2 jaar lang bedrogen.
donderdag 6 september 2018 om 02:42
Hallo,
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt en evt advies.
Mijn inmiddels ex vriend en ik hadden z'n 6 jaar een relatie waarvan we niet samenwonend waren, dit was een lange afstandsrelatie. Nu ben ik er deze week achter gekomen dat hij mij al bijna 2jaar bedriegt met een andere vrouw. Kapot van verdriet, geconfronteerd maar geeft niet thuis. Naar hem toe gaat niet lukken ivm dat hij tijdelijk bij een vriend sliep, en nu dus bij z'n huidige vriendin(Op ruim 3uur rijden). Nadat ik deze week veel heb nagedacht besloot ik haar op te zoeken op Facebook, nu blijkt dat zij dus ook echt een relatie hadden ( blijkt uit alles dat ze niks af wist van ons) en zelfs inmiddels een kindje hebben. Van hem ga ik niks meer horen, maar zit erg in dubio over om haar te berichten over z'n praktijken. Aan de ene kant denk ik, Laat het rusten, ze hebben een gezin en laat ze lekker gelukkig zijn. En aan de andere kant denk ik, ze mag wel weten dat hij niet alleen mij maar ook haar heeft bedrogen, 2 jaar lang!
Ik weet het niet meer, wat zouden jullie doen?
Luuun
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt en evt advies.
Mijn inmiddels ex vriend en ik hadden z'n 6 jaar een relatie waarvan we niet samenwonend waren, dit was een lange afstandsrelatie. Nu ben ik er deze week achter gekomen dat hij mij al bijna 2jaar bedriegt met een andere vrouw. Kapot van verdriet, geconfronteerd maar geeft niet thuis. Naar hem toe gaat niet lukken ivm dat hij tijdelijk bij een vriend sliep, en nu dus bij z'n huidige vriendin(Op ruim 3uur rijden). Nadat ik deze week veel heb nagedacht besloot ik haar op te zoeken op Facebook, nu blijkt dat zij dus ook echt een relatie hadden ( blijkt uit alles dat ze niks af wist van ons) en zelfs inmiddels een kindje hebben. Van hem ga ik niks meer horen, maar zit erg in dubio over om haar te berichten over z'n praktijken. Aan de ene kant denk ik, Laat het rusten, ze hebben een gezin en laat ze lekker gelukkig zijn. En aan de andere kant denk ik, ze mag wel weten dat hij niet alleen mij maar ook haar heeft bedrogen, 2 jaar lang!
Ik weet het niet meer, wat zouden jullie doen?
Luuun
donderdag 6 september 2018 om 11:24
Luuun schreef: ↑06-09-2018 10:56Ik ben er nog niet over uit wat ik voor keuze ga maken, maar bericht sturen uit wraak zeker niet, ik wil niet anders dan dat hij gelukkig is (zo ziet het eruit op de foto) en als dat niet met mij is maar met iemand anders is dat prima.
Maar het is toch lastig want eigenlijk heeft hij haar al bedrogen(tijdens onze relatie) en misschien heeft ie nu het licht gezien, en heeft hij spijt hoe hij dit allemaal heeft aangepakt(dat hoop ik oprecht) maar ik gun niemand het verdriet van wat hij mij al die tijd heeft aangedaan....
Heeft hij haar bedrogen? Of wist zij wel van zijn avontuurtjes? Laat rusten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 6 september 2018 om 11:29
Het lijkt me een hele ingewikkelde keuze omdat ik beide kanten van het verhaal snap (wel of niet vertellen)
Ik vind dat hij de mogelijke consequenties van zijn gedrag mag gaan merken, maar als je denkt dat hij echt gelukkiger is met haar en hun kind, dan zou ik het zo laten.
Als je het wel vertelt doe je dat voor jezelf, als je het niet vertelt doe je dat voor haar en haar kind
Ik vind dat hij de mogelijke consequenties van zijn gedrag mag gaan merken, maar als je denkt dat hij echt gelukkiger is met haar en hun kind, dan zou ik het zo laten.
Als je het wel vertelt doe je dat voor jezelf, als je het niet vertelt doe je dat voor haar en haar kind
donderdag 6 september 2018 om 11:32
hamerhaai schreef: ↑06-09-2018 11:23Dat is allemaal niet jouw verantwoordelijkheid.
Ja, hij heeft jou respectloos behandeld, punt. Wat hij bij andere vrouwen doet, is niet jouw verantwoordelijkheid. Zo belangrijk ben je nu ook weer niet. Zonde van je energie en tijd om je verder nog druk te maken en een soort revanche te plannen.
Ik plan helemaal geen revanche, ik vraag hier om advies wat te doen. Wat ik in mijn vorige bericht ook al zei, misschien heeft hij wel spijt hoe hij alles heeft aangepakt. En is hij nu 100% oprecht. Dan gun ik hem dat ook. Ik ben wel de laatste persoon die bewust deze relatie kapot wil maken, alleen maar omdat hij mij zo behandelt heeft.
donderdag 6 september 2018 om 11:47
Als hij nu oprecht zou zijn dan zou hij jou wel excuus aanbieden en je netjes een bericht sturen, denk je niet? Nu jij erachter bent gekomen gaat hij gewoon weer op zoek naar een ander of heeft hij die al. Ik zou het dus wél aan zijn vriendin laten weten. Ze kan dan zelf bepalen wat ze met die info doet, maar ik zou het absoluut willen weten.
donderdag 6 september 2018 om 11:58
Daar zit wat in, misschien durft/wil die de confrontatie niet aan. Had hem al geprobeerd te mailen tot op heden geen contact. Zou mij enigzins wat meer rust geven, als we het uitgesproken hadden.lolly-pop schreef: ↑06-09-2018 11:47Als hij nu oprecht zou zijn dan zou hij jou wel excuus aanbieden en je netjes een bericht sturen, denk je niet? Nu jij erachter bent gekomen gaat hij gewoon weer op zoek naar een ander of heeft hij die al. Ik zou het dus wél aan zijn vriendin laten weten. Ze kan dan zelf bepalen wat ze met die info doet, maar ik zou het absoluut willen weten.
donderdag 6 september 2018 om 12:24
Moeilijk.
Ik heb het andersom meegemaakt.Iemand ging vreemd met mij.
Ik wist niet dat hij een relatie had, tot ik opeens opgebeld werd door zijn vriendin.Hij was niet zo zorgvuldig met zijn mob omgegaan
Toen ik haar alles vertelde, lachte ze me keihard uit en werd ik zelfs bedreigd.
Inmiddels zijn ze wel al jaren uit elkaar maar ik weet dat hij haar ontzettend vaak heeft bedrogen, volgens mij weet ze nog steeds niet dat hij zelfs een affaire had met haar toenmalige goede vriendin.
Ook daar waren trouwens kinderen in het spel.
Je kan haar waarschuwen maar of ze je geloofd? Zulke mannen zijn heel goed in het verdraaien van een verhaal.
Wat zal jij je klote voelen.
En het zal ook niet goed zijn voor je eigenwaarde maar een ding..Wees blij dat je van hem af ben!
Ik heb het andersom meegemaakt.Iemand ging vreemd met mij.
Ik wist niet dat hij een relatie had, tot ik opeens opgebeld werd door zijn vriendin.Hij was niet zo zorgvuldig met zijn mob omgegaan
Toen ik haar alles vertelde, lachte ze me keihard uit en werd ik zelfs bedreigd.
Inmiddels zijn ze wel al jaren uit elkaar maar ik weet dat hij haar ontzettend vaak heeft bedrogen, volgens mij weet ze nog steeds niet dat hij zelfs een affaire had met haar toenmalige goede vriendin.
Ook daar waren trouwens kinderen in het spel.
Je kan haar waarschuwen maar of ze je geloofd? Zulke mannen zijn heel goed in het verdraaien van een verhaal.
Wat zal jij je klote voelen.
En het zal ook niet goed zijn voor je eigenwaarde maar een ding..Wees blij dat je van hem af ben!
donderdag 6 september 2018 om 12:26
gezien vriendin van TO ex in Duitsland woont
denk ik dat hij bij haar woont maar ook nog een huis in Nederland heeft
en als hij niet zoveel van haar aanwezigheid in huis heeft kan TO wel degelijk in zijn huis zijn zonder dat ze iets door heeft
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
donderdag 6 september 2018 om 14:40
Eigenlijk was mijn verhaal nog niet compleet, maar wou eerst deze reactie's afwachten.
Ook heb ik deze man geld geleend (zonder enig overeenkomst, stom, I know) niet een wereldschokkend bedrag(kan het wel missen) maar toch wel iets wat ik graag terug zou willen zien. ook op deze mails krijg ik geen reactie. Uiteindelijk heb ik hem vertelt dat als hij geen contact mij opneemt over hoe we dit gaan oplossen(desnoods in delen) ik genoodzaakt ben om juridisch advies in te winnen(mocht dit tot niks uitkomen dan neem ik m'n verlies ook) met de bij behorende kosten, wat uiteindelijk ook in z'n nadeel kan gaan werken. ook weer nul reactie.
Dat hij zich blijkbaar op geen enkele manier schuldig voelt tegen over mij, vind ik echt walgelijk!
Nu denk ik toch ( wil dit nog met 'n vriendin bespreken) haar te contacteren over hem, want alles bij elkaar spreekt er niet veel goeds uit.
Ik wil niet als een wraakzuchtige ex overkomen, en weet dus niet zo goed hoe ik het moet verwoorden en of ik er "bewijs" van "ons" bij moet zetten.
vaak zeg ik iets en later denk ik, maar dat moest er ook nog bij.
ik wil voor haar een concreet beeld schetsen over zijn gedrag/vreemdgaan.
maar wil dit graag houden bij 1 bericht.
dus wie kan me helpen??
uiteindelijk zelf nog even vertalen naar het Duits....
Thanx
Ook heb ik deze man geld geleend (zonder enig overeenkomst, stom, I know) niet een wereldschokkend bedrag(kan het wel missen) maar toch wel iets wat ik graag terug zou willen zien. ook op deze mails krijg ik geen reactie. Uiteindelijk heb ik hem vertelt dat als hij geen contact mij opneemt over hoe we dit gaan oplossen(desnoods in delen) ik genoodzaakt ben om juridisch advies in te winnen(mocht dit tot niks uitkomen dan neem ik m'n verlies ook) met de bij behorende kosten, wat uiteindelijk ook in z'n nadeel kan gaan werken. ook weer nul reactie.
Dat hij zich blijkbaar op geen enkele manier schuldig voelt tegen over mij, vind ik echt walgelijk!
Nu denk ik toch ( wil dit nog met 'n vriendin bespreken) haar te contacteren over hem, want alles bij elkaar spreekt er niet veel goeds uit.
Ik wil niet als een wraakzuchtige ex overkomen, en weet dus niet zo goed hoe ik het moet verwoorden en of ik er "bewijs" van "ons" bij moet zetten.
dus wie kan me helpen??
Thanx
donderdag 6 september 2018 om 14:50
Een foto van zes jaar terug van jullie twee en een van de meest recente foto’s. Dan kan hij liegen wat hij wil, iedereen ziet wel dat het dan meer dan ‘iets van een maandje of twee’ is geweest. Ik zou haar niets schrijven over het geld, daar kan ze weinig mee. Verder gewoon dat je hier bent achter gekomen, dat je dit zelf had willen weten en denkt dat zij ook recht heeft op deze informatie. En het daarbij laten. Wie zij zal geloven doet er niet toe, ze heeft dan in ieder geval een heads up gehad en kan dan verder haar eigen plan trekken met een wat completer beeld.
Die stappen om jouw geld terug te krijgen (advies inwinnen) gewoon nemen.
Die stappen om jouw geld terug te krijgen (advies inwinnen) gewoon nemen.
donderdag 6 september 2018 om 14:52
Zou het gewoon kort houden en vertellen hoe lang jij al een relatie met hem hebt, dat je erachter bent gekomen dat hij daarnaast ook nog een relatie had met haar en dat jij het nu vertelt omdat jij het in haar positie ook had willen weten. Evt. kan je nog zeggen dat als ze vragen heeft, dat ze die kan stellen. Zou niet gelijk allerlei bewijs erbij gooien. Stel dat ze graag wil doen of het niet klopt (struisvogelpolitiek), dan is dat ook haar goed recht.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 6 september 2018 om 15:51
Malagueña schreef: ↑06-09-2018 14:52Zou het gewoon kort houden en vertellen hoe lang jij al een relatie met hem hebt, dat je erachter bent gekomen dat hij daarnaast ook nog een relatie had met haar en dat jij het nu vertelt omdat jij het in haar positie ook had willen weten. Evt. kan je nog zeggen dat als ze vragen heeft, dat ze die kan stellen. Zou niet gelijk allerlei bewijs erbij gooien. Stel dat ze graag wil doen of het niet klopt (struisvogelpolitiek), dan is dat ook haar goed recht.
Denk inderdaad dat ik dit gaat doen, kort maar krachtig de datums noemen wanneer onze relatie was, en dan kan zij haar eigen conclusie trekken en keuze maken. Bewijs kan nog altijd wanneer er om gevraagd wordt.
En juridisch advies inwinnen ga ik zeker doen!
