Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 15 september 2018 om 05:28
De donorwet werkt met opt-out, de AVG met opt-in. Er is echt geen enkele juridische of inhoudelijke grondslag voor je analogie.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zaterdag 15 september 2018 om 08:51
JollyRider schreef: ↑15-09-2018 05:28De donorwet werkt met opt-out, de AVG met opt-in. Er is echt geen enkele juridische of inhoudelijke grondslag voor je analogie.
Hè verdorie, terwijl ik juist altijd volgens die lijn probeer te posten.
Such fun!1
zaterdag 15 september 2018 om 09:51
zaterdag 15 september 2018 om 10:26
zaterdag 15 september 2018 om 11:26
Laat mensen dan ook een topic openen over het vreselijke modereer beleid hier en dat actueel verboden zou moeten worden. Dat zijn ook discussies die zeer regelmatig terugkeren en dat we nu inmiddels kunnen dromen.
Het is maar net wat je storend vindt .
zaterdag 15 september 2018 om 16:07
Jij niet, je moeder.hebjehaarookweer schreef: ↑15-09-2018 16:06Ik ben zojuist voor k*nkerhoer uitgemaakt in het Centraal Moderatortopic. Poe hee.
Niet door de Mods, trouwens.
zaterdag 15 september 2018 om 16:10
zaterdag 15 september 2018 om 16:21
hebjehaarookweer schreef: ↑15-09-2018 16:06Ik ben zojuist voor k*nkerhoer uitgemaakt in het Centraal Moderatortopic. Poe hee.
Niet door de Mods, trouwens.
Zouden dat nog allemaal Minerva-naweeën zijn ?
nounou
zaterdag 15 september 2018 om 16:23
Ja
zaterdag 15 september 2018 om 16:28
Wel amusant om te zien wie er van bestuurlijk Nederland lid zijn geweest van Minerva.
Eén van deze trollen zou zomaar een toekomstig minister of burgemeester kunnen zijn https://nl.wikipedia.org/wiki/LSV_Minerva#Bekende_leden
Eén van deze trollen zou zomaar een toekomstig minister of burgemeester kunnen zijn https://nl.wikipedia.org/wiki/LSV_Minerva#Bekende_leden
nounou
zaterdag 15 september 2018 om 16:30
Hebben ze iig wel een stoer verhaal op de netwerkborrel te vertellen.zazamaenade schreef: ↑15-09-2018 16:28Wel amusant om te zien wie er van bestuurlijk Nederland lid zijn geweest van Minerva.
zaterdag 15 september 2018 om 19:42
Op last van het bestuur bied ik excuses aan voor de volgende trolltopics:
Eva21111 discussie fruit op school kinderen/discussie-fruit-op-school/list ... /373899/21
Iemand777 Zelfmoordpoging, andere school? kinderen/zelfmoordpoging-andere-school/ ... ges/386421
Madeliefje111 Citatenboekje... kinderen/citatenboekje/list_messages/389767/6
MonkeyBiznus Vriendinnetje pest met oude koeien kinderen/vriendinnetje-pest-met-oude-ko ... ges/392905
Sorry. Ik had niet goed bedacht hoe dom het was om te doen alsof ik een zoon heb die geen watermeloen en paprika mag eten op school, een dochter die met een riem om haar nek om de school heen liep en dochters die geconfronteerd worden met uitspraken op social media.
Sorry als jullie de topics geloofden. Het was echt dom.
Eva21111 discussie fruit op school kinderen/discussie-fruit-op-school/list ... /373899/21
Iemand777 Zelfmoordpoging, andere school? kinderen/zelfmoordpoging-andere-school/ ... ges/386421
Madeliefje111 Citatenboekje... kinderen/citatenboekje/list_messages/389767/6
MonkeyBiznus Vriendinnetje pest met oude koeien kinderen/vriendinnetje-pest-met-oude-ko ... ges/392905
Sorry. Ik had niet goed bedacht hoe dom het was om te doen alsof ik een zoon heb die geen watermeloen en paprika mag eten op school, een dochter die met een riem om haar nek om de school heen liep en dochters die geconfronteerd worden met uitspraken op social media.
Sorry als jullie de topics geloofden. Het was echt dom.
zaterdag 15 september 2018 om 19:49
Heeft je moeder je topics ontdekt?
zaterdag 15 september 2018 om 19:52
Nee. Ik had met vrienden die topics gemaakt terwijl we onder invloed van drank waren. En we moesten hard lachen omdat met name bij dat Watermeloentopic mensen het echt geloofden. En ook bij die zelfmoordpoging maar dat ging wel echt te ver ja.