Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star² schreef:
10-09-2018 17:15
Ja da's gewoon een vrij normale term, al zullen artsen het wellicht anders noemen. Hoor het ook nog regelmatig.

Ligt aan mij hoor, maar ik vind het een rot term. Alsof ik "vies" was toen ik nog niet ziek was.
Ik heb een hele leuke chirurg die (en dat zal niet iedere patiënt kunnen waarderen, maar ik wel), vrij recht voor zijn raap is en ook gewoon zegt dat hij geen glazen bol heeft en slechts garantie tot aan de deur geeft.
Inmiddels zijn al jaren mijn controles goed maar niemand kan zeggen of het ook weg blijft.
Star² schreef:
10-09-2018 17:15
Ja da's gewoon een vrij normale term, al zullen artsen het wellicht anders noemen. Hoor het ook nog regelmatig.
Aldus mijn oncoloog weer: vroegah werd je idd schoon verklaard, maar dat gebeurt niet meer omdat er te vaak recidive op de loer ligt en patiënten dan riepen: 'whut? maar jij zei dat ik schoon was'.
There is always something happening, and it's usually right now
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... f3e1231f2e

Die Renate Visser.. :rofl:
En wij maar melden wie de trollen zijn wn iva doet er niets tegen!
Waarom up je dat topic dan? Nog meer aandacht voor die zeurdoos.
Solomio schreef:
10-09-2018 15:42
Pffffffffffffffffft, soms is het zo vermoeiend.
Iemand schrijft dat ze zelden nog iemand op internet gelooft, maar blijkbaar gelooft ze jou wel wat je moeder betreft.
Daarmee zeg ik dus verder helemaal niks over jou, maar iets over haar.
Het gaat niet om geloven. Of de reden nou mijn moeder, vrienden of gewoon de postbode is is niet ter zake doende en hoeft dus niet gelooft of niet gelooft te worden.
Het geloof zit 'm in gebeurtenissen die gebracht worden als feit. Die feiten kun je vaak niet verifiëren en daar komt dus vertrouwen in de poster en geloven in bij kijken. Ik verkondigde alleen dat IK denk dat een bepaald topic fake is en vanaf het moment dat de eerste "joh het gaat ineens beter" post verscheen.
DIe iemand hoeft dus helemaal geen geloof in mij te hebben maar het alleen eens te zijn met mijn mening of het er niet mee eens zijn.
:frusty:
Ja suzy quoten is irritant, maar dat ligt aan suzy, niet aan het feit dat er gequoot kan worden.
Zij maakt een normaal gebruik van het forum irritant en onhandelbaar. Je plakt toch ook geen 20 plaatjes in een topic.
karin6789 schreef:
10-09-2018 07:54
In Amerika!
Na een verschrikkelijke reis die bijna 2 X langer duurde dan verwacht en aangegeven
was.
Fijn bij je baby ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
10-09-2018 21:08
Fijn bij je baby ?
heeft ze een baby? wat moet een oma met een baby?
shifty schreef:
10-09-2018 21:06
Ja suzy quoten is irritant, maar dat ligt aan suzy, niet aan het feit dat er gequoot kan worden.
Zij maakt een normaal gebruik van het forum irritant en onhandelbaar. Je plakt toch ook geen 20 plaatjes in een topic.
BGB en Marana doen er nog een schepje bovenop
S-Meds schreef:
10-09-2018 21:13

Vieze hond deelt ook in de eer! En van mij mag 't nog 5 keer.
S-Meds schreef:
heeft ze een baby? wat moet een oma met een baby?
Neejoh. D’r zoon. Maar het blijven toch altijd je baby’s, he. Vraag maar aan Yasmijn.

Er was toch nog een topic over een TO, moeder van paar jonge kinderen, die op is ( was ? ) gegeven ? Loopt dat nog ?
S-Meds schreef:
Niks zo schijtlollig dan Suzy quoten.
Grobbekuiken_ schreef:
10-09-2018 16:13
Ik moet zeggen dat ik ook mijn twijfels heb. Je wordt niet meer 'schoon' verklaard aldus mijn oncoloog, zeker niet binnen 5 jaar. Reden dat ik daar niet reageer. Iets klopt er niet.
Stabiel is tegenwoordig het woord. Kanker gaat eigenlijk nooit weg.
10-09-2018 21:17
Neejoh. D’r zoon. Maar het blijven toch altijd je baby’s, he. Vraag maar aan Yasmijn.

Er was toch nog een topic over een TO, moeder van paar jonge kinderen, die op is ( was ? ) gegeven ? Loopt dat nog ?
Ja, gelukkig wel.

Correct 😆
Mijn bijna 30 jarige zoon is nog steeds mijn kleine jongen. Mijn baby.
Gisteren zat ie nog in de buggy 😢
Vrouw Wijnstekers, maar dat vind jij ook 😁
shifty schreef:
Vieze hond deelt ook in de eer! En van mij mag 't nog 5 keer.
raddraaiers
nina1966 schreef:
10-09-2018 19:29
Het gaat niet om geloven. Of de reden nou mijn moeder, vrienden of gewoon de postbode is is niet ter zake doende en hoeft dus niet gelooft of niet gelooft te worden.
Het geloof zit 'm in gebeurtenissen die gebracht worden als feit. Die feiten kun je vaak niet verifiëren en daar komt dus vertrouwen in de poster en geloven in bij kijken. Ik verkondigde alleen dat IK denk dat een bepaald topic fake is en vanaf het moment dat de eerste "joh het gaat ineens beter" post verscheen.
DIe iemand hoeft dus helemaal geen geloof in mij te hebben maar het alleen eens te zijn met mijn mening of het er niet mee eens zijn.
Jammer dat je nog steeds totaal geen idee heb waar ik het over had.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Grobbekuiken_ schreef:
10-09-2018 16:13
Ik moet zeggen dat ik ook mijn twijfels heb. Je wordt niet meer 'schoon' verklaard aldus mijn oncoloog, zeker niet binnen 5 jaar. Reden dat ik daar niet reageer. Iets klopt er niet.
Ben dus niet de enige die dat niet gelooft.
yasmijn schreef:
10-09-2018 21:21
Vrouw Wijnstekers, maar dat vind jij ook 😁
Eg wel.

Ik ben er nog!
Onkruid vergaat niet zomaar :)
En nee, niet ineens volledig genezen helaas.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
yette schreef:
10-09-2018 21:19
Ja, gelukkig wel.
Was ik ook erg sceptisch over in het begin.

Hoe is het trouwens met stroopwafelcake en haar misbruikte kind ? Ook zo’n topic waar ik geregeld mijn twijfels over had.
AnnA_C schreef:
10-09-2018 21:31
Ik ben er nog!
Onkruid vergaat niet zomaar :)
En nee, niet ineens volledig genezen helaas.
Ik kon je topic niet meer vinden.
Fijn dat je onkruid bent.
redbulletje schreef:
10-09-2018 21:27
Ben dus niet de enige die dat niet gelooft.
Mijn man had kanker(blaas) en dat begon in 2008. Eerst chemo. Steeds weer controles en alles en in 2013 hoefde hij niet meer terug te komen. Toen waren we 5 jaar verder.

Volgens mij was hij officieel “schoon”.
Maar ik weet niet meer hoe dat gebracht werd.
Het was klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven