Wat moet ik doen?

17-09-2018 01:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nogal met een probleem.
Ik ben 21 en heb al 3 jaar een relatie. Sinds een jaar wonen we samen. Ik heb hier nu spijt van. Ik wil graag de relatie beëindigen maar het appartement waar we nu in wonen kan hij niet betalen. Het staat officieel op zijn naam maar ik krijg het niet over me hart om hem voor alles op te laten draaien. Maar ik krijg het hem ook niet duidelijk dat ik er klaar mee ben.

Wie heeft tips voor mij??
Tja je zult toch voor jezelf moeten kiezen, hoe pijnlijk ook.
Kan jij het wel betalen? Kan je het evt op jouw naam zetten?

Anders moeten jullie gewoon allebei ander onderkomen zoeken.
Dan blijf je.
Je kan toch beide een nieuw huis zoeken? Hij had geen huis moeten huren dat hij in zn eentje niet kan betalen. Dat is nooit heel verstandig in een prille relatie.
Ze waren al 2 jaar samen, ook weer niet zo pril..

Kan hij geen huisgenoot zoeken die mee kan betalen / kamer verhuren?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
17-09-2018 07:48

Nee niet heel pril maar ik vind het wel een prille relatie. Zeker om je al zo afhankelijk van elkaar te maken.
Malagueña schreef:
17-09-2018 07:48

Scheelt wel of je begin dertig bent of zoals TO pas 21. Ik zou het mijn kind op vergelijkbare leeftijd sterk afraden om te gaan samenwonen onder deze condities. Vermoedelijk ook vanuit een thuis+wonende situatie.
Bij een samenwoonrelatie is er altijd eentje die een andere plek moet zoeken, als het appartement op jouw naam had gestaan, had hij dat ook gemoeten. Dat is het risico van samenwonen. Dus tenzij je het op jouw naam kan zetten en jij het wel kan betalen: gewoon de huur opzeggen en allebei op zoek naar een andere plek.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Je kan ook weggaan en aangeven ik betaal nog 2 maanden huur zodat je een huisgenoot kan vinden. Er zijn altijd wel studenten opzoek naar woonruimte. Uiteindelijk moet hij het zelf oplossen want hij heeft ervoor getekend. Is er huurtoeslag aangevraagd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven