2 jaar lang bedrogen.

06-09-2018 02:42 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil graag mijn verhaal even kwijt en evt advies.

Mijn inmiddels ex vriend en ik hadden z'n 6 jaar een relatie waarvan we niet samenwonend waren, dit was een lange afstandsrelatie. Nu ben ik er deze week achter gekomen dat hij mij al bijna 2jaar bedriegt met een andere vrouw. Kapot van verdriet, geconfronteerd maar geeft niet thuis. Naar hem toe gaat niet lukken ivm dat hij tijdelijk bij een vriend sliep, en nu dus bij z'n huidige vriendin(Op ruim 3uur rijden). Nadat ik deze week veel heb nagedacht besloot ik haar op te zoeken op Facebook, nu blijkt dat zij dus ook echt een relatie hadden ( blijkt uit alles dat ze niks af wist van ons) en zelfs inmiddels een kindje hebben. Van hem ga ik niks meer horen, maar zit erg in dubio over om haar te berichten over z'n praktijken. Aan de ene kant denk ik, Laat het rusten, ze hebben een gezin en laat ze lekker gelukkig zijn. En aan de andere kant denk ik, ze mag wel weten dat hij niet alleen mij maar ook haar heeft bedrogen, 2 jaar lang!

Ik weet het niet meer, wat zouden jullie doen?

Luuun
retrostar schreef:
06-09-2018 08:27
Dus geen islamitische cultuur. Dan zou ik haar het bedrog wel melden.

Wel islamitisch cultuur, maar al zeker 15 jaar in Nederland.
luuun wijzigde dit bericht op 06-09-2018 08:35
Reden: Foutief gelezen.
30.30% gewijzigd
Luuun schreef:
06-09-2018 08:13
Aangezien het een lange afstandsrelatie was zagen we elkaar zeker niet wekelijks ( door werk etc), maar wel gewoon bellen/app. Toen het wat minder werd heb ik er weleens over nagedacht maar nooit iets meegedaan. Totdat ik op Facebook een foto bij een vriend zag staan, en toen wist ik genoeg.
.
Hoe vaak zagen jullie elkaar?
Wat deden jullie dan - op de momenten waarop jullie elkaar zagen?
Hadden jullie (ook) seks?
anoniem_365339 wijzigde dit bericht op 06-09-2018 09:05
0.00% gewijzigd
Ik vind het laag en kinderachtig van mensen als ze gaan wroeten in andermans leven. Je bent je vriend eindelijk kwijt, waarom zou je het haar vertellen? Je kent haar niet eens. Er komt alleen maar meer gezeur van. Als je het doet, is het om eigen gewin. Leven en laten leven.
Luuun schreef:
06-09-2018 08:34
Wel islamitisch cultuur, maar al zeker 15 jaar in Nederland.
En zij ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Duitse komaf
Ik zou het niet melden, wat schiet je daarmee op? Het is hun leven.

Je kent haar verder niet.

Steek je positieve energie in jezelf en vooral niet in je ex en zijn relaties. Misschien heeft hij nu zijn leven gebeterd en leven ze nog lang en gelukkig samen. Of hij verandert niet van gedrag, en weet zij dit al of komt ze het wel te weten.

Ik heb nog wel een vraagje aan jou; hoe zag jij de afgelopen 6 jaar? Was dit een volwaardige relatie? Of wist je eigenlijk wel dat je gewoon een "schatje in een ander stadje" was? Was er ooit afgesproken dat jullie exclusief waren? Hebben jullie ooit over een toekomst samen gesproken?

In mijn omgeving is precies zo'n verhaal. Man heeft een aantal jaren meerdere vriendinnen in het land. Dit is vooral niet serieus voor hem, maar gewoon gezellig. En in zijn ogen is hij duidelijk geweest naar die vrouwen, "ze weet toch dat het niet serieus is", "zij heeft ook wel eens een ander". Terwijl de vrouwen dit waarschijnlijk niet zo zagen. En dan kan je 100 keer tegen hem zeggen, wees nu duidelijk, ga er niet meer heen. Uiteindelijk bleek 1 toch leuk genoeg om nu mee samen te wonen en een kind te krijgen. Deze vrouw weet trouwens van zijn verleden, en nu zijn ze heel gelukkig samen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Meesterkees schreef:
06-09-2018 08:45
Ik vind het laag en kinderachtig van mensen als ze gaan wroeten in andermans leven. Je bent je vriend eindelijk kwijt, waarom zou je het haar vertellen? Je kent haar niet eens. Er komt alleen maar meer gezeur van. Als je het doet, is het om eigen gewin. Leven en laten leven.
Je hebt gelijk wat betreft laag en kinderachtig. Maar wat hij heeft gedaan is respectloos naar ons beide toe, moet ik hem daar mee weg laten komen en er later achter komen dat hij ook haar heeft bedonderd.

Lastig om een keuze te maken zeg ...
Nog geen twee jaar een relatie en dan al een kind krijgen en samenwonen? Hoe weet je dat zij twee jaar geleden een relatie zijn begonnen? Kan het niet zo zijn dat zij die relatie al hadden voor jij in beeld kwam?
retrostar schreef:
06-09-2018 08:02
M.i. is elke minuut dat je met hem bezig bent is een verspilde minuut.

Maar goed; ik zou haar een eenmalig berichtje sturen en het er verder niet meer over hebben.
Dit. Ik denk dat de meeste vrouwen het wel zouden willen weten, wat ze er dan mee doet is aan haar. Zou me verder niet in de drama storten en blij zijn dat jij van hem af bent.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
hamerhaai schreef:
06-09-2018 08:51
Ik zou het niet melden, wat schiet je daarmee op? Het is hun leven.

Je kent haar verder niet.

Steek je positieve energie in jezelf en vooral niet in je ex en zijn relaties. Misschien heeft hij nu zijn leven gebeterd en leven ze nog lang en gelukkig samen. Of hij verandert niet van gedrag, en weet zij dit al of komt ze het wel te weten.

Ik heb nog wel een vraagje aan jou; hoe zag jij de afgelopen 6 jaar? Was dit een volwaardige relatie? Of wist je eigenlijk wel dat je gewoon een "schatje in een ander stadje" was? Was er ooit afgesproken dat jullie exclusief waren? Hebben jullie ooit over een toekomst samen gesproken?

In mijn omgeving is precies zo'n verhaal. Man heeft een aantal jaren meerdere vriendinnen in het land. Dit is vooral niet serieus voor hem, maar gewoon gezellig. En in zijn ogen is hij duidelijk geweest naar die vrouwen, "ze weet toch dat het niet serieus is", "zij heeft ook wel eens een ander". Terwijl de vrouwen dit waarschijnlijk niet zo zagen. En dan kan je 100 keer tegen hem zeggen, wees nu duidelijk, ga er niet meer heen. Uiteindelijk bleek 1 toch leuk genoeg om nu mee samen te wonen en een kind te krijgen. Deze vrouw weet trouwens van zijn verleden, en nu zijn ze heel gelukkig samen.
Er is zeker afgesproken dat we exclusief waren, en elkaar met respect zouden behandelen wanneer er iemand anders in het spel was. En ook samenwoonplannen lagen er, en de woorden trouwen en kinderen waren ook al genoemd.
safrat schreef:
06-09-2018 08:56
Nog geen twee jaar een relatie en dan al een kind krijgen en samenwonen? Hoe weet je dat zij twee jaar geleden een relatie zijn begonnen? Kan het niet zo zijn dat zij die relatie al hadden voor jij in beeld kwam?
Via haar Facebook en dat lijkt me best betrouwbaar. Wat wil je nu zeggen, dat zij diegene is die bedrogen is en niet ik? 2 jaar samen een kind (9maand) en samenwonen lijkt mij niet onmogelijk hoor....
tu1nhek schreef:
06-09-2018 08:38
.
Nou ik zou het vertellen

Kans is groot dat ze denkt dat je liegt etc en misschien wel verwijt onrust te stoken en vervolgens bij hem blijft
Maar dan is er wel een soort angst bij haar daarna want tegen de tijd dat hij dan weer fout gaat en zij komt er achter weet ze het nog van jou
Of het blijft groeien

Zelf meegemaakt

Ik had gelukkig geen kinderen met ex en ik ben gewaarschuwd door een meid die we beide (dacht ik) vaag kende
En ik geloofde er niet of koos ervoor dat niet te doen,
Ze zei je moet echt zelf weten maar ik voorzie dat je ongelukkig gaat worden want wat hij over jou zegt tegen anderen betekent niet veel goeds

En ze had gelijk want hij was niet goed voor mij
En het groeide bij mij ook en ik werd jaloers op alles
tu1nhek schreef:
06-09-2018 08:38
.
Wanneer we elkaar zagen was heel verschillend ivm zeer onregelmatige werktijden/weekenden.

Wat doe je zoal, dagjes weg, vrienden bezoek, bioscoop zeg het maar. En ja we hadden ook seks.
safrat schreef:
06-09-2018 08:56
Het kan
Ik ontmoette mijn vriend mid 2007, eind 2008 was ik zwanger
Toen we 2 jaar en 6 maanden hadden ben ik bevallen

Inmiddels nog samen
.
Luuun schreef:
06-09-2018 09:05
Via haar Facebook en dat lijkt me best betrouwbaar. Wat wil je nu zeggen, dat zij diegene is die bedrogen is en niet ik? 2 jaar samen een kind (9maand) en samenwonen lijkt mij niet onmogelijk hoor....
Jij bent bedrogen en zij ook
Luuun schreef:
06-09-2018 09:05
In de OP heb je het over bijna twee jaar. Het lijkt mij dat je dan de vrijwel exacte datum weet. Dus ik vroeg me af hoe je dat weet. En als je dat niet zeker weet dan kan jij ook de later bijgekomen vrouw zijn.

Jullie zijn beide bedrogen he. Jij niet alleen.
pamelacourson schreef:
06-09-2018 07:57
Waarschijnlijk ben je niet de eerste en de laatste met wie hij haar bedriegt. Uiteindelijk komt het toch wel een keer uit dat hij een smerige leugenaar en vreemdganger is en wordt het leven van hun kind, hoe triest ook, toch wel overhoop gegooid.

Ik zou het zeker ook vertellen. Het gaat om een relatie van 2 jaar die hij ernaast heeft. Als ik zijn vrouw was, zou ik het ook willen weten.
Nee hoor, vreemdgaan komt lang niet altijd uit.

Ik zou het ook willen weten, ja. Een eenmalig berichtje, en dan mag zij zelf weten wat ze ermee doet. Jij hebt geen schuld aan het feit dat hun relatie erdoor kan lijden, dat is zijn schuld.

Sterkte met het verwerken van je eigen verdriet, dit is gewoon zwaar klote.
Een relatie van 6 jaar.. dan ga ik er vanuit dat je wederzijds elkaars familie/vrienden wel ontmoet hebt, regelmatig in elkaars huis slaapt, vakanties samen doorbrengt, betrokken bent bij elkaars leven/werk/hoogtepunten/dieptepunten etc. Was dat ook zo in jullie geval?
missfitz schreef:
06-09-2018 09:35
Een relatie van 6 jaar.. dan ga ik er vanuit dat je wederzijds elkaars familie/vrienden wel ontmoet hebt, regelmatig in elkaars huis slaapt, vakanties samen doorbrengt, betrokken bent bij elkaars leven/werk/hoogtepunten/dieptepunten etc. Was dat ook zo in jullie geval?

Ja ook dit was het geval, ondanks dat dat de laatste 2 jaar wel was afgenomen. Ik voel me best stom dat ik daar toendertijd niets achter heb gezocht. Te goedgelovig.
luuun wijzigde dit bericht op 06-09-2018 10:00
Reden: Typ fout
0.20% gewijzigd
Luuun schreef:
06-09-2018 08:54
Je hebt gelijk wat betreft laag en kinderachtig. Maar wat hij heeft gedaan is respectloos naar ons beide toe, moet ik hem daar mee weg laten komen en er later achter komen dat hij ook haar heeft bedonderd.

Dus het gaat om wraak. “Ons” heeft tot op zekere hoogte bestaan, maar is gedaald naar een leugen van zijn kant. Stel je eens voor dat jij zou vreemdgaan en wat je dan voor sores met je meedraagt. Vandaag de dag zou ik dan liever voor een soa kiezen. Dat tenzij je compleet harteloos bent. Wees blij dat jij niet zo fucked up bent. Moet jij je dan verlagen tot zijn niveau? Het zijn je emoties die je momenteel zo wraakzuchtig maken, want ik geloof dat je geen fuck meer om hem geeft en zeker niet om zijn huidige vriendin.

Ik ben trouwens van mening dat die mensen die hier zeggen dat je het wel moet doen, enkel uit eigen belang denken. Tuurlijk zou je het willen weten! We willen allemaal geen problemen in ons leven hebben en er alles aan doen om ze te voorkomen.

Het feit is dat je zijn huidige vriendin er geen minder problemen mee brengt, maar meer. Je helpt haar in zekere zin voor 10% en ze kan er zo mee omgaan dat ze er 90% aan problemen mee terug krijgt.

Je bent boos, heel erg boos, maar reageer je shit niet af op iemand die je niet kent.
Meesterkees schreef:
06-09-2018 10:32
Dus het gaat om wraak. “Ons” heeft tot op zekere hoogte bestaan, maar is gedaald naar een leugen van zijn kant. Stel je eens voor dat jij zou vreemdgaan en wat je dan voor sores met je meedraagt. Vandaag de dag zou ik dan liever voor een soa kiezen. Dat tenzij je compleet harteloos bent. Wees blij dat jij niet zo fucked up bent. Moet jij je dan verlagen tot zijn niveau? Het zijn je emoties die je momenteel zo wraakzuchtig maken, want ik geloof dat je geen fuck meer om hem geeft en zeker niet om zijn huidige vriendin.

Ik ben trouwens van mening dat die mensen die hier zeggen dat je het wel moet doen, enkel uit eigen belang denken. Tuurlijk zou je het willen weten! We willen allemaal geen problemen in ons leven hebben en er alles aan doen om ze te voorkomen.

Het feit is dat je zijn huidige vriendin er geen minder problemen mee brengt, maar meer. Je helpt haar in zekere zin voor 10% en ze kan er zo mee omgaan dat ze er 90% aan problemen mee terug krijgt.

Je bent boos, heel erg boos, maar reageer je shit niet af op iemand die je niet kent.

Ik ben er nog niet over uit wat ik voor keuze ga maken, maar bericht sturen uit wraak zeker niet, ik wil niet anders dan dat hij gelukkig is (zo ziet het eruit op de foto) en als dat niet met mij is maar met iemand anders is dat prima.

Maar het is toch lastig want eigenlijk heeft hij haar al bedrogen(tijdens onze relatie) en misschien heeft ie nu het licht gezien, en heeft hij spijt hoe hij dit allemaal heeft aangepakt(dat hoop ik oprecht) maar ik gun niemand het verdriet van wat hij mij al die tijd heeft aangedaan....
Luuun schreef:
06-09-2018 09:59
Ja ook dit was het geval, ondanks dat dat de laatste 2 jaar wel was afgenomen. Ik voel me best stom dat ik daar toendertijd niets achter heb gezocht. Te goedgelovig.
Je hoeft jezelf niets te verwijten, hoor. Zoiets verwacht je toch niet?
Luuun schreef:
06-09-2018 08:54

Dat is allemaal niet jouw verantwoordelijkheid.

Ja, hij heeft jou respectloos behandeld, punt. Wat hij bij andere vrouwen doet, is niet jouw verantwoordelijkheid. Zo belangrijk ben je nu ook weer niet. Zonde van je energie en tijd om je verder nog druk te maken en een soort revanche te plannen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Jeetje wat zit je in een klotepositie zeg. En ik snap je dilemma helemaal.

Ik denk dat je het best voor ogen kunt houden wat jij zelf zou willen, dan kan je nooit iets verkeerd doen. Als jij de vrouw met het kindje zou zijn geweest, zou jij het dan willen weten of liever niet?? Wat betreft het kindje is het natuurlijk heel sneu, maar weet ook dat dat niet jouw verantwoordelijkheid is. Meneer heeft geweten dat hij dit jongetje hiermee opzadelde toen hij aan deze avonturen begon. Maak van iemand anders zijn probleem nooit het jouwe. Dat is iets tussen hem en zijn kind.

Zou het kunnen dat de andere vrouw misschien weet wat hij uitgespookt heeft? Wie weet was ze op de hoogte en vindt ze het oké (of dacht ze dat hij jou inmiddels had laten gaan). Je weet het niet he...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven