Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
09-09-2018 13:32
Zeg me dat je niet van de Beatles houdt.
(Pas op, dit is een strikvraag)

Meh .. doe mij maar een partijtje rollende stenen dan. Sorry.
(of John in z'n uppie)
Nemaìn’ schreef:
09-09-2018 13:04
Gewoon op negeer zetten,s heelt scrollen.
ik probeer het iedere keer te lezen maar kom niet verder dan de eerste alinea. Naast dat het heel veel tekst is is het ook heel erg onsamenhangend
S-Meds schreef:
09-09-2018 13:55
ik probeer het iedere keer te lezen maar kom niet verder dan de eerste alinea. Naast dat het heel veel tekst is is het ook heel erg onsamenhangend
Daarom, mis je niets aan.
Nemaìn’ schreef:
09-09-2018 14:02
Daarom, mis je niets aan.

Het heeft 1 voordeel; ik blijk zelf ineens heel kort en bondig te forummen.
shifty schreef:
09-09-2018 14:15
Het heeft 1 voordeel; ik blijk zelf ineens heel kort en bondig te forummen.
:rofl:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Enn schreef:
08-09-2018 13:35
Het is maar goed dat er geen vivajurisprudentie is opgebouwd over het aanmaken van topics en over het recht om er wel of niet te mogen reageren.
.
Niet dat het niet geprobeerd is trouwens. ;-D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
feow schreef:
09-09-2018 11:14
Ik zie het toch anders.

Zonder groot drama gewoon netjes stoppen met je te laten afkraken door mensen die vervolgens ook nog van alles van je eisen.
Helemaal eens. En laat het lekker in dat topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wel netjes hoor, excuses bij de mods vanwege een neptopic van vorig jaar of zo. :HA:
1 troll bezig en de mods maar braaf elk anonimisatieverzoek uitvoeren en de troll kan rustig door :facepalm:
Ik zie dat die trol maanden geleden ook al een topic van een ander forum had gehaald. Toen ging dat zonder scheldkannonade. Echt belachelijk dit.
Star² schreef:
09-09-2018 18:44
1 troll bezig en de mods maar braaf elk anonimisatieverzoek uitvoeren en de troll kan rustig door :facepalm:
De kwaliteit van de mods holt achteruit zeg. En ondertussen maar lekker gummen in het mod. topic.
lise1985 schreef:
09-09-2018 20:31
De kwaliteit van de mods holt achteruit zeg. En ondertussen maar lekker gummen in het mod. topic.
Sowieso. De laatste keer dat ik daar wat schreef kreeg ik meteen 48 uur om mijn oren, want ze waren best bereid tot feedback maar zo wensten ze niet toegesproken te worden. En nu laten ze de boeren maar weer dorsen, qua feedback. Hoe onbeleefd dan ook.

Mij maakt het niet uit hoor, ik kan er wel om lachen. Maar het is toch wel raar dat je bangeschiedenis blijkbaar afhankelijk is van het hormoonniveau van de dienstdoende mod.
Morgenochtend allemaal seksen voordat we gaan werken lees ik rechts...
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Ik kreeg commentaar een tijdje geleden omdat ik opmerkte dat iemand die opgegeven was en echt heel echt dood ging vást ineens weer beter zou worden. Nou, had ik toch gelijk.
Bah. Heb echt al té veel van dit soort dingen gezien in de loop der jaren.
Leefvandaag schreef:
09-09-2018 22:34
Morgenochtend allemaal seksen voordat we gaan werken lees ik rechts...
Goed plan. Dan ziet de chirurg meteen dat ik pijn heb.
Lady*Voldemort schreef:
09-09-2018 21:23
Sowieso. De laatste keer dat ik daar wat schreef kreeg ik meteen 48 uur om mijn oren, want ze waren best bereid tot feedback maar zo wensten ze niet toegesproken te worden. En nu laten ze de boeren maar weer dorsen, qua feedback. Hoe onbeleefd dan ook.

Mij maakt het niet uit hoor, ik kan er wel om lachen. Maar het is toch wel raar dat je bangeschiedenis blijkbaar afhankelijk is van het hormoonniveau van de dienstdoende mod.
Ik vind het zo kansloos allemaal dat het me zelfs bezighoudt.
nina1966 schreef:
09-09-2018 23:45
Ik kreeg commentaar een tijdje geleden omdat ik opmerkte dat iemand die opgegeven was en echt heel echt dood ging vást ineens weer beter zou worden. Nou, had ik toch gelijk.
Bah. Heb echt al té veel van dit soort dingen gezien in de loop der jaren.
Moet dit echt nu, vandaag...?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
10-09-2018 00:01
Moet dit echt nu, vandaag...?
Vanwege het overlijden van jo?
lise1985 schreef:
10-09-2018 00:03
Vanwege het overlijden van jo?
Ja, leuk dat ze gelijk heeft gekregen (krijgt ze graag) maar vind het nogal ongepast op dit moment...
Heel veel forumsters, familie en vrienden zijn verdrietig over het verlies van Jo en dan ga je lopen drammen over hoe geweldig goed je bent want je had dit al aan zien komen. Nou Nina, je bent fantastisch geweldig en nog meer blabla en rot nu maar weer op met je geweldigheid.

Gaat trouwens over dit topic.
gezondheid/ik-heb-kanker-en-niks-meer-a ... ges/394308
kia・ora wijzigde dit bericht op 10-09-2018 00:15
12.22% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
10-09-2018 00:07
Ja, leuk dat ze gelijk heeft gekregen (krijgt ze graag) maar vind het nogal ongepast op dit moment...
Heel veel forumsters, familie en vrienden zijn verdrietig over het verlies van Jo en dan ga je lopen drammen over hoe geweldig goed je bent want je had dit al aan zien komen. Nou Nina, je bent fantastisch geweldig en nog meer blabla en rot nu maar weer op met je geweldigheid.
Ze kreeg toch juist ongelijk.
lise1985 schreef:
10-09-2018 00:13
Haar post ging over een ander topic, denk ik.

Ik dacht precies hetzelfde als Kia hoor, 'moet dat nu vandaag?'.
Life is short. Eat dessert first.
lise1985 schreef:
10-09-2018 00:13
Was mijn bericht net aan het aanpassen, staat een link bij nu. Ze heeft het over een topic van maanden geleden.
Wat erg van Jonari.
Ik wist het niet, had het topic ook niet gezien.
:(
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
doornroosje9 schreef:
10-09-2018 00:16
Haar post ging over een ander topic, denk ik.

Ik dacht precies hetzelfde als Kia hoor, 'moet dat nu vandaag?'.

Eens. Opbokken met dat smakeloos triomfantelijke gedoe graag.
Pipistrello schreef:
10-09-2018 00:23
Eens. Opbokken met dat smakeloos triomfantelijke gedoe graag.
+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven