Erg slechte timing..
vrijdag 14 september 2018 om 09:31
Heeft iemand het wel eens meegemaakt? Je leert iemand kennen, jullie raken beiden verliefd, maar de timing is gewoon heel rot?
Mijn verhaaltje:
Sinds een paar maanden werk ik bij een nieuw bedrijf. Dat omdat ik begin 2019 voor een half jaar ga rond trekken in Australie, en daarom voor een korte tjjd geld wilde sparen. Daar leerde ik een meisje kennen die ik sindsdien altijd wel aantrekkelijk heb gevonden.
5 weken geleden moest ik opeens met haar samen werken. Het klikte enorm en ze vertelde me dat haar 3 jaar lange relatie net was geeindigd (van haar kant).
We bleven na die avond veel contact houden, gingen naar de bioscoop en merkten dat de klik en onze band veel sterker werd. Zodoende begonnen we voor 5 weken lang 24/7 te appen, leuke dingen te doen buiten werk en begonnen we beide gevoelens te krijgen. Ondanks dat zij de principe had om een tijdje single te willen blijven en ik nog een wereld reis ga maken bleven we maar door gaan.
Het werd erg intiem en we kregen zelfs een relatie.
Nou is die relatie gister stuk gelopen. Ze vertelde dat ze verliefd is, ik de jongen ben die ze nodig heeft/ wilt in een relatie, en dat ze hoopt dat we later weer samen komen, MAAR dat ze aan zichzelf merkt dat die principe van het single blijven in haar achterhoofd blijft prikken, waardoor ze, wanneer we intiem worden, zichzelf meer terug trekt. Ook wilt ze me zeker niet aan het lijntje houden en heeft ze aangeven dat het allemaal gewoon erg snel ging.
Ze hoopt nu dus, ondanks onze wederzijdse gevoelens, vrienden te kunnen blijven, en dat wanneer ze er klaar voor is we misschien verder kunnen.
Wat is wijsheid om te doen? In contact blijven op vriendschappelijke basis (side note: zij is er erg van overtuigt dat een goede vriendschap ook de basis is van een goede liefdesrelatie), en dan na Australie kijken of er nog meer in zit? Of het afkappen en mijzelf in bescherming nemen?
Mijn verhaaltje:
Sinds een paar maanden werk ik bij een nieuw bedrijf. Dat omdat ik begin 2019 voor een half jaar ga rond trekken in Australie, en daarom voor een korte tjjd geld wilde sparen. Daar leerde ik een meisje kennen die ik sindsdien altijd wel aantrekkelijk heb gevonden.
5 weken geleden moest ik opeens met haar samen werken. Het klikte enorm en ze vertelde me dat haar 3 jaar lange relatie net was geeindigd (van haar kant).
We bleven na die avond veel contact houden, gingen naar de bioscoop en merkten dat de klik en onze band veel sterker werd. Zodoende begonnen we voor 5 weken lang 24/7 te appen, leuke dingen te doen buiten werk en begonnen we beide gevoelens te krijgen. Ondanks dat zij de principe had om een tijdje single te willen blijven en ik nog een wereld reis ga maken bleven we maar door gaan.
Het werd erg intiem en we kregen zelfs een relatie.
Nou is die relatie gister stuk gelopen. Ze vertelde dat ze verliefd is, ik de jongen ben die ze nodig heeft/ wilt in een relatie, en dat ze hoopt dat we later weer samen komen, MAAR dat ze aan zichzelf merkt dat die principe van het single blijven in haar achterhoofd blijft prikken, waardoor ze, wanneer we intiem worden, zichzelf meer terug trekt. Ook wilt ze me zeker niet aan het lijntje houden en heeft ze aangeven dat het allemaal gewoon erg snel ging.
Ze hoopt nu dus, ondanks onze wederzijdse gevoelens, vrienden te kunnen blijven, en dat wanneer ze er klaar voor is we misschien verder kunnen.
Wat is wijsheid om te doen? In contact blijven op vriendschappelijke basis (side note: zij is er erg van overtuigt dat een goede vriendschap ook de basis is van een goede liefdesrelatie), en dan na Australie kijken of er nog meer in zit? Of het afkappen en mijzelf in bescherming nemen?
vrijdag 14 september 2018 om 09:35
vrijdag 14 september 2018 om 09:42
vrijdag 14 september 2018 om 09:43
ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet, ze wil je niet.
maar het is een schat en zegt het erg erg lief tegen je
maar het is een schat en zegt het erg erg lief tegen je
vrijdag 14 september 2018 om 09:43
Tja, ik zou in ieder geval weer doorgaan met mijn leven, niet op haar wachten, maar vol gas je eigen plan trekken. Ik zou mezelf niet kwellen door in haar omgeving te zijn. Ik kan haar redenering ook niet helemaal volgen. Als je echt verliefd bent dan denk je toch niet meer aan je vrijgezellenbestaan? Wat wil ze nou?
Loslaten zou mijn advies zijn.
Ik weet dat het moeilijk is hoor! Maar als jij haar grote liefde bent dan mag ze dat iets duidelijker laten zien. Graag of niet, is mijn motto.
Loslaten zou mijn advies zijn.
Ik weet dat het moeilijk is hoor! Maar als jij haar grote liefde bent dan mag ze dat iets duidelijker laten zien. Graag of niet, is mijn motto.
vrijdag 14 september 2018 om 09:49
Ik ben zeker verliefd, en als ik haar moet geloven heeft ze het zelfde. Het is volgens haar allemaal snel gegaan en dat steekt. We zijn beiden nog jong en ze vertelde dat ze haar hele jeugd al in een (haar vorige dus) relatie heeft gezeten. Daarom dat ze even een tijd voor haarzelf wilt.
vrijdag 14 september 2018 om 09:53
vrijdag 14 september 2018 om 10:04
Ik denk dat ik gewoon zo nu en dan contact ga blijven houden. Niet ga wachten en ga genieten van mijn reis. Wanneer ik weer terug ben zullen we zien wat er gebeurd. Dan is er een lange tijd voorbij gegaan waar zij single kon zijn en ik mijn plan kon trekken.
Ik denk dat ik onze band te waardevol vind om helemaal los te laten, en als het zo had moeten zijn dat het vanzelf wel weer bij elkaar komt..?
Ik denk dat ik onze band te waardevol vind om helemaal los te laten, en als het zo had moeten zijn dat het vanzelf wel weer bij elkaar komt..?
vrijdag 14 september 2018 om 10:12
Zo denkt zij er blijkbaar niet over, toch? Zij laat je los en laat je gaan. Probeer dat ook te doen hoe lastig het ook is. Als het zo had moeten zijn komt het weer bij elkaar, ook als je haar gewoon loslaat.
vrijdag 14 september 2018 om 10:18
Vandaar ook dat 24/7 appen en leuke dingen doen. Maar als het op seks aankomt wil ze opeens single zijn.Destroy2 schreef: ↑14-09-2018 09:49Ik ben zeker verliefd, en als ik haar moet geloven heeft ze het zelfde. Het is volgens haar allemaal snel gegaan en dat steekt. We zijn beiden nog jong en ze vertelde dat ze haar hele jeugd al in een (haar vorige dus) relatie heeft gezeten. Daarom dat ze even een tijd voor haarzelf wilt.
Misschien moet ze een leuke platonische vriendin zoeken dan.
vrijdag 14 september 2018 om 10:20
Zij wilt juist contact houden. "Het op een laag pitje houden" tot ze er klaar voor is, maar niet dat ik op haar wacht. Ze band die wij hebben opgebouwt in zo'n korte periode heeft ze met niemand, en dat wilt ze in de tussentijd koesteren. Ze wilt alleen geen zekerheid geven dat we na haar single zijn weer samen komen omdat ze geen valse hoop wilt geven.Disastermind schreef: ↑14-09-2018 10:12Zo denkt zij er blijkbaar niet over, toch? Zij laat je los en laat je gaan. Probeer dat ook te doen hoe lastig het ook is. Als het zo had moeten zijn komt het weer bij elkaar, ook als je haar gewoon loslaat.
vrijdag 14 september 2018 om 10:27
Dat lijkt me duidelijk. Ze wil (nu) geen relatie met je.Destroy2 schreef: ↑14-09-2018 10:20Zij wilt juist contact houden. "Het op een laag pitje houden" tot ze er klaar voor is, maar niet dat ik op haar wacht. Ze band die wij hebben opgebouwt in zo'n korte periode heeft ze met niemand, en dat wilt ze in de tussentijd koesteren. Ze wilt alleen geen zekerheid geven dat we na haar single zijn weer samen komen omdat ze geen valse hoop wilt geven.
Ik zou doorgaan met je leven en gaan genieten van je reis. En haar in die tijd vergeten.
En daarna? Wie weet. Misschien vind jij haar dan helemaal niet meer interessant? De tijd zal het leren. Maar ik zou zeker niet wachten tot zij er wel klaar voor zou zijn, want wie weet komt die tijd wel nooit.
vrijdag 14 september 2018 om 10:30
Goed, luister, ik heb in een situatie gezeten zoals de jouwe. Bijna precies dezelfde om eerlijk te zijn, maar dan was het een relatie van bijna 3 jaar, extra kut dus. Als ik uit ervaring zou mogen spreken, zeg ik graag het volgende. Ze heeft je gewoon laten vallen, ze kiest uiteindelijk niét voor jou. Maar ze vind je vast wel leuk en heeft een leuke tijd met je gehad dus probeert ze het op een 'goede' manier af te sluiten. Toen het mij overkwam reageerde ik precies zoals jij, ik wilde het niet inzien en bleef er in hopen. Achteraf, toen ik er over heen was, zag ik wat voor een naaistreek het eigenlijk van hem was en ben ik blij dat ik geen contact heb gehouden.Destroy2 schreef: ↑14-09-2018 10:20Zij wilt juist contact houden. "Het op een laag pitje houden" tot ze er klaar voor is, maar niet dat ik op haar wacht. Ze band die wij hebben opgebouwt in zo'n korte periode heeft ze met niemand, en dat wilt ze in de tussentijd koesteren. Ze wilt alleen geen zekerheid geven dat we na haar single zijn weer samen komen omdat ze geen valse hoop wilt geven.
Laat jezelf niet aan het lijntje houden, zeker niet als je op reis bent. Wil je zelf überhaupt wel contact met iemand die jou (iets goeds) heeft laten vallen alleen maar om single te zijn? Of iemand die weer naar je toe kruipt na even losgegaan te zijn of wanneer ze niks beter heeft kunnen vinden? Ik hoop het niet. Je bent meer waard dan dat.
vrijdag 14 september 2018 om 10:33
Het is altijd heel tegenstrijdig hier: na een verbroken relatie zou het beste zijn om een tijdje single te blijven en de afgelopen relatie te verwerken (en wordt altijd geroepen dat van de ene in de andere relatie springen het grote kans is dat het slechts een rebound zal blijken te zijn).
Maar oh wee als ze dan toch voortijdig iemand tegenkomt op wie je spontaan verliefd wordt en tóch hieraan vasthoudt en bedoelt ik wil jou wel maar ik wil het nu nog niet, dan is de conclusie; wil ze je niet? Of iig niet graag genoeg?
En dit idee heeft jouw vlam dus ook (opgevat? Want men praat elkaar dit ook aan, met name vrouwen): dat het gezond en het beste dus is om eerst een tijdje op zichzelf zijn en pas eea verwerkt en wel, weer als single zover bent dat je onverdeeld gelukkig bent met jezelf en "jezelf -en je leven- op orde hebt" dán pas weer geschikt en relatiemateriaal bent en een gezonde duurzame relatie aan te kunnen gaan.
Ik denk dat het juist een heel goed idee kan zijn (voor haar) om die periode dat jij op reis bent te gebruiken om afstand te nemen van allerlei relatieverwachtingen waar zij nog niet aan toe is, hoe verliefd ze misschien ook op je is.
Alleen al omdat het verwarrend kan zijn als je nog niet of maar net bekomen bent van gevoelens die ze tot voor kort had en nu heeft voor ex, ook als dat vervelende gevoelens zijn en helemaal klaar was met hem heeft dat tijd nodig om een plek te geven. En als ze meteen focust op blije en gelukkige (wenselijke) gevoelens voor en met jou bestaat de kans dat ze daar dus niet aan toe komt.
Als jullie verliefde gevoelens voor elkaar idd sterk zijn, gún haar dan die afstand die ze nodig heeft.
Jij gaat immers ook een half jaar weg, dus de situatie is van jouw kant ook beperkt en niet ideaal voor een beginnende liefde & relatie.
Als je elkaar dan niet een paar maanden vrij kunt laten wordt het smachten naar elkaar, geacht worden regelmatig contact te houden, en die gevoelens warm te houden voor elkaar, waardoor je die maanden anders (misschien minder onbevangen) zult beleven omdat je verbonden blijft met hier/thuis.
Jullie hebben er allebei voordeel van als er geen beloftes zijn voor als je eenmaal terug bent en je tijdelijk richt op eigen situaties.
Ze heeft wel degelijk een punt dat gevoelens voor de persoon los kunnen staan van de situatie.
En dat snapt iedereen plots wél als je bijv gevoelens krijgt voor een bezet iemand, of iemand die net uit een relatie komt, dus verliefd bent op de persoon maar de situatie daar (nu nog) niet naar is en dan zijn de adviezen hier dus heel anders: eerst die situatie (netjes) aanpakken: relatie(s) verbreken, tijdje op jezelf zijn en pas dán krijg je allebei op een rijtje wilt en "mag" je dat ook.
Standaard wordt het hier als het andersom is (man net uit verbroken relatie komt) aangezien voor "rebound" en dat dat 85% kans heeft om ook weer stuk te lopen, dus vooral niet te snel te willen gaan (en "laat ie eerst eens zijn vorige relatie verwerken en op/met zichzelf zijn").
Het is vooral onhandig qua timing idd, en dan wel/niet dat verliefde ook op fysieke afstand zien vast te houden, dat schept andere verwachtingen en wat jij en zij daarvoor nodig hebben (aan het soort, inhoud en hoeveelheid van contact houden, en uitingen van gemis (en evt over toekomst als je terug bent) dan vriendschappelijk en wat afstandelijker toch "voeling" met elkaar (globaal op de hoogte) houden (zonder uitingen van die gevoelens, meer over situatie waar je bent, heen gaat, ziet en meemaakt daar en wat zij meemaakt thuis).
Het betekent imo helemaal niet dat ze niet gek genoeg op je is.
Ook zonder dat ze net uit een relatie komt zou zo'n korte periode v 5 weken "iets" hebben samen al zulke vragen oproepen, wat verstandig is als je een wereldreis hebt gepland waar je gewoon veel indrukken zult opdoen en veel mensen en culturen zult ontmoeten.
De tijd zal leren hoe jullie er individueel voor staan als je elkaar een half jaar niet ziet en of die prille verliefde gevoelens dat overleven.
Om wat emotionele afstand te nemen hoeft niet iedereen idd helemáál afstand te nemen (afspreken om helemaal geen contact te houden), het hoeft niet zo zwart-wit te zijn.
Als jij dat moeilijk vindt (want dan niet 100% in het "daar en nu" kunt blijven, met draadjes verbonden met "hier en recent verleden en toekomst als je terug bent" kun je het beste zelf beoordelen wat wijsheid is om te doen.
Het betekent dus niet altijd "ze wil je niet", als het is "ze wil je nu niet" (in deze situatie en onder deze omstandigheden -nog- niet).
Als jullie het idd helemaal zijn voor elkaar zal het een langere houdbaarheidsdatum hebben dan een half jaar (en zal de kans zijn dat jij of zij in die tijd anderen zien staan of je toe aangetrokken voelen).
De tijd zal het leren dus!
Gun/geef haar (en jezelf) die tijd, als dat de moeite waard lijkt.
Maar oh wee als ze dan toch voortijdig iemand tegenkomt op wie je spontaan verliefd wordt en tóch hieraan vasthoudt en bedoelt ik wil jou wel maar ik wil het nu nog niet, dan is de conclusie; wil ze je niet? Of iig niet graag genoeg?
En dit idee heeft jouw vlam dus ook (opgevat? Want men praat elkaar dit ook aan, met name vrouwen): dat het gezond en het beste dus is om eerst een tijdje op zichzelf zijn en pas eea verwerkt en wel, weer als single zover bent dat je onverdeeld gelukkig bent met jezelf en "jezelf -en je leven- op orde hebt" dán pas weer geschikt en relatiemateriaal bent en een gezonde duurzame relatie aan te kunnen gaan.
Ik denk dat het juist een heel goed idee kan zijn (voor haar) om die periode dat jij op reis bent te gebruiken om afstand te nemen van allerlei relatieverwachtingen waar zij nog niet aan toe is, hoe verliefd ze misschien ook op je is.
Alleen al omdat het verwarrend kan zijn als je nog niet of maar net bekomen bent van gevoelens die ze tot voor kort had en nu heeft voor ex, ook als dat vervelende gevoelens zijn en helemaal klaar was met hem heeft dat tijd nodig om een plek te geven. En als ze meteen focust op blije en gelukkige (wenselijke) gevoelens voor en met jou bestaat de kans dat ze daar dus niet aan toe komt.
Als jullie verliefde gevoelens voor elkaar idd sterk zijn, gún haar dan die afstand die ze nodig heeft.
Jij gaat immers ook een half jaar weg, dus de situatie is van jouw kant ook beperkt en niet ideaal voor een beginnende liefde & relatie.
Als je elkaar dan niet een paar maanden vrij kunt laten wordt het smachten naar elkaar, geacht worden regelmatig contact te houden, en die gevoelens warm te houden voor elkaar, waardoor je die maanden anders (misschien minder onbevangen) zult beleven omdat je verbonden blijft met hier/thuis.
Jullie hebben er allebei voordeel van als er geen beloftes zijn voor als je eenmaal terug bent en je tijdelijk richt op eigen situaties.
Ze heeft wel degelijk een punt dat gevoelens voor de persoon los kunnen staan van de situatie.
En dat snapt iedereen plots wél als je bijv gevoelens krijgt voor een bezet iemand, of iemand die net uit een relatie komt, dus verliefd bent op de persoon maar de situatie daar (nu nog) niet naar is en dan zijn de adviezen hier dus heel anders: eerst die situatie (netjes) aanpakken: relatie(s) verbreken, tijdje op jezelf zijn en pas dán krijg je allebei op een rijtje wilt en "mag" je dat ook.
Standaard wordt het hier als het andersom is (man net uit verbroken relatie komt) aangezien voor "rebound" en dat dat 85% kans heeft om ook weer stuk te lopen, dus vooral niet te snel te willen gaan (en "laat ie eerst eens zijn vorige relatie verwerken en op/met zichzelf zijn").
Het is vooral onhandig qua timing idd, en dan wel/niet dat verliefde ook op fysieke afstand zien vast te houden, dat schept andere verwachtingen en wat jij en zij daarvoor nodig hebben (aan het soort, inhoud en hoeveelheid van contact houden, en uitingen van gemis (en evt over toekomst als je terug bent) dan vriendschappelijk en wat afstandelijker toch "voeling" met elkaar (globaal op de hoogte) houden (zonder uitingen van die gevoelens, meer over situatie waar je bent, heen gaat, ziet en meemaakt daar en wat zij meemaakt thuis).
Ook zonder dat ze net uit een relatie komt zou zo'n korte periode v 5 weken "iets" hebben samen al zulke vragen oproepen, wat verstandig is als je een wereldreis hebt gepland waar je gewoon veel indrukken zult opdoen en veel mensen en culturen zult ontmoeten.
De tijd zal leren hoe jullie er individueel voor staan als je elkaar een half jaar niet ziet en of die prille verliefde gevoelens dat overleven.
Om wat emotionele afstand te nemen hoeft niet iedereen idd helemáál afstand te nemen (afspreken om helemaal geen contact te houden), het hoeft niet zo zwart-wit te zijn.
Als jij dat moeilijk vindt (want dan niet 100% in het "daar en nu" kunt blijven, met draadjes verbonden met "hier en recent verleden en toekomst als je terug bent" kun je het beste zelf beoordelen wat wijsheid is om te doen.
Het betekent dus niet altijd "ze wil je niet", als het is "ze wil je nu niet" (in deze situatie en onder deze omstandigheden -nog- niet).
Als jullie het idd helemaal zijn voor elkaar zal het een langere houdbaarheidsdatum hebben dan een half jaar (en zal de kans zijn dat jij of zij in die tijd anderen zien staan of je toe aangetrokken voelen).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
vrijdag 14 september 2018 om 10:43
Dankjewel voor dit bericht! Het doet me goed het te lezenSuzy65 schreef: ↑14-09-2018 10:33Het is altijd heel tegenstrijdig hier: na een verbroken relatie zou het beste zijn om een tijdje single te blijven en de afgelopen relatie te verwerken (en wordt altijd geroepen dat van de ene in de andere relatie springen het grote kans is dat het slechts een rebound zal blijken te zijn).
Ik ga haar ook zeker de tijd gunnen die ze nodig heeft. Ik snap haar ook zeker wel. Ze is nu 19 en heeft haar hele jeugd dus in een relatie gezeten. Even geen verplichtingen enzo zou dan wel fijn zijn voor een periode, ongeacht haar gevoelens naar mij toe. Zelf geeft ze ook aan totaal geen behoefte te hebben aan andere jongens momenteel, zeker niet gezien het feit dat ze het NU moeilijk vind om fysiek met mij te zijn.
Het is dus denk ik een kwestie van "ze wilt me NU niet" en niet ze wilt me HELEMAAL niet".
Ik weet/wist dus alleen niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.
vrijdag 14 september 2018 om 11:01
Keep on dreaming, baby!
Vrouwen die net uit het bed stapten van een ander vertellen dezelfde lulverhaaltjes. Ze wil je niet en probeert het netjes af te sluiten, net zoals iemand vaarwel zegt met "en we zien elkaar zeker terug!".
vrijdag 14 september 2018 om 11:08
wedje leggen?Destroy2 schreef: ↑14-09-2018 10:43Dankjewel voor dit bericht! Het doet me goed het te lezen
Ik ga haar ook zeker de tijd gunnen die ze nodig heeft. Ik snap haar ook zeker wel. Ze is nu 19 en heeft haar hele jeugd dus in een relatie gezeten. Even geen verplichtingen enzo zou dan wel fijn zijn voor een periode, ongeacht haar gevoelens naar mij toe. Zelf geeft ze ook aan totaal geen behoefte te hebben aan andere jongens momenteel, zeker niet gezien het feit dat ze het NU moeilijk vind om fysiek met mij te zijn.
Het is dus denk ik een kwestie van "ze wilt me NU niet" en niet ze wilt me HELEMAAL niet".
Ik weet/wist dus alleen niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.
vrijdag 14 september 2018 om 12:11
Ach, de een ziet het glas halfvol en de ander halfleeg, als het niet duidelijk (over)vol is, he.
Zegt ook wel iets over de personen zelf (en hun ervaringen) of je iets soortgelijks het voor- of nadeel van de twijfel kunt geven en waar men (nog) wel en niet in gelooft als iets nog onzeker is (of de situatie onzeker).
Snelle conclusies blijken niet altijd te kloppen, ook al zouden degenen die "not into you" gelijk krijgen, die verklaring of uitkomst is geen ijzeren -zeker weten-rule, he?
Zegt ook wel iets over de personen zelf (en hun ervaringen) of je iets soortgelijks het voor- of nadeel van de twijfel kunt geven en waar men (nog) wel en niet in gelooft als iets nog onzeker is (of de situatie onzeker).
Snelle conclusies blijken niet altijd te kloppen, ook al zouden degenen die "not into you" gelijk krijgen, die verklaring of uitkomst is geen ijzeren -zeker weten-rule, he?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
vrijdag 14 september 2018 om 12:20
Ga gewoon lekker op reis, doe je ding, houd contact als je daar zelf behoefte aan hebt en kijk daarna weer verder. Volgens mij hoef je niet alle contact nu te verbreken om dit, maar ik zou niet teveel hopen op een relatie als je terug komt. Als dat wel zo is, is het leuk. Zo niet, dan heb je ook niks verloren. Houd je opties open, dat doet zij namelijk ook. Niks mis mee toch?
vrijdag 14 september 2018 om 12:36
Laat haar los en mocht ze je ooit wel "willen" mag ze moeite doen en kun je kijken of je nog wilt.
Je gaat een super coole reis maken, op dit soort perikelen zit je echt niet te wachten, zeker niet als je deze reis maakt.
Je wilt niet constant aan haar denken daar, probeer afstand te nemen, zodat ze niet in je hoofd gaat zitten, want dat kan echt je reis verpesten....
Eenmaal terug kan je altijd nog kijken, of ze er klaar voor is.
Maar ik zou zeggen: Doeiiiiiiii
Net als velen hier zeggen, ze houdt je aan het lijntje, vindt je super leuk, maar is niet hotel de botel op je.
Heel veel plezier van je reis, ga daar van genieten!
Met een gevoel van iemand missen/liefdesverdriet kan zo'n reis echt minder leuk worden hoor.
Je gaat een super coole reis maken, op dit soort perikelen zit je echt niet te wachten, zeker niet als je deze reis maakt.
Je wilt niet constant aan haar denken daar, probeer afstand te nemen, zodat ze niet in je hoofd gaat zitten, want dat kan echt je reis verpesten....
Eenmaal terug kan je altijd nog kijken, of ze er klaar voor is.
Maar ik zou zeggen: Doeiiiiiiii
Net als velen hier zeggen, ze houdt je aan het lijntje, vindt je super leuk, maar is niet hotel de botel op je.
Heel veel plezier van je reis, ga daar van genieten!
Met een gevoel van iemand missen/liefdesverdriet kan zo'n reis echt minder leuk worden hoor.