slappe lul.
En door...
We should have each other with cream.
zondag 2 september 2018 om 07:06
Hij maakt toch duidelijk dat hij geen interesse in je heeft. Anders had hij zeker iets van zich laten horen. Dus stop met als een hondje achter hem aanlopen.
Je wilt niet het beste voor diegene. Jij wit het beste voor jezelf en dat plaatje ziet er totaal anders uit. Het beste voor hem is dat je hem met rust laat en zijn contactgegevens nu direct gaat verwijderen; hoef je jezelf ook geen valse hoop meer te geven en belachelijk te maken door zoveel keer per dag de app te checken van iemand die duidelijk geen belangstelling voor je heeft. Is ook nog beter voor jezelf. Want waarom zou je met iemand samen willen zijn die jou niet wil? Dat lijkt me niet echt een gezellig leven.13579hello schreef: ↑01-09-2018 23:04Ik weet dat hij weet dat ik wacht, maar het is na 2,5 maand zo vermoeiend als je het beste voor iemand wil, maar die genen zo doet! Ik kan het ook niet begrijpen we hadden het gewoon altijd leuk! Wat moet ik hiermee?
zondag 2 september 2018 om 09:08
zondag 2 september 2018 om 09:18
Jammer dat het zo moet! Meteen uit maken is gewoon beter! Bedank iedereen voor de reacties. Ik denk dat ik dat even nodig had om het in te zien...honingbijtje schreef: ↑02-09-2018 09:08Dit is wat mannen vaak doen.
Hij wil je geen pijn doen,
Maar het wel uitmaken.
Dus zegt hij alleen aardige dingen, maar doet hij onaardige dingen zoals negeren en 'ghosten', het laten doodbloeden.
En dat het gedrag nog meer pijn doet dan het gewoon uitmaken dat weten ze niet of geloven ze niet.
zondag 2 september 2018 om 09:26
Het is lastig om te zeggen dat je niet meer af wil spreken.13579hello schreef: ↑02-09-2018 09:18Jammer dat het zo moet! Meteen uit maken is gewoon beter! Bedank iedereen voor de reacties. Ik denk dat ik dat even nodig had om het in te zien...
Want zeker in gevallen zoals bij jou weet je dat iemand gaat vragen waarom dan niet. En als je pech hebt volgt op al je redenen een ja, maar...
Het wordt dan een pijnlijke kwetsende toestand.
Het is fijn als iemand de hint begrijpt, zodat je daar niet doorheen hoeft.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 2 september 2018 om 09:35
Ik had hem nog gezegd als je niet meer wil afspreken is het echt prima. Ik je echt niet lastig vallen met vragen en ga zeker geen drama maken. Ik heb liever dat je gewoon eerlijk bent en dan sluiten we het gewoon goed af. Nee zijn antwoord was we zouden weer af spreken deze week. Waarom zijn mannen zo lastig! Het is wat het is...lolapaloeza schreef: ↑02-09-2018 09:26Het is lastig om te zeggen dat je niet meer af wil spreken.
Want zeker in gevallen zoals bij jou weet je dat iemand gaat vragen waarom dan niet. En als je pech hebt volgt op al je redenen een ja, maar...
Het wordt dan een pijnlijke kwetsende toestand.
Het is fijn als iemand de hint begrijpt, zodat je daar niet doorheen hoeft.
zondag 2 september 2018 om 09:55
De meeste mannen zijn laf. Die zeggen niet eerlijk waar het op staat.
Daarom moet je altijd naar zijn daden kijken.
Geen woorden maar daden dus.
En uit zijn daden blijkt dat hij niet geïnteresseerd is, en het contact wil laten doodbloeden.
Je bent nog superjong. Verbras je tijd niet aan dit soort mannen.
En uit zijn daden blijkt dat hij niet geïnteresseerd is, en het contact wil laten doodbloeden.
zondag 2 september 2018 om 10:03
Dank je! Het wordt me nu wel duidelijk! Dat Ik zo stom kon zijn en hoop hield! Ik moet gewoon doorgaan!suicideblond schreef: ↑02-09-2018 09:55De meeste mannen zijn laf. Die zeggen niet eerlijk waar het op staat.
zondag 2 september 2018 om 10:46