Mode & Beauty alle pijlers

Krul activator

16-09-2018 08:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
gisteren ben ik bij de kapper geweest. Kapper heeft Een krul activator geadviseerd. Dit zou een product zijn wat je na de haren wassen erin zou kneden.
Heb alleen niet verder doorgevraagd naar een merk of dergelijke maar toch zou ik dit graag willen gebruiken.

Hebben jullie goede tips?
Krul creme van het Kruidvat.

Die heeft de kapper je vast niet aangeraden, maar werkt prima voor mijn krullen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik heb laatst krulmousse gekocht van Aussie. Ze hebben ook heerlijk geurende shampoo/conditioner.

Werkt goed voor de slag/krul aan de achter en onderkant bij mij, maar aan de voor/zijkant wil het al niet goed krullen van zichzelf, dus de mousse werkt daar minimaal.

Ik lees nog even mee.
Ik gebruik Tigi Curls Rock Amplifier.
Lady_Day schreef:
16-09-2018 09:41
Ik gebruik Tigi Curls Rock Amplifier.
Deze :thumbsup:
Ik gebruik tegenwoordig dus wél een kappersproduct hiervoor, van Keune. En dat werkt écht stukken beter dan alles wat ik gebruikt heb van 'normale' merken.
Locken styling cream van Balea. Dat is eigenmerk van de DM in Duitsland. Ik heb zoveel geprobeerd maar sinds ik deze ontdekt heb, gebruik ik niets anders meer.

En als mijn haar droog is, kneed ik er nog een heel klein beetje Palmer's kokosolie haarbalm conditioner in. Dit maakt de krullen net iets mooier.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
De kapper waar ik heen ga, gebruikt Kerastase Aura Botanica Créme De Boucles. Ik heb die zelf nog niet in huis gehaald, maar het leek wel te werken (na een knipbeurt van de kapper dus misschien wel vertekend beeld :proud: )
De twisted curl lijn van Sebastian.
Ik heb deze geadviseerd gekregen bij de kapper.
Best heel prijzig maar als je googlet ook goedkoper te vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven