Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 13 september 2018 om 22:36
Daar ga ik even over denken. Is in elk geval een stuk minder historisch besmet. En inderdaad ook behoorlijk misleidend: alsof je door arbeid tot de adelstand verheven zou worden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 13 september 2018 om 22:41
Lady*Voldemort schreef: ↑13-09-2018 22:24Jaaaahhhh, Harry Potter natuurlijk. Die heeft mijn zoon zelfs allemaal gelezen, terwijl hij niet eens van lezen houdt.
En Het Onzichtbare Licht hebben we zelfs dubbel: mijn dochter had hem gekocht en ik ook, op dezelfde rommelmarkt![]()
Dat hadden mijn moeder en ik een keer met Jip en Janneke lol. Goh wat was Sinterklaas in de war, twee keer hetzelfde boek gekocht voor zoon! En achteraf ook in dezelfde winkel lol. Nou jaaaa, die gekke oude sufferd Sint
anoniem_370078 wijzigde dit bericht op 13-09-2018 22:45
9.52% gewijzigd
donderdag 13 september 2018 om 22:42
En wat is arbeid dan. Die regiomanager van ons, die af en toe een beetje komt controleren en oekazes komt verkondigen die wij na twee dagen afschaffen wegens onwerkbaar maar weet dat mens veel? Ze zal het heus reuze druk hebben hoor, met haar geouwehoer maar niemand kan er wat mee. Wel prettig voor haar dat ze van de straat is en een mooie leasebak onder haar kont heeft, dat wel.
donderdag 13 september 2018 om 22:47
Als je al een tijdje in hetzelfde beroep werkzaam bent zie je inderdaad dat werkwijzen steeds terug komen onder een andere noemer, ook bij adviezen is dit zo, wat ik in het begin adviseerde mocht een paar jaar later absoluut niet meer, daarna net weer wel. Wat ik daar van geleerd heb is dat bijna alles kan, even kijken welke persoon je tegen over je hebt en daar je advies op afstemmen.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
donderdag 13 september 2018 om 22:47
Lady*Voldemort schreef: ↑13-09-2018 22:42En wat is arbeid dan. Die regiomanager van ons, die af en toe een beetje komt controleren en oekazes komt verkondigen die wij na twee dagen afschaffen wegens onwerkbaar maar weet dat mens veel? Ze zal het heus reuze druk hebben hoor, met haar geouwehoer maar niemand kan er wat mee. Wel prettig voor haar dat ze van de straat is en een mooie leasebak onder haar kont heeft, dat wel.
En die term 'verborgen werkloosheid' mag er wat mij betreft in dit verband best in worden gehouden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 13 september 2018 om 22:49
Wat schattig!*Labalade* schreef: ↑13-09-2018 22:41![]()
Dat hadden mijn moeder en ik een keer met Jip en Janneke lol. Goh wat was Sinterklaas in de war, twee keer hetzelfde boek gekocht voor zoon! En achteraf ook in dezelfde winkel lol. Nou jaaaa, die gekke oude sufferd Sint![]()
vrijdag 14 september 2018 om 04:26
Veel erger. Echt, véél erger
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 14 september 2018 om 04:31
Is in Brazilië geprobeerd: een managervrije onderneming.Lady*Voldemort schreef: ↑13-09-2018 22:22Dat laatste zeker niet. Het belangrijkste wat ik in mijn vrij ruime werkervaring heb geleerd is dat het ook prima loopt als de leidinggevende/directeur er per ongeluk een paar weken niet is. En die gasten uit het middensegment (regiomanagers en zo) kun je helemaal missen als kiespijn.
Liep als een tierelier
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 14 september 2018 om 05:59
Mogguh!
Fijn, zulke opbeurende woorden
vrijdag 14 september 2018 om 06:46
Dat wordt mijn uitspraak vd dag.
En goedemorgen.
vrijdag 14 september 2018 om 07:42
Lady*Voldemort schreef: ↑13-09-2018 21:13Ik word intussen trouwens lichtelijk balorig van dat topic dat Nederlandse vrouwen meer MOETEN werken. Het is dat ik nu een volwassen mevrouw ben met besef van haar verantwoordelijkheden, anders zou ik spoorslags ontslag nemen om al die betweters te pesten.
Je kan me ook gewoon appen, hoor
Ik vind het een leuke discussie op Actueel. Nog geen Godwin of moslim geweest
vrijdag 14 september 2018 om 07:44
shifty schreef: ↑13-09-2018 22:07Wat mij betreft vind ik het niet interessant om vrouwen die niet kunnen of niet willen werken persé aan een baan te 'helpen'. Ik vind het interessant als er een andere mentaliteit ontstaat waarbij vrouwen gelijke kansen hebben op de arbeidsmarkt. En dat er dus meer vrouwen in het topsegment (en dus ook de politiek en dus ook de sturing van een land en dus ook als voorbeeld voor toekomstige generaties) komen.
En andersom gun ik het mannen ook om meer vader te kunnen zijn enzo.
Eens, maar dat is kennelijk gebral?
vrijdag 14 september 2018 om 07:47
O wat lijkt me dat heerlijk!JollyRider schreef: ↑14-09-2018 04:31Is in Brazilië geprobeerd: een managervrije onderneming.
Liep als een tierelier
Managers maken meer kapot dan je lief is.
vrijdag 14 september 2018 om 08:38
Krijg nu helemaal zin om weer alle Thea Beckman boeken te lezen! Voor volwassenen zijn ze ook nog steeds leuk. Ik gebruikte ze om Nederlands te verbeteren, was al in de 20 toen ik ze las. En vond ze geweldig.
En iedereen in Nederland kent de boeken ook. Had een hele reeks gekocht op de rommelmarkt en heel veel mensen wilden ze lenen van me.
En iedereen in Nederland kent de boeken ook. Had een hele reeks gekocht op de rommelmarkt en heel veel mensen wilden ze lenen van me.
anoniem_370916 wijzigde dit bericht op 14-09-2018 09:02
Reden: Stomme autocorrect...
Reden: Stomme autocorrect...
0.58% gewijzigd
vrijdag 14 september 2018 om 08:54
Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑14-09-2018 08:38Krijg nu helemaal zin om weer alle Thea Beckham boeken te lezen! Voor volwassenen zijn ze ook nog steeds leuk. Ik gebruikte ze om Nederlands te verbeteren, was al in de 20 toen ik ze las. En vond ze geweldig.
Dan ben ik de uitzondering. Nog nooit een letter van Thea gelezen
vrijdag 14 september 2018 om 09:05
Pipistrello schreef: ↑14-09-2018 08:54Dan ben ik de uitzondering. Nog nooit een letter van Thea gelezen![]()
vrijdag 14 september 2018 om 09:49
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)