Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
karin6789 schreef:
08-09-2018 12:34
Kan dat?
Met 31 weken zwangerschap een kind van ruim 3 kilo op de wereld zetten?
Nog één nacht!
Life is short. Eat dessert first.
Fragolisa schreef:
08-09-2018 12:32
Dan lees ik liever hoe ze het leven leuk maken zonder vlees.
De kwadratuur van de cirkel! Het perpetuum mobile! Lood in goud veranderen! Leuk leven zonder vlees!

Sorry, ik kon het niet bedwingen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik krijg spontaan dat liedje 'p-p-paardenvlees' in mijn hoofd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Grappig hoor :sigh:
doornroosje9 schreef:
08-09-2018 13:36
Nog één nacht!
Joh! :proud:
Enn schreef:
08-09-2018 13:35
Apart topic aanmaken.

Het is maar goed dat er geen vivajurisprudentie is opgebouwd over het aanmaken van topics en over het recht om er wel of niet te mogen reageren. Dat zou me een gedoe hebben opgeleverd...

Anyway ergens nog gelul en gezeik gelezen?

Waar niet?
Solomio schreef:
08-09-2018 13:35
In theorie kan dat ja.
Maar de kans is wel errug klein.
Waar lees je dat?
Man van 47, lat relatie met Filipijns meisje van 20, samen al een kind van 2 jaar oud, bevallen in vliegtuig met 31 weken van een baby met een geboortegewicht van ruim 3 kilo.
karin6789 schreef:
08-09-2018 14:02
Man van 47, lat relatie met Filipijns meisje van 20, samen al een kind van 2 jaar oud, bevallen in vliegtuig met 31 weken van een baby met een geboortegewicht van ruim 3 kilo.
:rofl: lijkt me een heel realistisch verhaal.
Star² schreef:
08-09-2018 13:59
Waar niet?
Absint

:rofl:

Vind het een leuk topic!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
08-09-2018 14:20
Absint

:rofl:

Vind het een leuk topic!

Ja dat is wel een leuk topic ja :proud:
karin6789 schreef:
Nou dat vond ik ook zo gek.
Wat doet dat meisje überhaupt alleen zwanger in dat vliegtuig, waar ging E heen etc.
Kan allemaal maar echt heel regulier klinkt het niet.
karin6789 schreef:
Ik denk dat ze langer zwanger was. In het ziekenhuis zei men ook (volgens dit artikel https://www.nhnieuws.nl/nieuws/230850/V ... en-hoofdje) dat het meer een baby van acht maanden leek. Op de foto leek het mij geen typisch 7 maanden kindje. Ik heb al heel wat te vroeg geboren babies gezien en die zien er niet zo ‘gevuld/gezond’ uit. Leek meer op mijn zoon, die is geboren met 37.6. Die was net drie kilo maar wel voorzien van de juiste ‘spekjes’ op plaatsen waar prematuurtjes nog niet veel vulling hebben. De huid is ook al niet meer zo rood/dunnetjes maar ‘af’.

Maar goed, lijkt mij geen pretje om te bevallen op het toilet in het vliegtuig. En dat de vader voorlopig nog geen plannen heeft om de kleine te bezoeken want hij is net gestart met een nieuwe baan :roll:
Het-groepje schreef:
08-09-2018 14:25
Nou dat vond ik ook zo gek.
Wat doet dat meisje überhaupt alleen zwanger in dat vliegtuig, waar ging E heen etc.
Kan allemaal maar echt heel regulier klinkt het niet.

Stond gisteren een stuk over in de krant.
Ze ging weer naar huis na een poosje in NL te zijn geweest bij de vader van haar kind. Inmiddels 2 kinderen dus.
Op je 18e een kind met een man van 45 :cry:
lemoos2 schreef:
08-09-2018 14:27
Ik denk dat ze langer zwanger was. In het ziekenhuis zei men ook (volgens dit artikel https://www.nhnieuws.nl/nieuws/230850/V ... en-hoofdje) dat het meer een baby van acht maanden leek. Op de foto leek het mij geen typisch 7 maanden kindje. Ik heb al heel wat te vroeg geboren babies gezien en die zien er niet zo ‘gevuld/gezond’ uit. Leek meer op mijn zoon, die is geboren met 37.6. Die was net drie kilo maar wel voorzien van de juiste ‘spekjes’ op plaatsen waar prematuurtjes nog niet veel vulling hebben. De huid is ook al niet meer zo rood/dunnetjes maar ‘af’.

Maar goed, lijkt mij geen pretje om te bevallen op het toilet in het vliegtuig. En dat de vader voorlopig nog geen plannen heeft om de kleine te bezoeken want hij is net gestart met een nieuwe baan :roll:
Ik kreeg een kind met 34 weken die 6,5 pond was en gewoon volgroeid overkwam.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
08-09-2018 14:42
Misschien was je langer zwanger dan je dacht.
Solomio schreef:
08-09-2018 14:42
Drie weken scheelt al enorm veel. En van wat ik heb begrepen ben jij niet een van de kleinste vrouwen.
karin6789 schreef:
08-09-2018 14:45
Misschien was je langer zwanger dan je dacht.
Kunstmatig bevrucht, dus ik weet vrijwel op het uur nauwkeurig wanneer ik zwanger geworden ben.
lemoos2 schreef:
08-09-2018 14:51
Drie weken scheelt al enorm veel. En van wat ik heb begrepen ben jij niet een van de kleinste vrouwen.
Klopt, vandaar dat ik eerder ook al schreef dat het me sterk lijkt, 31 weken en 3 kilo.
Maar je ziet echt niet altijd aan een prematuur dat ie prematuur is, daar reageerde ik even op.
Solomio schreef:
08-09-2018 14:55
Klopt, vandaar dat ik eerder ook al schreef dat het me sterk lijkt, 31 weken en 3 kilo.
Maar je ziet echt niet altijd aan een prematuur dat ie prematuur is, daar reageerde ik even op.
Ruim 7 maanden zwanger, dat is niet lang hoor.
En als dan het kindje er volkomen volgroeid uitziet?
Star² schreef:
08-09-2018 14:28
Op je 18e een kind met een man van 45 :cry:
Waar?
karin6789 schreef:
08-09-2018 13:56
Joh! :proud:
Fijne vakantie bij zoon!
TanteBedelia schreef:
08-09-2018 15:21
Fijne vakantie bij zoon!
Dank je!
Alweer een topic waar geen touw aan vast te knopen is.
Wat is de bedoeling daarvan vraag ik me af?
MevrouwJack schreef:
08-09-2018 11:39
Dit inderdaad. De irritatie omdat andere mensen het lef hebben om wel kinderen op de wereld te zetten en vooral dat NOG LEUK TE VINDEN OOK. En dan gaan ze dat ook nog eens zitten UITSTRALEN. Dat ze het leuk vinden om van die krijsers rond te laten rennen. En dan zeggen ze het ook nog. Maar dat gelooft natuurlijk niemand. Ze geven gewoon niet toe dat het de grootste fout van hun leven is geweest.

Zoiets.
Precies dat. En dan zitten ze ook nog naar je te kijken met een beschuldigende of medelijdende blik omdat jij geen kroost hebt. Je ziet gewoon dat ze zich zitten af te vragen wat er mis met je is. Die druk is gewoon ondragelijk haast. En als ze dan al een keer willen afspreken (om je met de neus op de luier te drukken uiteraard) dan kan dat niet gewoon een keer op een doordeweekse nacht in de kroeg, nee dan MOET dat persé in het weekend of overdag wanneer je wil uitslapen. Die mensen hebben er gewoon totaal geen begrip voor hoe zwaar het is zonder kinderen. Vre-se-lijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven