Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat verrassend verstandig dat de ontgroening dit jaar hier plaats vindt! Het is welliswaar irritant, maar zolang ze achter de laptop blijven zitten, vallen er geen gewonden.
CindyVanEijk schreef:
15-09-2018 20:19
Gga gewoon naar de Bijenkorf

Met Bristol wil je toch nog niet dood gevonden worden op straat???
Ga je nu gezellig lopen meekletsen, na je leuke trolpraktijken? Is er geen korfbaltraining vanavond ofzo?
Zara en H&M hebben wel mooie betaalbare mantels.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En geweldige (nep)bontjassen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
15-09-2018 21:01
Zara en H&M hebben wel mooie betaalbare mantels.
Ben ik (nog) te dik voor. Maar eens, heel mooie mantels.
vrouwjagersma schreef:
15-09-2018 20:21
Ik wilde een mantel. Gewoon zo'n lange wollen damesjas. Maar overal waren alleen maar doorgestepte jassen met een nepbontkraag. Nu was ik ook in Duitsland, maar alsnog. Zelfs C&A had geen saaie damesmantels meer te koop.
Ik heb een paar jaar geleden een hele mooie wollen op Asos gekocht. Met een modelletje er in.
Ik moet er eigenlijk ook weer een, krijg geen knoop meer terug aangenaaid op mijn oude jas. Maar een beetje leuke vinden is dus nog niet zo makkelijk begrijp ik ... Wordt nog wat.
Ah nu we het toch over mode hebben. Iets wat ik me altijd heb afgevraagd; heeft iemand Uggs ooit begrepen/gehad?

En dan niet aankomen met 'ja, ze zien er niet uit maar ze zitten zoooooo geweldig lekker', want ook mooi schoeisel kan lekker zitten, dat is dus geen reden om voor schut te gaan lopen. Bovendien is een Ugg gemaakt van een in elkaar gezakte beenwarmer met een plastic plankje er onder; dat KAN niet lekker zitten.
Ik heb het nooit begrepen, vind ze echt spuuglelijk die Uggs.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik vind echt íedereen sexy afsteken bij/boven Uggs.

Maar regenlaarzen (van die groene) hebben hetzelfde effect.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik draag crocs, dus ik zal me buiten deze discussie houden.
Jij bent prachtig op en met alles.
Daar valt idd niet over te discussiëren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
shifty schreef:
15-09-2018 22:25
Ah nu we het toch over mode hebben. Iets wat ik me altijd heb afgevraagd; heeft iemand Uggs ooit begrepen/gehad?

En dan niet aankomen met 'ja, ze zien er niet uit maar ze zitten zoooooo geweldig lekker', want ook mooi schoeisel kan lekker zitten, dat is dus geen reden om voor schut te gaan lopen. Bovendien is een Ugg gemaakt van een in elkaar gezakte beenwarmer met een plastic plankje er onder; dat KAN niet lekker zitten.
Mooi schoeisel zit nooit lekker.
En ik heb nog nooit USGS aangehad.
feow schreef:
15-09-2018 22:29
Ik vind echt íedereen sexy afsteken bij/boven Uggs.

Maar regenlaarzen (van die groene) hebben hetzelfde effect.

Dan kan je toch beter op stap gaan met dat gedrocht van een schoonmoeder of zo? Ik heb niet het idee dat ik zelf minder knap wordt van een kek paar muiltjes.
feow schreef:
15-09-2018 22:35
Jij bent prachtig op en met alles.
Daar valt idd niet over te discussiëren.
:heart:
Dat bedoelde ik niet, maar het is fijn om te horen. Ik heb ook een bloemetjesmotief op mijn crocs, overigens.
Alixane schreef:
15-09-2018 22:26
Ik heb het nooit begrepen, vind ze echt spuuglelijk die Uggs.
Ik vind ze er zo gezellig uitzien.

Net als Spaanse sloffen.
Ik heb crocs met Uggs-bontjes. Cruggs zeg maar. Comfi en warm en waterdicht en a-sexy, dus ik voel me ook nog eens heel veilig in donkere steegjes op die dingen.
Hoe kan het in godesnaam dat er iemand enkel en alleen in het Koreaans post, inclusief de eerste 5 berichten?
profile/372248/posts/2
Of is dat systeem van goedkeuren later pas ingevoerd?
Dit is overigens geen bot maar een trol die leuk probeert te zijn.

Never mind. Ignore modus gaat weer aan
anoniem_370003 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 02:21
7.59% gewijzigd
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alles wat je wil weten over de hula hoop!
Zinnige bijdrage wel...
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
CindyVanEijk schreef:
15-09-2018 19:42
Op last van het bestuur bied ik excuses aan voor de volgende trolltopics:

Eva21111 discussie fruit op school kinderen/discussie-fruit-op-school/list ... /373899/21
Iemand777 Zelfmoordpoging, andere school? kinderen/zelfmoordpoging-andere-school/ ... ges/386421
Madeliefje111 Citatenboekje... kinderen/citatenboekje/list_messages/389767/6
MonkeyBiznus Vriendinnetje pest met oude koeien kinderen/vriendinnetje-pest-met-oude-ko ... ges/392905

Sorry. Ik had niet goed bedacht hoe dom het was om te doen alsof ik een zoon heb die geen watermeloen en paprika mag eten op school, een dochter die met een riem om haar nek om de school heen liep en dochters die geconfronteerd worden met uitspraken op social media.
Sorry als jullie de topics geloofden. Het was echt dom.
Opbokken met je achterlijke gezeik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
AppelRoos2017 schreef:
16-09-2018 01:41
최근 연구에 따르면 피트니스 훌라 후프로 훈련하면 허리가 좁아지는 것으로 나타났습니다. 불행하게도, 사라진 지방은 다른 곳으로 돌아올 것 같습니다.

휘트니스 훌라후프
지난 주에 나는 체중 감량이 간단하다는 기사에 영양가 및 에너지 섭취에 관한 기초 지식과 지식을 희생시키면서 뚱뚱한 버너, 슈퍼 푸드 및 다이어트에 관한 대해 썼습니다. 그것이 운동과 에너지 소비에 관해서, 우리는 또 다른 현상을 보았습니다 : 상업적 이유로 종종 생각되는 새로운 종류의 새로운 방법. 예를 들어, 최근에 나는 피트니스 대해 썼다. 그리고 적어도 사람들이 움직이게하기 때문에식이 제한보다 덜 짜증나게 될 것이라고 설명했다.

그러나 피트니스 차이점은 피트니스 훌라 후프의 효과가 작년 말 과학적 연구에서 검토되었다는 것입니다.
Daar ben ik het mee eens!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gewoon omdat het kan.
AppelRoos2017 schreef:
16-09-2018 01:41
최근 연구에 따르면 피트니스 훌라 후프로 훈련하면 허리가 좁아지는 것으로 나타났습니다. 불행하게도, 사라진 지방은 다른 곳으로 돌아올 것 같습니다.

휘트니스 훌라후프
지난 주에 나는 체중 감량이 간단하다는 기사에 영양가 및 에너지 섭취에 관한 기초 지식과 지식을 희생시키면서 뚱뚱한 버너, 슈퍼 푸드 및 다이어트에 관한 대해 썼습니다. 그것이 운동과 에너지 소비에 관해서, 우리는 또 다른 현상을 보았습니다 : 상업적 이유로 종종 생각되는 새로운 종류의 새로운 방법. 예를 들어, 최근에 나는 피트니스 대해 썼다. 그리고 적어도 사람들이 움직이게하기 때문에식이 제한보다 덜 짜증나게 될 것이라고 설명했다.

그러나 피트니스 차이점은 피트니스 훌라 후프의 효과가 작년 말 과학적 연구에서 검토되었다는 것입니다.
Ja dat fitness hoelahoepen lijkt mij ook wel wat
De scholieren zijn steeds slimmer geworden met topics plaatsen.
“RiRi” schreef:
16-09-2018 10:01
De scholieren zijn steeds slimmer geworden met topics plaatsen.
Daar is ook alles mee gezegd.

Oh en :heart: uggs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven