Jaloezie
zondag 2 september 2018 om 23:14
Hey ik zit met iets vervelend en weet niet hoe ik ermee moet omgaan.
Ik ben namelijk jaloers op de ex van mijn vriend. Raar. Ik weet het..
Het is gewoon, ik ben zo verliefd op hem dat ik het niet kan verkroppen dat zij hem voor mij heeft leren kennen en dus heeft gehad en ook zij hadden echt veel seks en dergelijke.
Ik weet dat ik er mijzelf mee pest, maar toch durf ik vaak vragen naar hun relatie en ja seksleven samen.. En als hij iets verteld voel ik mij echt slecht..
Wij wonen niet samen en er is ook een uurtje afstand tussen ons dus zoveel zien we elkaar niet max 4x in de maand ofzo?
En als we elkaar zien hebben we natuurlijk seks omdat er zo'n lange tijd tussen zit en de nodige zin..
Maar niet zolang geleden zei hij iets als dat hij het wat kalmer aan wilt doen met de seks en meer wilt genieten van ons samen zijn, gewoon wat liggen knuffelen en tv zien bijvoorbeeld..
Ik voelde mij echt niet zo goed met die uitspraak. We zien elkaar al niet zoveel en nu wilt hij de seks mindere omdat hij wilt genieten van '' ons ''?
Moet ik dat positief zien of?
Als hij samenwoonde mijn zijn ex zei hij dat ze zeker 4x per week seks hadden of zelfs elke dag.
Tegen mij zei hij duidelijk dat dat bij ons niet het geval zal zijn, want hij wilt niet dat ik denk dat hij alleen maar seks wilt met mij..
Ik kan er moeilijk mee om dat hij met zijn ex dat wel allemaal kon en wou en nu bij mij is het helemaal anders, terwijl hij wel zegt dat hij een toekomst ziet met mij en wilt trouwen ooit..
Zijn er nog vrouwen die jaloers zijn op de voorgaande vrouwen bij hun vriend?
Ik ben namelijk jaloers op de ex van mijn vriend. Raar. Ik weet het..
Het is gewoon, ik ben zo verliefd op hem dat ik het niet kan verkroppen dat zij hem voor mij heeft leren kennen en dus heeft gehad en ook zij hadden echt veel seks en dergelijke.
Ik weet dat ik er mijzelf mee pest, maar toch durf ik vaak vragen naar hun relatie en ja seksleven samen.. En als hij iets verteld voel ik mij echt slecht..
Wij wonen niet samen en er is ook een uurtje afstand tussen ons dus zoveel zien we elkaar niet max 4x in de maand ofzo?
En als we elkaar zien hebben we natuurlijk seks omdat er zo'n lange tijd tussen zit en de nodige zin..
Maar niet zolang geleden zei hij iets als dat hij het wat kalmer aan wilt doen met de seks en meer wilt genieten van ons samen zijn, gewoon wat liggen knuffelen en tv zien bijvoorbeeld..
Ik voelde mij echt niet zo goed met die uitspraak. We zien elkaar al niet zoveel en nu wilt hij de seks mindere omdat hij wilt genieten van '' ons ''?
Moet ik dat positief zien of?
Als hij samenwoonde mijn zijn ex zei hij dat ze zeker 4x per week seks hadden of zelfs elke dag.
Tegen mij zei hij duidelijk dat dat bij ons niet het geval zal zijn, want hij wilt niet dat ik denk dat hij alleen maar seks wilt met mij..
Ik kan er moeilijk mee om dat hij met zijn ex dat wel allemaal kon en wou en nu bij mij is het helemaal anders, terwijl hij wel zegt dat hij een toekomst ziet met mij en wilt trouwen ooit..
Zijn er nog vrouwen die jaloers zijn op de voorgaande vrouwen bij hun vriend?
zondag 2 september 2018 om 23:23
Oh ja, als het past voor beide weekendje zee, en geregeld een wellnessje, cinema, uit eten,..Lampie1986 schreef: ↑02-09-2018 23:21Dat vind ik ook apart.. dat hij het op een laag pitje wil zetten terwijl je elkaar amper ziet. Doen jullie wel genoeg samen behalve seksen?
We doen echt wel nog andere dingen..
Maar hij wilt mij niet het gevoel geven dat het enkel voor de seks is.
Oké dat is lief.. Maar toch..
zondag 2 september 2018 om 23:34
Dan zou ik zeggen ik weet dat het niet alleen om de seks gaat en vertellen dat je het juist leuk vind om seks te hebben die 4x in de maand en liever nog vaker had willen doen.21krieltje schreef: ↑02-09-2018 23:23Oh ja, als het past voor beide weekendje zee, en geregeld een wellnessje, cinema, uit eten,..
We doen echt wel nog andere dingen..
Maar hij wilt mij niet het gevoel geven dat het enkel voor de seks is.
Oké dat is lief.. Maar toch..
zondag 2 september 2018 om 23:37
Ik versta hem ook als hij gewoon eens lui in de zetel wilt liggen, gewoon tv zien..
Maar ik vind hem zo aantrekkelijk dat ik het moeilijk vind om dan gewoon braaf tv te kijken..
Ik ga daarna zowat teleurgesteld/boos slapen met hem, maar ik voel mij echt dan zo een beetje afgewezen.
Ik kan het moeilijk beschrijven.
zondag 2 september 2018 om 23:51
Als je elkaar zo weinig ziet wil je toch juist knuffelen en vrijen. Zou toch eens met hem praten want ik snap dat je onzeker word op deze manier.21krieltje schreef: ↑02-09-2018 23:37Ik versta hem ook als hij gewoon eens lui in de zetel wilt liggen, gewoon tv zien..
Maar ik vind hem zo aantrekkelijk dat ik het moeilijk vind om dan gewoon braaf tv te kijken..
Ik ga daarna zowat teleurgesteld/boos slapen met hem, maar ik voel mij echt dan zo een beetje afgewezen.
Ik kan het moeilijk beschrijven.
zondag 2 september 2018 om 23:57
Doe ik. En dan komt hij uiteraard wel af voor intiem te zijn. Maar dan is het volgens mij meer om mij te plezieren omdat ik erachter '' zaag '' dan dat hij het doet uit zin..Lampie1986 schreef: ↑02-09-2018 23:51Als je elkaar zo weinig ziet wil je toch juist knuffelen en vrijen. Zou toch eens met hem praten want ik snap dat je onzeker word op deze manier.
maandag 3 september 2018 om 08:20
Stop met vragen over zijn ex en vorige relaties. Je hoeft dit niet te weten. Daar wordt je alleen maar onzeker van. Jij bent uniek en de combinatie van jullie is ook uniek. Vergelijken heeft geen zin.
Misschien wil hij de relatie wat meer "verdiepen" en elkaar beter leren kennen. I.p.v. de focus het meeste houden op de seks. Hoe erg je er ook naar verlangt.
Misschien wil hij de relatie wat meer "verdiepen" en elkaar beter leren kennen. I.p.v. de focus het meeste houden op de seks. Hoe erg je er ook naar verlangt.
maandag 3 september 2018 om 08:46
"Zijn er nog vrouwen die jaloers zijn op de voorgaande vrouwen bij hun vriend?"
Nee
de ex van mijn vriend nu was ook meer zijn gelijke in seks, die was veel extremer dan ik ooit was
ben ik jaloers op dat feit ? nee hij is al jaren met mij samen en we hebben kinderen
toen ik jonger was en bij mijn een ex had ik weleens dat ik niks wou weten van ex en zelfs jaloezie vertoonde maar toen was ik gewoon totaal niet zeker van mezelf en lag het meer aan mij of mijn relatie dan aan die bewuste ex
Nee
de ex van mijn vriend nu was ook meer zijn gelijke in seks, die was veel extremer dan ik ooit was
ben ik jaloers op dat feit ? nee hij is al jaren met mij samen en we hebben kinderen
toen ik jonger was en bij mijn een ex had ik weleens dat ik niks wou weten van ex en zelfs jaloezie vertoonde maar toen was ik gewoon totaal niet zeker van mezelf en lag het meer aan mij of mijn relatie dan aan die bewuste ex
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 3 september 2018 om 08:49
tja TO
misschien was wat hij met zijn ex had meer gefocust op dat puur lichamelijk passie
en had hij voor de rest niet echt een innig band met haar dan met jou heeft
en aub praat gewoon niet meer met hem samen over zijn ex
het maakt je duidelijk onzeker
misschien was wat hij met zijn ex had meer gefocust op dat puur lichamelijk passie
en had hij voor de rest niet echt een innig band met haar dan met jou heeft
en aub praat gewoon niet meer met hem samen over zijn ex
het maakt je duidelijk onzeker
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 3 september 2018 om 10:04
Als iemand telkens als ik op bezoek kwam speciaal voor mij erwtensoep had gemaakt en ik kwam daar nogal vaak dan zou ik op de duur ook zeggen dat het lief is maar niet speciaal nodig is om dat telkens weer voor mij klaar te maken, omdat ik linzen- of BB-soep ook erg lekker vind.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 3 september 2018 om 10:22
Heheh ja ik denk het ook wel.ChantalZr7 schreef: ↑03-09-2018 08:20Stop met vragen over zijn ex en vorige relaties. Je hoeft dit niet te weten. Daar wordt je alleen maar onzeker van. Jij bent uniek en de combinatie van jullie is ook uniek. Vergelijken heeft geen zin.
Damned if I don’t
maandag 3 september 2018 om 10:32
maandag 3 september 2018 om 12:02
Jij bent 21 maak ik op uit je nickname? Hoe oud is hij?
Het klinkt een beetje alsof er met zijn ex een andere/sterkere chemie was dan met jou. Ik herken dat wel van verschillende exen, met de één was het een relatie met heel vaak seks en scheurden we het behang van de muur zogezegd, en met de ander was het wat tammer.
Oja, wat mij nu te binnen schiet is de vraag of zijn ex zijn ex wel is....jullie zien elkaar niet echt vaak. Misschien is het helemaal geen ex en hebben zij nog steeds seks met elkaar en heeft hij daardoor niet veel zin meer over...just saying. Hoe lang en hoe goed ken je hem eigenlijk?
Het klinkt een beetje alsof er met zijn ex een andere/sterkere chemie was dan met jou. Ik herken dat wel van verschillende exen, met de één was het een relatie met heel vaak seks en scheurden we het behang van de muur zogezegd, en met de ander was het wat tammer.
Oja, wat mij nu te binnen schiet is de vraag of zijn ex zijn ex wel is....jullie zien elkaar niet echt vaak. Misschien is het helemaal geen ex en hebben zij nog steeds seks met elkaar en heeft hij daardoor niet veel zin meer over...just saying. Hoe lang en hoe goed ken je hem eigenlijk?
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 12:14
30.97% gewijzigd
maandag 3 september 2018 om 12:12
Of hij vond je te gefixeerd op dit onderwerp, zoals ik het lees lijkt het vaker besproken en vraag jij ook vaker naar zijn ex en wil hij zien of jij dit achter je kunt laten.
Zulke misplaatste jaloezie is totaal niet sexy.
Daarnaast hebben we allemaal wel eens onze periodes met meer en minder zin.
Juist ontzettend fijn dat hij ook knus wil zijn!
Betrek niet alles op jezelf , voor hetzelfde geldt wilde jij juist nooit knuffelen met z'n ex.
Bedenk eens hoe het in je eigen relaties is gegaan en wat hij zich daarvan aan zou kunnen trekken.
Zulke misplaatste jaloezie is totaal niet sexy.
Daarnaast hebben we allemaal wel eens onze periodes met meer en minder zin.
Juist ontzettend fijn dat hij ook knus wil zijn!
Betrek niet alles op jezelf , voor hetzelfde geldt wilde jij juist nooit knuffelen met z'n ex.
Bedenk eens hoe het in je eigen relaties is gegaan en wat hij zich daarvan aan zou kunnen trekken.
maandag 3 september 2018 om 12:16
Wow, fijne boodschap geef je mee aan een al onzekere meid.MisaMi schreef: ↑03-09-2018 12:02Jij bent 21 maak ik op uit je nickname? Hoe oud is hij?
Als hij toch al 5x p.w sex zou hebben zou hij er een vriendin op na houden voor het knuffelen? En er dan ook vaak mee in het openbaar iets gaan doen.
Logisch
maandag 3 september 2018 om 12:40
Niet logisch nee maar het gebeurt wel. Ik spreek uit eigen ervaring. Ik wil er niet over uitwijden omdat dat te herkenbaar is maar geloof mij maar dat het voorkomt. Zo iemand liegt dan tegen alle partijen. En wat betreft het in het openbaar dingen doen met haar; ze wonen een uur van elkaar, dan is dat niet zo'n probleem want er zit genoeg afstand tussen om geen bekenden tegen te komen.
maandag 3 september 2018 om 12:59
Ik vind het ook niet heel logisch dat hij nog iets met zijn ex heeft, ik zie geen enkele aanleiding om dat te denken. Ik vind het wel onhandig van hem om zo in detail te treden over zijn ex en de seksfrequentie, maar misschien denkt hij dat hij er goed aan doet om alle vragen zo eerlijk mogelijk te beantwoorden. Ik denk dat hij er beter aan doet om het gespreksonderwerp af te kappen. Jij hoeft helemaal niet elk detail te weten over zijn ex-relatie.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.