Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
*Labalade* schreef:
14-09-2018 12:59
Vindt iemand nog iets van Florence eigenlijk?
leuk gedaan door The Weather channel https://twitter.com/weatherchannel/stat ... 3664980993
yette schreef:
14-09-2018 07:05
Volgende week wordt het weer lekker 25° hoor!
En ook dat gaat voorbij ;-D
:proud:
Star² schreef:
14-09-2018 11:06
Ze zullen wel Belangrijk Overleg hebben.
Blijkbaar toch een discussie, het topic staat er nog ...
yette schreef:
14-09-2018 14:45
Blijkbaar toch een discussie, het topic staat er nog ...

Misschien maken de mods verschil tussen 'aankondigingen om...' en 'plannen om...'?

Snap er niets van.

lilalinda schreef:
14-09-2018 10:13
ff wat anders, mag je op dit forum zeggen dat je zelfmoord wil gaan plegen en al methodes loopt te Googelen?

Ik zou eigenlijk niet weten waarom dit weg moet. Het is juist belangrijk om dit soort gedachtes, want daar heeft ze het over, uit de taboesfeer te halen. Er juíst over te praten. Niet weghalen en doen alsof het niet bestaat.
Such fun!1
MarindaH schreef:
14-09-2018 15:26
Ik zou eigenlijk niet weten waarom dit weg moet. Het is juist belangrijk om dit soort gedachtes, want daar heeft ze het over, uit de taboesfeer te halen. Er juíst over te praten. Niet weghalen en doen alsof het niet bestaat.

Ik denk niet dat het in dit geval met een taboesfeer te maken heeft, meer met het verontrustende karakter van dergelijk mededelingen. Net zoals zeggen dat je iemand gaat vermoorden of zo. Het gaat eigenlijk te ver om daar hierover in gesprek te gaan. En het nodigt ook uit om dit soort enorme issues hier 'even neer te gooien' en achterover te gaan zitten kijken welke reacties het oproept.

Enerzijds moet alles kunnen, anderzijds moet je ook werken met de beperkingen dat dit een forum is.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 14-09-2018 15:47
0.13% gewijzigd
:@
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
14-09-2018 15:46

Maar laten we het er verder maar niet meer over hebben stel ik voor :biggrin:
shifty schreef:
14-09-2018 15:44
Ik denk niet dat het in dit geval met een taboesfeer te maken heeft, meer met het verontrustende karakter van dergelijk mededelingen. Net zoals zeggen dat je iemand gaat vermoorden of zo. Het gaat eigenlijk te ver om daar hierover in gesprek te gaan. En het nodigt ook uit om dit soort enorme issues hier 'even neer te gooien' en achterover te gaan zitten kijken welke reacties het oproept.

Enerzijds moet alles kunnen, anderzijds moet je ook werken met de beperkingen dat dit een forum is.

Ze zegt niet dat ze het gaat doen. Ze krijgt hele waardevolle adviezen en ik hoop dat ze die leest.
Such fun!1
shifty schreef:
14-09-2018 15:48
Maar laten we het er verder maar niet meer over hebben stel ik voor :biggrin:

Oeps, te laat :biggrin:
Such fun!1
MarindaH schreef:
14-09-2018 15:26
Omdat het hier niet op zijn plek is.
Bespreken hoe om te gaan met suicicidale gedachten zou prima moeten kunnen. Aankondigen dat je al plannen hebt en methodes onderzoekt niet. Dat geeft ten eerste onrust en ten tweede niet de juiste vorm van hulp en zorg.
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 14-09-2018 18:17
0.09% gewijzigd
MarindaH schreef:
14-09-2018 15:51
Oeps, te laat :biggrin:

Ik zeg niks meer :cencored:
MarindaH schreef:
14-09-2018 15:50
Ze zegt niet dat ze het gaat doen. Ze krijgt hele waardevolle adviezen en ik hoop dat ze die leest.
HIj...
(arme man, nog verder in de put) 8-)
Ze hanteren de eigen huisregels niet.
TanteBedelia schreef:
14-09-2018 16:02
Ze hanteren de eigen huisregels niet.
Dat is geen nieuws.
Nouschi schreef:
14-09-2018 15:46
Het gaat over een topic.
Dus niet off.

lilalinda schreef:
14-09-2018 13:11
leuk gedaan door The Weather channel https://twitter.com/weatherchannel/stat ... 3664980993
Ja! Heftig he. Toevallig kwam mijn man gisteren ook met dat filmpje. Je gaat je dan toch afvragen waarom mensen ervoor kiezen om niet te evacueren...
MonteCara* schreef:
14-09-2018 16:27
Het gaat over een topic.
Dus niet off.
I know, maar die discussie is al 100 keer geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
14-09-2018 16:55
Dat is met zoveel discussies.
Nemaìn’ schreef:
14-09-2018 15:52
Omdat het hier niet op zijn plek is.
Bespreken hoe om te gaan met suicicidale gedachten zou prima moeten kunnen. Aankondigen dat je al plannen hebt en methodes onderzoekt niet. Dat geeft ten eerste onrust en ten tweede net de juiste vorm van hulp en zorg.
Niet?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
14-09-2018 16:55

Maar tijden veranderen, en gelukkig is er nu meer openheid over dan eerder.
Such fun!1
Joh, we kunnen het ook over zwemles op school hebben hoor :P
Such fun!1
Ana_Isabel** schreef:
14-09-2018 17:32
Dat is met zoveel discussies.
Maar open een topic als je daar graag een discussie over wilt. Nog niet zo lang geleden was het hier.
MarindaH schreef:
14-09-2018 18:01
Joh, we kunnen het ook over zwemles op school hebben hoor :P

Dan moet je bij Solo zij, maar die is er volgens mij ook helemaal klaar mee.
feow schreef:
14-09-2018 17:35
Niet?
Niet ja. Beetje onhandige typefout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven