Sollicitatie stress
woensdag 22 augustus 2018 om 17:52
Lieve forummers,
Ik werk in een sector waar weinig werk is en waar de concurrentie enorm is. Na vele sollicitatiebrieven verstuurd te hebben, werd ik onverwacht uitgenodigd voor een gesprek. Het is een enorme kans voor iemand die zo junior is als ik.
Het is echt mijn droombaan. Mooie functie voor iemand die zo junior is als ik en ook hele mooie voorwaarden met een super salaris.
Na het laatste sollicitatiegesprek maak ik me echter enorme zorgen of ik wel een baanaanbod krijg. Ik moet nog vier weken wachten tot ik hoor of ik ben aangenomen.
Wie helpt me de komende vier weken door?
Ik werk in een sector waar weinig werk is en waar de concurrentie enorm is. Na vele sollicitatiebrieven verstuurd te hebben, werd ik onverwacht uitgenodigd voor een gesprek. Het is een enorme kans voor iemand die zo junior is als ik.
Het is echt mijn droombaan. Mooie functie voor iemand die zo junior is als ik en ook hele mooie voorwaarden met een super salaris.
Na het laatste sollicitatiegesprek maak ik me echter enorme zorgen of ik wel een baanaanbod krijg. Ik moet nog vier weken wachten tot ik hoor of ik ben aangenomen.
Wie helpt me de komende vier weken door?
anoniem_375012 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 21:11
49.38% gewijzigd
zaterdag 8 september 2018 om 11:04
Een complete verrassing wat mij betreft: Ik heb een aanbod gehad! Goed salaris, goede voorwaarden.
Echt een grote stap vooruit financieel (ben al 10 mnd werkloos zonder ww) en ook professioneel gezien.
Dus voor iedereen die zich een waardeloze werkloze voelt: er is hoop.
zaterdag 8 september 2018 om 12:03
Wauw, te gek! Gefeliciteerd. En nu dus verhuizen? Veel succes.GroteZakChips schreef: ↑08-09-2018 11:04Een complete verrassing wat mij betreft: Ik heb een aanbod gehad! Goed salaris, goede voorwaarden.![]()
Echt een grote stap vooruit financieel (ben al 10 mnd werkloos zonder ww) en ook professioneel gezien.
zaterdag 8 september 2018 om 15:30
Top! Van harte!GroteZakChips schreef: ↑08-09-2018 11:04Een complete verrassing wat mij betreft: Ik heb een aanbod gehad! Goed salaris, goede voorwaarden.![]()
vrijdag 21 september 2018 om 10:24