Thanx
donderdag 6 september 2018 om 16:25
als er niets op papier staat is het jouw woord tegen het zijneLuuun schreef: ↑06-09-2018 14:40Eigenlijk was mijn verhaal nog niet compleet, maar wou eerst deze reactie's afwachten.
dus wie kan me helpen??
Thanx
donderdag 6 september 2018 om 16:36
Stalking hou toch op zeg, daar moet echt wel wat meer bij komen kijken dan een paar mails waarin ik volkomen terecht mijn geld terug vraag. Als hij mij gewoon normaal te woord staat was dit allemaal niet nodig geweest.
donderdag 6 september 2018 om 17:15
Nou ik zou het wel weten. Inderdaad eerst juridisch advies inwinnen over hoe je het beste het geleende geld kan terug vragen. Dat vervolgens ten uitvoer brengen. En tja als de 'andere' vrouw zo er achter komt dat hij ook haar bedrogen heeft, so be it. Hij heeft zijn kans gehad om het netjes op te lossen wbt het geld.
En voor iedereen die hier zegt: Bemoei je er niet mee, vertel het niet, je doet het enkel voor wraak of wat dan ook... Verplaats je eens in die andere vrouw, zou jij het willen weten van je partner dat hij/zij zo is... nou ik wel!
En voor iedereen die hier zegt: Bemoei je er niet mee, vertel het niet, je doet het enkel voor wraak of wat dan ook... Verplaats je eens in die andere vrouw, zou jij het willen weten van je partner dat hij/zij zo is... nou ik wel!
donderdag 6 september 2018 om 17:20
Ik denk dat je dat niet goed ziet. Je hebt namelijk geen bewijs dat je aan hem geld hebt uitgeleend. Met andere woorden: je zoekt contact met hem zonder reden, want je kan dat niet hard maken. Een bankafschrift zegt niets. Als je dan ook nog eens contact zoekt met zijn vriendin val je hem via een derde lastig.
Jij kan het allemaal wel terecht vinden, maar de vraag is of hij dat ook vindt. Als ik jouw ex was geweest dan had ik aangifte gedaan. Al was het alleen al om jou af te schilderen als wraakzuchtige ex. Voor hem is dat namelijk veel beter. En het gaat niet zozeer of je dan ook daadwerkelijk wordt veroordeeld.
Stalken is trouwens iemand stelselmatig lastig vallen. Dat doe je op zich natuurlijk wel. Hoe je dat doet en hoe vaak is eigenlijk niet eens zo relevant. Je kan al bij drie keer bellen veroordeeld worden. Hoe vreemd dat ook klinkt.
donderdag 6 september 2018 om 17:24
In jouw geval zou ik eerst proberen middels via advocaat het geld terug te krijgen. Desnoods via een rechtszaak. Misschien heb je geluk en komt zij er op die manier achter. En als dat niet het geval is kan je later altijd nog bedenken of je contact op neemt met haar. Maar niet eerst contact opnemen en dan pas een juridisch traject ingaan.
donderdag 6 september 2018 om 17:30
Met dat bewijs gaan we het nog wel zien, dat laat ik graag aan een jurist over.safrat schreef: ↑06-09-2018 17:20Ik denk dat je dat niet goed ziet. Je hebt namelijk geen bewijs dat je aan hem geld hebt uitgeleend. Met andere woorden: je zoekt contact met hem zonder reden, want je kan dat niet hard maken. Een bankafschrift zegt niets. Als je dan ook nog eens contact zoekt met zijn vriendin val je hem via een derde lastig.
Jij kan het allemaal wel terecht vinden, maar de vraag is of hij dat ook vindt. Als ik jouw ex was geweest dan had ik aangifte gedaan. Al was het alleen al om jou af te schilderen als wraakzuchtige ex. Voor hem is dat namelijk veel beter. En het gaat niet zozeer of je dan ook daadwerkelijk wordt veroordeeld.
Stalken is trouwens iemand stelselmatig lastig vallen. Dat doe je op zich natuurlijk wel. Hoe je dat doet en hoe vaak is eigenlijk niet eens zo relevant. Je kan al bij drie keer bellen veroordeeld worden. Hoe vreemd dat ook klinkt.
Nou volgens moet jij je even inlezen in stalk gedrag, stelselmatig lastig vallen idd, om de 10 min appen,continu bellen, mailen, opwachten bij huis noem maar op. Ik heb een aantal 3 mailtjes gestuurd om mijn eigen geld terug te krijgen en dat over 1,5 week verspreid als dat al stalking is. En die mailtjes z'n dan ook nog netjes verwoord en dat de bal bij hem ligt qua oplossing....