2 jaar lang bedrogen.
donderdag 6 september 2018 om 02:42
Hallo,
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt en evt advies.
Mijn inmiddels ex vriend en ik hadden z'n 6 jaar een relatie waarvan we niet samenwonend waren, dit was een lange afstandsrelatie. Nu ben ik er deze week achter gekomen dat hij mij al bijna 2jaar bedriegt met een andere vrouw. Kapot van verdriet, geconfronteerd maar geeft niet thuis. Naar hem toe gaat niet lukken ivm dat hij tijdelijk bij een vriend sliep, en nu dus bij z'n huidige vriendin(Op ruim 3uur rijden). Nadat ik deze week veel heb nagedacht besloot ik haar op te zoeken op Facebook, nu blijkt dat zij dus ook echt een relatie hadden ( blijkt uit alles dat ze niks af wist van ons) en zelfs inmiddels een kindje hebben. Van hem ga ik niks meer horen, maar zit erg in dubio over om haar te berichten over z'n praktijken. Aan de ene kant denk ik, Laat het rusten, ze hebben een gezin en laat ze lekker gelukkig zijn. En aan de andere kant denk ik, ze mag wel weten dat hij niet alleen mij maar ook haar heeft bedrogen, 2 jaar lang!
Ik weet het niet meer, wat zouden jullie doen?
Luuun
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt en evt advies.
Mijn inmiddels ex vriend en ik hadden z'n 6 jaar een relatie waarvan we niet samenwonend waren, dit was een lange afstandsrelatie. Nu ben ik er deze week achter gekomen dat hij mij al bijna 2jaar bedriegt met een andere vrouw. Kapot van verdriet, geconfronteerd maar geeft niet thuis. Naar hem toe gaat niet lukken ivm dat hij tijdelijk bij een vriend sliep, en nu dus bij z'n huidige vriendin(Op ruim 3uur rijden). Nadat ik deze week veel heb nagedacht besloot ik haar op te zoeken op Facebook, nu blijkt dat zij dus ook echt een relatie hadden ( blijkt uit alles dat ze niks af wist van ons) en zelfs inmiddels een kindje hebben. Van hem ga ik niks meer horen, maar zit erg in dubio over om haar te berichten over z'n praktijken. Aan de ene kant denk ik, Laat het rusten, ze hebben een gezin en laat ze lekker gelukkig zijn. En aan de andere kant denk ik, ze mag wel weten dat hij niet alleen mij maar ook haar heeft bedrogen, 2 jaar lang!
Ik weet het niet meer, wat zouden jullie doen?
Luuun
donderdag 6 september 2018 om 07:33
Hoi lieve Luuun,
Wat vreselijk voor je! Meid wat is dit flut.
Ik kan me voorstellen dat jij je vreselijk bedonderd en voorgelogen voelt.
Ik voel voor je.
Ik zou het niet zeggen als ik jou was. Ook al is het hartstikke moeilijk, ongelooflijk beroerd en flut.
Je eerste reaktie zou misschien zijn: wraak.
Of boontje komt om z’n loontje.
Maar er is inderdaad al een gezin. En het bestaat al een tijdje met een kindje.
Het vertellen zou nu alleen maar schade aanrichten. Niks goed doen.
En ook al voel jij je klote, dit zou jij ook niet willen. Dat zou ook niet goed voelen.
Bedenk dat uiteindelijk de waarheid aan het
Icht komt, bij iedereen.
Je kunt er niet omheen. Dus je man zal uiteindelijk zijn vreselijke gedrag onder ogen moeten zien.
Ondertussen meis wens ik jou heel veel sterkte. Zoek dingen op die fijn voor jou zijn. Zoek dingen die jou voeden, die jouw innerlijk opwarmen
Neem een lekker warm bad vol met bubbels, onderga een massage,
Ga uitwaaien op het strand of verlies jezelf in muziek.
Veel liefs...............
Wat vreselijk voor je! Meid wat is dit flut.
Ik kan me voorstellen dat jij je vreselijk bedonderd en voorgelogen voelt.
Ik voel voor je.
Ik zou het niet zeggen als ik jou was. Ook al is het hartstikke moeilijk, ongelooflijk beroerd en flut.
Je eerste reaktie zou misschien zijn: wraak.
Of boontje komt om z’n loontje.
Maar er is inderdaad al een gezin. En het bestaat al een tijdje met een kindje.
Het vertellen zou nu alleen maar schade aanrichten. Niks goed doen.
En ook al voel jij je klote, dit zou jij ook niet willen. Dat zou ook niet goed voelen.
Bedenk dat uiteindelijk de waarheid aan het
Icht komt, bij iedereen.
Je kunt er niet omheen. Dus je man zal uiteindelijk zijn vreselijke gedrag onder ogen moeten zien.
Ondertussen meis wens ik jou heel veel sterkte. Zoek dingen op die fijn voor jou zijn. Zoek dingen die jou voeden, die jouw innerlijk opwarmen
Neem een lekker warm bad vol met bubbels, onderga een massage,
Ga uitwaaien op het strand of verlies jezelf in muziek.
Veel liefs...............
donderdag 6 september 2018 om 07:52
Tijdschriftenverslindster schreef: ↑06-09-2018 07:46Ik zou het absoluut laten weten; zou het zelf andersom ook willen weten.
Zo triest dat er een kind in het spel is.
Wat een ontzettend rot dit voor jou. Heel veel sterkte.
Dit is inderdaad het geen waar ik mee zit. Dat zij uit elkaar zouden kunnen gaan, prima, zijn verdiende loon. Maar ik haal niet alleen hun leven overhoop maar ook dat van z'n klein kereltje die opgroeit in een gebroken gezin.
donderdag 6 september 2018 om 07:57
Waarschijnlijk ben je niet de eerste en de laatste met wie hij haar bedriegt. Uiteindelijk komt het toch wel een keer uit dat hij een smerige leugenaar en vreemdganger is en wordt het leven van hun kind, hoe triest ook, toch wel overhoop gegooid.
Ik zou het zeker ook vertellen. Het gaat om een relatie van 2 jaar die hij ernaast heeft. Als ik zijn vrouw was, zou ik het ook willen weten.
Ik zou het zeker ook vertellen. Het gaat om een relatie van 2 jaar die hij ernaast heeft. Als ik zijn vrouw was, zou ik het ook willen weten.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 06-09-2018 09:16
0.51% gewijzigd
donderdag 6 september 2018 om 08:07
donderdag 6 september 2018 om 08:08
donderdag 6 september 2018 om 08:12
Dus jij was "het schatje in het andere stadje" en thuis deed hij alsof hij vrijgezel was en is gaan samenwonen met een andere vrouw maar hij heeft toch jullie relatie niet opgezegd. En nadien hebben jullie ook seks gehad of was het alleen maar platonisch?
En jullie gingen vrijen in haar huis? Of hij kwam naar jou? Is hij van een andere cultuur waar veelwijverij niet erg fout is? Als jij in dat geval een bericht gaat sturen denkt zij misschien: "zij was een westerse scharrel en is jaloers dat hij met mij was".
En jullie gingen vrijen in haar huis? Of hij kwam naar jou? Is hij van een andere cultuur waar veelwijverij niet erg fout is? Als jij in dat geval een bericht gaat sturen denkt zij misschien: "zij was een westerse scharrel en is jaloers dat hij met mij was".
retrostar wijzigde dit bericht op 06-09-2018 08:22
27.81% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 6 september 2018 om 08:13
Aangezien het een lange afstandsrelatie was zagen we elkaar zeker niet wekelijks ( door werk etc), maar wel gewoon bellen/app. Toen het wat minder werd heb ik er weleens over nagedacht maar nooit iets meegedaan. Totdat ik op Facebook een foto bij een vriend zag staan, en toen wist ik genoeg.
donderdag 6 september 2018 om 08:16
Nooit is iets opgevallen ?
Ik bedoel als hij met hou af sprak was hij dan ook langere tijd bij je of maar sporadisch een dagje/nachtje ?
Hij heeft geen Facebook aangezien als zij een relatie en kind hebben samen dat zij hem waarschijnlijk ook op foto’s heeft staan en/of getagged hebben ?
Wat vreselijk voor je, kan me niet indenken hoe de grond onder je wegzakt dan ...
Ik zou het willen weten als er zoiets speelde .
Ik bedoel als hij met hou af sprak was hij dan ook langere tijd bij je of maar sporadisch een dagje/nachtje ?
Hij heeft geen Facebook aangezien als zij een relatie en kind hebben samen dat zij hem waarschijnlijk ook op foto’s heeft staan en/of getagged hebben ?
Wat vreselijk voor je, kan me niet indenken hoe de grond onder je wegzakt dan ...
Ik zou het willen weten als er zoiets speelde .
donderdag 6 september 2018 om 08:20
Ook zij was misschien wel "het schatje in een ander stadje" wij woonden nl beide in Nederland (wel zn 2,5 uur bij elkaar vandaan) en zij woont in Duitsland. Dus wie weet wat hij er nog meer op nahield. (Voel me best naïef nu)retrostar schreef: ↑06-09-2018 08:12Dus jij was "het schatje in het andere stadje" en thuis deed hij alsof het vrijgezel was en is gaan samenwonen met een andere vrouw maar hij heeft toch jullie relatie niet opgezegd. En nadien hebben jullie ook seks gehad of was het alleen maar platonisch?
En jullie gingen vrijen in haar huis? Of hij kwam naar jou?
donderdag 6 september 2018 om 08:27
Dus geen islamitische cultuur. Dan zou ik haar het bedrog wel melden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven