Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
als iedereen die zich eraan stoort haar onder de negeer zet is het ook opgelost. Als forummers geband gaan worden omdat ze door velen irritant worden gevonden heb ik nog wel een wensenlijst
MevrouwJack schreef:
17-09-2018 01:15
Ik vind dit een lastige. Ik heb dat topic gevolgd en ben het op zich met Meds eens, negeren is ook een optie. Maar tegelijkertijd hebben de schrijvers in dat topic in eerste instantie echt met engelengeduld op haar gereageerd en eindeloos geprobeerd in gesprek te gaan. Ik kan me goed voorstellen gezien haar gedrag dat er voor een topicban is gekozen, maar strikt genomen is het wel waar dat ze niet echt iets deed dat niet mag. Alleen is continu zeggen dat jouw verdriet erger is dan dat van alle anderen die meeschrijven op den duur wel kwetsend.

Als ik haar was, zou ik een eigen topic openen, zodat haar verhaal centraal komt te staan, want dat lijkt ze wel graag te willen.
maar met iemand in gesprek gaan die alle adviezen naast zich neerlegt is vervelend maar geen overtreding van de huisregels
S-Meds schreef:
17-09-2018 01:38
maar met iemand in gesprek gaan die alle adviezen naast zich neerlegt is vervelend maar geen overtreding van de huisregels
Klopt, daarom zei ik ook dat ze strikt genomen niets deed wat niet mag. Ik begrijp alleen wel dat meerdere van haar posts als kwetsend werden ervaren. Maar dat is een schimmig gebied om een ban op te baseren.
Tjezus, wat vals
Ik ken Yogo niet echt, maar vond het vreemd dat ze een topicverbod had terwijl ze wel gewoon kan reageren. En daar heeft ze dus een ban voor gekregen. Als je ergens niet mag reageren dan moeten ze zorgen dat het ook niet kan. Ik vind het een onterechte ban.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik vond een topicverbod juist terecht in dit geval. Een elegante oplossing in plaats van een permaban.

Ze mag dan niets tegen de regels doen volgens de letters van de wet, ze stampte wel ondanks waarschuwingen op mensen die juist hun kwetsbaarheid willen delen en maakte het topic wat verder juist veilig was voor schrijvers en meelezers onaangenaam.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik vind het heel erg dwangmatig zoals ze maar steeds hetzelfde blijft herhalen.
Moet toch één of andere stoornis of ziektebeeld zijn, denk ik.
aliva schreef:
17-09-2018 07:25
Ik vind het heel erg dwangmatig zoals ze maar steeds hetzelfde blijft herhalen.
Moet toch één of andere stoornis of ziektebeeld zijn, denk ik.

Niet alles is meteen een stoornis hè?
Prima juist, zo'n topicverbod. Zo zou er altijd moeten worden gemodereerd: oplossingen op maat die recht doen aan de context in plaats van blind op de banknop te rammen.

En yogonaise wordt op geen enkele manier belemmerd om haar issues te bespreken, het staat haar immers volledig vrij een eigen topic te openen.
the_Wicked_Witch schreef:
17-09-2018 07:37
Niet alles is meteen een stoornis hè?
Normaal kan je het bezwaarlijk noemen.
MevrouwJack schreef:
17-09-2018 01:54
Klopt, daarom zei ik ook dat ze strikt genomen niets deed wat niet mag. Ik begrijp alleen wel dat meerdere van haar posts als kwetsend werden ervaren. Maar dat is een schimmig gebied om een ban op te baseren.
juist. Dan ken ik ook wel iemand waar iedereen zich aan ergert vanwege het vele quoten die bovendien wel soms over het randje gaat en waar vaak over geklaagd is. :sherlock: Is dus willekeur.
Alixane schreef:
17-09-2018 00:59
"Yogonaise heeft een ban van 48 uur vanwege schrijven in topic waarop een topicverbod staat. "
Je krijgt dus een topiverbod maar nog wel de mogelijkheid om er te reageren? Dat is toch raar?
Neuh, gebeurt wel vaker. Vraagt wel wat zelfmanagement.
En het is best dom om het na de eerste ban nog een keer te doen.
Pffff..weer een studentengrap?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
En je kunt alleen maar deze ene zin tikken...wordt nog een flinke studie voor je dan vrees ik...
Arthur1980 schreef:
17-09-2018 17:17
Gezellig. ..
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2018 17:24
Reden: quote verwijderd
17.21% gewijzigd
Arthur1980 schreef:
17-09-2018 17:17
Eine Hure
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 17-09-2018 17:25
Reden: quote verwijderd
17.54% gewijzigd
Nemaìn’ schreef:
17-09-2018 17:21
Eine Hure
Schlampe!
Tja zijn Duits was ook al belabberd...
Leefvandaag schreef:
17-09-2018 17:26
Tja zijn Duits was ook al belabberd...
Best sneu als je geen een taal goed beheerst.
S-Meds schreef:
17-09-2018 09:21
juist. Dan ken ik ook wel iemand waar iedereen zich aan ergert vanwege het vele quoten die bovendien wel soms over het randje gaat en waar vaak over geklaagd is. :sherlock: Is dus willekeur.
:sick:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom blijven ze OP's verwijderen maar niet het topic?

Nu blijft een troltopic open maar de OP is weg en de eerste reactie is ineens de OP.

Kijk dat een nieuwe mod/juun niet weet hoe dat moet en een paar keer die fout maakt.. maar na 2/3 keer ga je toch vragen hoe je het hele topic moet verwijderen?
Lady*Voldemort schreef:
16-09-2018 21:49
Het ging ook niet helemaal met opzet hoor. Ik had daar geen reet aanspraak meer omdat ik een HBO-cursus deed, dus toen ging ik maar dansen met die etalagepop die daar in de hoek stond. En dat bleek dus de mascotte te zijn, en haar kop zat nogal los. Shit happens.
:rofl: ja dan kun je niet anders.
Eh Carina... Veel succes met je koude acquisitie.... Die niet wordt geapprecieerd in dit topic. Ga even naar 'aangeboden'.

Oh al weggehaald.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lucifer2018 schreef:
17-09-2018 17:33
Waarom blijven ze OP's verwijderen maar niet het topic?

Nu blijft een troltopic open maar de OP is weg en de eerste reactie is ineens de OP.

Kijk dat een nieuwe mod/juun niet weet hoe dat moet en een paar keer die fout maakt.. maar na 2/3 keer ga je toch vragen hoe je het hele topic moet verwijderen?
Ze beweren dat het een bug is. I smell bullshit.
¡Apagando las luces!
S-Meds schreef:
17-09-2018 09:21
Ik ga liever uit van Voortschrijdend Inzicht :D
Ik lees(vooral) en schrijf hier nu een paar weken mee, leuk topic hebben jullie met veel vaste schrijvers, vinden jullie het leuk als ik iets meer over mezelf vertel of willen jullie iets van mij weten? Hoeft niet maar mag, ik bedacht mij dat ik hier wel heel plompverloren binnen ben komen vallen, reacties van mij komen later vanavond(mocht dat nodig zijn).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven