Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Whahahs :jump:
Afbeelding
¡Apagando las luces!
TanteBedelia schreef:
16-09-2018 18:32
Dank je, ben ik net aan toe.

Het was een mededeling denk ik, geen suggestie.
Ik had willen adviseren dat het kind dan gewoon even een slokje water zou moeten nemen, maar helaas is medisch advies niet toegestaan.
melany13 schreef:
16-09-2018 18:34
ik heb een stijve piemel
Oh dat was een stijve :hihi:

Ik dacht wat zie ik nou voor een wurmpje.
Bami, kip en groente.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Verwijderd word ik toch, dus hé dan maar zinloos posten.

Triest hoe dit beleid het forum verkracht.
enn wijzigde dit bericht op 16-09-2018 18:54
28.30% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
kabeljauwfilet, gebakken aardappelen en haricot-verts in rookvlees uit de oven.
Waarom melden ze het niet bij de provider als iemand zich zo belachelijk gedraagt. Die kunnen dan zorgen dat het internet beperkt word voor die persoon. En nee proxy helpt dan ook niet.
nina1966 schreef:
16-09-2018 18:55
Waarom melden ze het niet bij de provider als iemand zich zo belachelijk gedraagt. Die kunnen dan zorgen dat het internet beperkt word voor die persoon. En nee proxy helpt dan ook niet.
Omdat het Viva niets boeit. Dit zijn gewoon clicks voor ze.
¡Apagando las luces!
Enn,

Verpest, verneukt, te grabbel gooit.

(Als alternatief)

En verder heb jij het magische woord gebruikt op het modtopic.
Dan krijg je (mijn ervaring) vaker een speciale behandeling.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Pompoen met walnoot, geitenkaas, chiliflakes, sesamzaad en honing uit de oven.
nina1966 schreef:
Een provider heeft wel wat beters te doen. Daarnaast is trollen volgens mij niet illegaal en een vrij subjectief begrip.
Spruitjes met feta, gebakken aardappeltjes en falafel.
feow schreef:
16-09-2018 18:58
Enn,

Verpest, verneukt, te grabbel gooit.

(Als alternatief)

En verder heb jij het magische woord gebruikt op het modtopic.
Dan krijg je (mijn ervaring) vaker een speciale behandeling.
Het hek uit.

Melk, koffie en een zoetje
enn wijzigde dit bericht op 16-09-2018 19:00
4.91% gewijzigd
nina1966 schreef:

Er zijn natuurlijk talrijke opties die je in je eigen forum kan inbouwen om dergelijk misbruik te voorkomen.
Alleen al zo iets simpels als begrenzing van het aantal topics wat je per account per dag kan openen.

Dit probleem ligt bij ViVa zelf, niet bij een provider die nou eenmaal niet gaat screenen op kinderachtig gebruik van internet.
Het forum is echt bedroevend met al die troltopics..niet meer te doen.
...
Waarom gaan die trollen niet gewoon naar Ouders?

11-jarige dochter en 18-jarige zoon willen nog borstvoeding: https://www.ouders.nl/forum/5-basisscho ... rstvoeding

Zoon van 14 draagt luier op school https://www.ouders.nl/forum/6-puberteit ... ol-14-jaar

Ik ben daar weggegaan omdat werkelijk alles daar gepost kan worden, maar Viva is misschien nog tien keer erger met die trolls als Ouders
Anárion schreef:
16-09-2018 19:08
Het forum is echt bedroevend met al die troltopics..niet meer te doen.
Ouders.nl is net zo erg. Is er wel een goed alternatief?
hudsonleegverkoop schreef:
16-09-2018 19:12
Waarom gaan die trollen niet gewoon naar Ouders?

11-jarige dochter en 18-jarige zoon willen nog borstvoeding: https://www.ouders.nl/forum/5-basisscho ... rstvoeding

Zoon van 14 draagt luier op school https://www.ouders.nl/forum/6-puberteit ... ol-14-jaar

Ik ben daar weggegaan omdat werkelijk alles daar gepost kan worden, maar Viva is misschien nog tien keer erger met die trolls als Ouders
Is allebei Sanoma.
Lady*Voldemort schreef:
16-09-2018 19:14
Is allebei Sanoma.
Dat verklaart een hoop. :cheer2:
Wat een ontzettend stel leeghoofdige domme dozen zeg.
Ik kom er net achter dat de smileys niet kloppen.

Die cheerleader heeft bij de voorbeeldsmileys blauwe pompons en een harig poppetje wordt als je die hebt gepost ineens een ziek poppetje?
Trollen/modsgate.

Wtf zijn die aan het doen. :-D :-D
Enn schreef:
16-09-2018 18:50
Bami, kip en groente.
Wortelsoep met brood.
Wat ik begreep van iemand die op de uni werkt is dat bannen geen zin heeft, de ict zorgt er voor dat er elke dag een soort nieuw ip is op de uni. Hij heeft het ooit eens uitlrg gedaan via een ander forum bannen heeft geen nut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven