Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Pffft nog nooit zoveel diarree luiers in 1 uur verschoond....en stinken die dingen.

Maar meisje is nog steeds ziek, ze wil gelukkig wel wat drinken en wil ook soms iets eten, maar we beginnen rustig aan.

Vanochtend intake en kennismaking gehad voor een nieuwe gastouder. Ben benieuwd.

Verder begin ik er behoorlijk vante balen dat ik niet mere even "zomaar" de duer uitkan en de muren beginnen op me af te komen.....(niet dat ik al weer wil gaan werken) wil lekker in de tuin bezig zijn, of lekker frutten in huis, moet m'n etagieres nog lenteproof maken, heb er een stuk of 5 in de woonkamer staan.

Lief is nu naar de kapper, dus kan weer de deur niet uit. Boodschappen doen is al een feest en ook dat is me nu weer door de neus geboord, want tegen de tijd dat Lief weer thuis komt moet Fenna weer aan de borst en gaat hij dus weer boodschappen doen......*zucht*

Komt wel weer goed, maar heb er nu even stevig de balen van.
Hier ligt mijn zoon ook in zijn gewone kleertjes onder een lakentje en 2 wollen dekentjes. Als hij straks in zijn ledikantje komt dan kom hij onder 1 deken te liggen die dubbelgeslagen is (dus ook 2 lagen). Meer is echt niet nodig heeft de KH gezegd (als hij zich goed warm kan houden en dat kan hij ).

Gisteren was echt een zware dag want zoon had enorme krampen en wilde alleen maar aann de borst of zuigen op een pink. Iets anders kon hem niet troosten en hij huilde hartverscheurend. Gelukkig rond 8 uur 's avonds werd het wat minder en had ik weer iets meer bewegingsvrijheid maar was toen ook echt aan mijn eigen bed toe. Pff gelukkig is hij vandaag een stuk beter gestemd en slaapt lekker. Kan me dan ook helemaal voorstellen hoe Ringel dat ervaart. Toen vriend gisteren terug kwam heb ik hem zoon in zijn armen gedrukt en ben lekker boodschappen gaan doen. Even naar buiten, even frisse lucht en even wat anders.

Heb een bon gekregen voor een schoonheidsbehandeling van een half uurtje bij een salon hier om de hoek. Wil zo graag heen en duurt dus ook niet zo lang maar vind het wel moeilijk mikken hoor. Er is nog zo weinig ritme dus kan niet echt voorspellen wanneer er wer gedronken moet worden.
Zo... hier ook een lekker ontaard gezin. Vandaag eerst op controle bij gyn geweest. Was een uur te laat. Dacht om 11.20, maar bleek 10.20. Gelukkig kon ik gewoon komen, dat was fijn. Ze vroeg alleen hoe het ging en of ik nog vragen / opmerkingen had over de opname en bevalling. Die had ik niet. Er werd niet gekeken naar litteken of gevoeld naar de stand vd baarmoeder. Dat had ik wel verwacht. Kon in 3 min weer gaan.

's Middags naar ka met Veerle en in dat omkleedhokje waar we haar kleertjes uit moesten doen, strekt Veerle voor het eerst in 6 weken haar armpje helemaal omhoog (als ze bloot is dan). Nou, onder die oksel zat dus lekker voor 6 weken vuil te broeden. Er kwam een naar luchtje vandaan... Echt ik schaamde me dood. Ga altijd met de washand onder die armpjes, maar ze knijpt ze zo samen dat ik dus (naar wat vanmiddag bleek) nooit helemaal goed in haar plooitjes kwam. Heel snel een billendoekje gepakt en haar oksel schoon gepoetst. Oh, ik voelde me een vreselijke moeder, maar tegen de tijd dat we aan de beurt waren, was alles helemaal schoon. Maar wel flink rood, dus paar dagen zinkzalf smeren.

Toen moesten we ook nog het verhaal van de wasverzachter opbiechten (ze heeft nog lichte vlekjes), kregen een verbaasde blik van ka "je weet toch dat dat echt niet mag...." en toen voelde ik me echt slecht. Wilde zo graag m'n vriend verraden "hij was het hoor, niet ik", maar heb me maar ingehouden.

Ben benieuwd of er een streepje achter onze naam staat "ongeschikt".

Ach..... soms heb je van die dagen. Gelukkig was alles verder helemaal goed en niets duidt op heupjes die niet goed zijn, maar echt zeker weten we dat pas na de echo.

En ze was ook zoooo lief. Geen kickje gegeven... Zo onrustig als ze de eerste 3 weken was, zo rustig is ze nu. Een fijn gevoel!

Wat is het trouwens stil hier. Iedereen druk weekend aan het vieren? Nog mensen die leuke dingen gaan doen??? Geniet er in elk geval allemaal van!
Even heel kort om jullie te zeggen dat ik het zo bijzonder vind dat mensen die je helemaal niet kent zo ontzettend mee kunnen leven!

Dank jullie wel voor alle lieve reacties en kaartjes voor dochter.

Het doet me echt enorm goed elke keer als ik zo'n kaartje lees! Word daar helemaal warm van.

Ik vind jullie allemaal, stuk voor stuk, super mooie meiden!

Heel veel liefs, Lein

Vandaag hebben we gehoord dat dochter komende dinsdag om drie uur voor de ok gepland staat, dus vooralsnog gaat het door!! En als alles goed gaat mag ze woensdag al naar huis!

Binnenkort ben ik weer helemaal van de partij en ga ik weer goed bijlezen. Nu eerst maar eens mijn bedje opzoeken.
Hier ook weer een berichtje uit huize Jannes. Ik lees wel mee, maar heb niet veel tijd en puf om te reageren.

Het gaat hier super. Zoontje is echt heel makkelijk en zoon is superlief voor zoontje. Hij wil hem steeds kusjes geven en weten waar zijn kleine broertje is. Iedereen die de kleine nog niet gezien heeft wordt enthousiast ontvangen en trots laat hij de baby zien. Echt zo leuk.

We hebben echt een super kraamweek gehad. Hele aardig kv en een enthousiaste stagiare. Echt heerlijk verwend. Zoon vond het ook heel gezellig dat ze er waren. Tranen met tuiten toen ze weggingen. Heerlijk die hormonen :-S. Vriend zijn eerste vrije week zit er alweer op. Gaat echt zo snel. Het was echt een keutelweek. Alles mag en niks moet. Dus vooral veel niks doen. 's middags lekker naar bed en vriend gaat er dan met de mannen eruit. Met mijn herstel gaat het ook goed. Woensdag ben ik voor het eerst weer naar het dorp geweest. Heerlijk weer lekker naar buiten, want daar was het met al die regen niet echt van gekomen. En natuurlijk lekker met de mannetjes showen.

Wat ontzettend vervelend dat je nog steeds zo’n last hebt van je wond B12.

Qua anticonceptie. Ik heb bij de vk geinfomeerd of de mirena ook samengaat met bv. Maar hier was hij niet heel enthousiast over. Hoe minder hormonen hoe beter. Heeft iemand hier ervaring mee? Koper spiraal is voor mij geen optie, want zoon is ondanks de spiraal toch geboren. En een cazarette (?) is zo licht dat ik als de dood ben dat ik weer ongepland zwanger raak. Dus het zullen hier eerst wel weer condooms worden. Hebben we na zoon ook gebruikt en dat beviel prima, maar ja je moet er wel steeds aandenken he.

Fijn dat je man wat minder lang weg is dan gepland Floor. Ik moet er niet aandenken dat vriend een tijdje weg moet voor zijn werk. Dan loopt het hier vast in helemaal in het honderd.

Wat super van Fenna dat ze zo lang geslapen heeft. En wat is ze super gegroeid. Wat een gewichten allemaal. Zoontje is natuurlijk wel een van de jongste, maar maandag was hij nog niet op zijn geboorte gewicht. Toen moest hij nog 70 gram, dus ik denk dat hij er nu wel opzit. Hij was ook best veel afgevallen, bijna de 10%, dus hij moest ook weer flink groeien. Ben wel benieuwd hoeveel hij gegroeid is wanneer we de eerste keer naar het cb gaan. Ook al heb ik zoon ook bv gegeven, ik ben toch wel weer een beetje onzeker. Heb ik wel genoeg, krijgt zoontje wel genoeg. Maar hij heeft genoeg plas en poepluiers, dus ik ga ervan uit dat hij genoeg krijgt. Al ben ik nu wel van 1 naar 2 borsten gegaan, want hij is soms na een voeding toch wel wat onrustig. Ws is het ook wel de grote zuigbehoefte die hij heeft, want hij laat zelf de borst los. Grml heeft iemand nog wat zekerheid over .

Zoontje slaapt in de kinderwagenbak met een dubbeldekentje en een lakentje in een wikkeldoek. Verder heeft hij zijn dagelijkse kleertjes aan. Tempraturen hebben we eigenlijk na de kraamweek niet meer gedaan. Hij had steeds een goede temp en de kv vond het niet meer noodzakelijk dat we de temp bijhielden.

Ik heb van die hempjes met spagettibandjes aan van de Hema Ibbeltje. Ik doe dan tijdens het voeden het hempje even naar beneden.

Hoe is het nu met je Loewyz. Is de pijn weg?

Super dat het zo goed gaat met je dochter Lein. Fijn dat ze een week korter in tractie kan. En dinsdag al naar de ok. Kan me voorstellen dat je kapot bent. Het is ook niet de kraamtijd die je had voorgesteld. Hopelijk mag je dochter weer snel naar huis en kan je bijtanken.

Ik had trouwens de mannelijke vk net als de vorige keer. Heb trouwens wel 2x de vaste invaller in het weekend gehad. Ze is echt super aardig he.

Zo wat actief Sjaanie. Ik ben al blij dat ik een stuk kan wandelen.
even snel voordat m'n ogen dicht donderen...

Hier een hele strenge moeder... Zoontje kan dus niet zelf in slaap vallen dus we zijn op standje negeren gegaan... Hij moet zichzelf in slaap huilen en dat werkt dus wel... Vind het eigenlijk heel zielig voor hem maar aan de andere kant... Het is vanavond voor het eerst dat ik een avond voor mezelf heb en ik heb daar ook gewoon behoefte aan.

Dus we gaan nog even zo daar en wie wet heb ik dan ook nog tijd voor het huishouden!

Konela dat van die wasverzachter.. Kan gebeuren hoor! Weet jij veel dat je dochter daar niet tegen kan! Volgens mij is het ook zo dat het kán zijn dat bany's daar gevoelig voor zijn, niet dat het zo ís!

Oh ik kan me voorstellen hoe je je voelde vanmiddag met dat armpje... Maar ja aan de andere kant, je kan moeilijk haar armpje forseren door hem omhoog te trekken om maar goed schoon te maken!

Morgen gaan zoon en zoontje voor het eerst naar de oppas. Nou ja het is gewoon m'n vader hoor, haha! aar wel dat ik dus voor het eerst heel even iets voor mezelf ga doen! Er is een 2de hands kinderkleding/speelgoedbeurs waar ik even naar toe ga.

Hebben jullie ook zo lekker buiten gezeten?! Nou ja bij zoon vond ik het in het begin een beetje raar en ging ik ook niet echt alleen met hem in de wagen in de speeltuin zitten. Maar zoon speelt nu dus lekker zelf dus ik heb weer heerlijk bij kunnen kletsen met de moekes hier uit de buurt!

Bluester kan je niet bellen als hij net heeft gegeten of je binnen 2 uur langs kan komen? En wil je zoontje geen speentje? Mss helpt dat ook wel, hoef je ook niet de hele tijd met je pink in z'n mondje te zitten!

Ringel sterkte.. ik ben nu dus heel blij met de dubbele wagen, ik kan naar buiten!!!

Ben echt moe nu, tot later!!!
Bagheera, wat fijn dat alles goed lijkt met de heupjes van je zoontje. En dat er kinderopvang bij de sportschool is, is wel erg handig. Hier bij ons helaas niet. Gelukkig ben ik vrijdags altijd vrij en dan mag ik Melle bij mn ouders brengen, zodat ik kan sporten. Ik heb er ook wel weer zin in, maar begin als ik weer aan het werk ben.

Barrel, wat ik begrepen heb, doen ze daar niets aan. Maar ik zal dat maandag vragen als ik weer met Melle heen moet. Het is niet allemaal blijven hangen wat ze gezegd hebben. Het is trouwens nog niet 100% zeker dat er een verbinding is. Melle zn naveltje zag er vandaag hartstikke goed uit. Het leek mij toch gewoon een ontsteking, omdat ze een stukje wild vlees uitgebrand (of zoiets) hadden. Maar goed, zal maandag wel meer horen.

Ringel, zielig voor je meisje. Gelukkig drinkt ze wel wat. Kan me idd wel goed voorstellen dat je er van baalt dat je niet even de deur uit kan. Vooral omdat het zulk lekker weer is.

Bluester, lekker die schoonheidsbehandeling. Jammer dat je niet kan plannen... Maar die bon niet laten schieten hoor, dat zou ook jammer zijn.

Lein: spannend! Fijn dat ze dan mogelijk woensdag al weer naar huis mag. Hopen dat dat doorgaat.

Jannes, condooms lijken dan idd de beste optie. En Mirena kan dan toch als je gestopt bent met bv? Lekker zo'n kraamweek. Ik heb ook een supergeweldige kraamhulp gehad. Echt fijn om er zo op terug te kunnen kijken.

In de geboortedoos van de C1000 zit ook wasverzachter, dus ik denk dat sommige baby's daar wel tegen kunnen toch? Ik gebruik het nooit, maar had het pakket wel gehaald. Zitten leuke dingen in trouwens. Geboortekaartje inleveren daar en dan krijg je pakket mee. Wel binnen 2 maanden na de geboorte. Ze hebben de pakketten klaarstaan bij de servicebalie.

Ik ben vandaag weer voor het eerst op de motor geweest. Een heerlijk rondje gereden. In april vorig jaar heb ik voor het laatst gereden. Was echt fijn om weer in mn motorpak te kunnen en het was er heerlijk weer bij. Vorig jaar februari rijbewijs gehaald. Motor gekocht en eind april had ik ineens geen zin meer in rijden. Werd een soort van misselijk als alleen al naar de motor keek. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was, trouwens. Toen ik daar achter kwam, kon ik het misselijk worden wel een beetje verklaren, haha.
Haha Marianne: wij gingen kijken voor een nieuwe auto, was een ruim uur rijden. reden we terug zei ik: "jemig zeg, jij kan echt niet rijden hoor" tegen vriend, omdat ik hartstikke misselijk was. Dus ik het laatste stukje (10min) zelf gereden, bleef ik misselijk. Maar nog steeds geen vermoedens toen..

En nu trouwens weer kijken voor een andere auto, is toch wel handiger.

Ik vind die nieuwe plek van de datum irritant. Waar je je druk over kan maken he.. (eigenlijk meer frustratie omdat ik steeds dacht: waar is die datum nou.. staat ie er gewoon naast).

Lein, spannend dinsdag!!

Jannes: petje af hoor, ik vind 1 al druk.. EN waar je dan druk mee bent.. luiers, eten, troosten, knuffelen..

Oh ff xfactor verder kijken, vriend ligt al op bed want die kleine was een spookje vannacht. Van 00.00 tot 03.00 liggen spoken en toen deden we de mobile aan, hield het op.. Dus die gaan we volgende spookmoment eerder aan doen..
Haha Marianne: wij gingen kijken voor een nieuwe auto, was een ruim uur rijden. reden we terug zei ik: "jemig zeg, jij kan echt niet rijden hoor" tegen vriend, omdat ik hartstikke misselijk was. Dus ik het laatste stukje (10min) zelf gereden, bleef ik misselijk. Maar nog steeds geen vermoedens toen..

En nu trouwens weer kijken voor een andere auto, is toch wel handiger.

Ik vind die nieuwe plek van de datum irritant. Waar je je druk over kan maken he.. (eigenlijk meer frustratie omdat ik steeds dacht: waar is die datum nou.. staat ie er gewoon naast).

Lein, spannend dinsdag!!

Jannes: petje af hoor, ik vind 1 al druk.. EN waar je dan druk mee bent.. luiers, eten, troosten, knuffelen..

Oh ff xfactor verder kijken, vriend ligt al op bed want die kleine was een spookje vannacht. Van 00.00 tot 03.00 liggen spoken en toen deden we de mobile aan, hield het op.. Dus die gaan we volgende spookmoment eerder aan doen..
Ai, 2x. Ongeduld...
Ik vind die nieuwe plek ook irritant! Nou ja, zal mss wel wennen...
En de dag staat er ook niet meer bij, nu raak ik uit m'n doen .. Weten ze bij viva wel dat we allemaal net ontzwangerd zijn en dus nog last hebben van lichte (??) zwangerschapsdementie..
Jannes, fijn om wat van je te lezen. Die hemahempjes heb ik ook, die zijn fijn. Maar ik wil eigenlijk iets hebben voor 's nachts. Ik hou er niet van om met bh aan te slapen, maar dan lekken mijn boobs zo. Ik meen me te herinneren dat er zo'n dubbel laagje in die henneshemden zit zodat je nog zoogcompressen kan gebruiken. Summer, had jij niet van die hemden gekocht laatst?

Zoooo, Marianne, jij bent echt wel een kickassmoeder. Stoer hoor, op een motor. Wanneer mag Melle achterop Of ga je nu voor een zijspan
@ Marianne, WOW, dat je weer in je pak past!! Hier ook een motor (ik zit alleen achterop hoor, vriend rijdt) maar ook al ben ik weer aardig op m'n oude gewicht, durf het pak nog niet te proberen. Zo'n strak leren pak, haha, eerst maar even sporten. Maar lijkt mee een heerlijk gevoel, om met dit weer lekker even uit te waaien op de motor!

@ Ibbel & Jannes, fijn dat jullie allebei zo'n heerlijke kraamweek hebben gehad. Wat is het dan toch genieten he, als je een kh hebt waarmee het goed gaat en je ook nog eens echt verwend wordt!! Nu weer even wennen zeker dat ze weg is...

@ Bagheera, is je man weer beter? En hoe zijn jullie nachten? Slaapt zoontje al wat beter, of is het nog steeds een klein nachtmensje?

@ Barrel, is een lodger zo'n ding waarbij ze niet met de armen kunnen maaien? Beetje vergelijkbaar met het effect van de puckababy?

@ Lein, wat een goed nieuws, dat ze a.s. dinsdag geholpen wordt! Echt ontzettend spannend. Wat fijn dat het toch nog zo snel gaat!

@ Ringel, hoe gaat het bij jou? Voel je je weer wat beter en hoe gaat het met de kleine? Nog steeds diaree?

@ Bluester, lastig he, dat plannen! Hier ook nog geen vast ritme, dus kan echt niet vertellen hoe de voedingen er morgen uit zien. Maar geef jij bv? Misshcien kan je dan kolven en vragen of de "oppas" eten geeft? Heerlijk om jezelf even te laten verwennen zeg...

Hier een korter nachtje gehad dan normaal. Ze kreeg om 4.00 uur de fles, 4.30 uur terug naar bed en om 6.00 uur huilen. Dat doet ze nóóit 's nachts. Vriend kijken, had ze helemaal door haar luier geplast (die had mama veel te los gedaan, oeps, het houdt niet meer op). Alles nat... Bed afgehaald en haar bij ons genomen, maar dat was niet echt een succes. Hoe nemen jullie de kindjes bij jullie in bed? Had haar eerst op voedingskussen, onder haar eigen dekentje, tegen ons hoofdeinde. Maar dat vond ze niet fijn, dus haar toen gewoon op het matras gelegd. Was niet echt succes...

Nu vandaag hele onrustige slaap. Ze huilt al heel de tijd en is zo moe dat ze haar ogen gewoon dicht laat. Als ik ga kijken ligt ze helemaal bovenin haar wiegje. Ze heeft duidelijk een baal-ochtend, maar wat wil je, als je in een nat bed ligt......

Verder is vriend net opgeroepen om te komen werken en is waarschijnlijk de hele dag weg (en met beetje pech ook nog de avond). Snik, snik, had echt zin om lekker te wandelen met hem vandaag, is zo'n mooi weer! Dan maar alleen (lees > met baby en hond natuurlijk)...

Nou meiden, fijn weekend allemaal!
@Ibbel je zou van die lilypads kunnen gebruiken, zij nwel ff prijzig maar ze schijnen wel te werekn, die plak je op je borsten en je kan zonder bh slapen. En ze nemen alle melk, na gerbuik ff afspoelen en klaar voor volgend gebruik.

Grmpf....hier dus echt baggernacht, want Fenna zit snotvol snot. En heeft ws het zelfde virusje te pakken als waar Mayte mee zat. Ze had vanochtend zo'n mega volle poepluier, alsof ze er een hele week voor had zitten sparen.....Lief heeft haar weer helemaal moeten wassen en aankleden...en nu dus helemaal van de mik.

Mayte zit voor de jellabies (littlepeople werd ik een beetje flauw van en zij ook geloof ik)

LIef is nu eetkamerstoelen halen die we van marktplaats hebben geplukt (voor 15 euro geen geld) En ik mag eigenlijk geen ene reet doen want heb een ontstoken pols en het wordt eigenlijk alleen maar erger. Ben zelf ook zwak ziek en misselijk (nou ja vnml vol snot) en Fenna kon ook de slaap niet vatten en kwam 3 keer vannacht ook nu wil ze niet slapen, maar dat betekent wel dat ze vannacht weer goed slaapt. Ze heeft gisteren overdag best veel geslapen dus ook wel logisch dat ze er s'nachts dan niet zoveel zin meer in heeft. Maar ook een neusje vol snot is niet echt bevorderlijk natuurlijk.
O Konela, lees ik nu pas je verhaal over het vies okseltje. Wel grappig om te lezen, maar kan me wel voorstellen dat jij het niet zo leuk vond. Ze kunnen idd alles ook zo stijf tegen elkaar drukken. Daar durf ik dan ook niet zo goed aan te trekken. Ik zing heel vaak "klap es in je handjes" en dan ook de bewegingen en dat zing ik dan ook op het aankleedkussen. Ik moet zeggen, dat Melle zn armpjes aardig strekt dan.

Ik wou Melle met snelbinders aan me vastbinden en zo achter op de motor. Of voorop, heeft hij beter zicht, haha. Ik zie zn kakwangetjes al wapperen in de wind, hahaha.

Ik heb geen leren pak, trouwens. En hij zat ook nog niet zo ruim als eerder hoor. Daar moet ik eerlijk in zijn. Het bewegen viel dan ook niet mee. Voelde me wel een beetje een Michelinvrouwtje...

Ik heb Melle 's nachts nooit bij me in bed, maar 's morgens wel voor zn 10 uur flesje. Dan ben ik gewoon wakker en hij ligt op het matras half onder dekbed met een kussen naast zich. Soms dommelen we nog wel met zn 2tjes, maar niet echt slapen.

Tis idd wel erg lekker weer om te wandelen.

Ringel, zielig he, zo'n ziek kleintje. En zelf ben je ook niet lekker. Bleh, is ook niks aan. Beterschap hoor.

Melle gaat vanavond logeren bij zn oom en tante. Ik heb 2e toneeluitvoering. Vorige week heeft hij bij opa en oma geslapen. Dat ging heel goed. Hij heeft trouwens nu 7 nachten op rij geslapen van zn laatste voeding tot zn eerste voeding. Das echt fijn hoor. Voel me ook uitgerust.
Sjaanie, idd ook lastig dat de dag er niet bij staat. Kunnen we niet in staking? Hahaha. Ik geloof niet dat ik dat red, kan geen dag zonder VF... Das eigenlijk ook wel erg. Toch moet ik er wel om lachen...
Ben blij dat ik niet de enige ben die zich rot ergert aan het feit dat de datum ergens anders staat.....

Hier wordt het alleen maar erger qua verkoudheid en meisjes diarree....had haar vanochtend op de arm om ff een schone kont te doen, want ze had weer een volle luier, loopt het gewoon langs m'n arm naar beneden....heb haar zo goed en zo kwaad als het ging eerst buiten het bad uitgekleed en de rest + luier in bad.....het meeste is dus via het badputje door het rioool gegaan. Ze werd er zelf misselijk van en stond te kokhalzen in het bad arm schaap en had haar vanochtend ook al gedouched omdat ze zichzelf weer had onder gespuugd (en ze houdt het overgeven in...zo stom, zie je haar van alles weg slikken of smakken, maar het eruit laten komen, ho maar)

een lamlendige zaterdag hier dus en sorry voor ego....
Ringel... de arme prul. En je kan ze er niets voor geven he, moeen het gewoon uitzieken. Meestal duurt het toch ook maar een dag of 2 , 3 dacht ik, hoop dus dat het weer heel snel over is!!!
Ringel, wat zielig . Arme Mayte, arme Fenna en arme jij. Hopenlijk zijn jullie allemaal snel weer beter.

Bojan probeert ook altijd om niet te spugen trouwens. Het is zo'n gulzigerd dat ie vaak na een voeding melk opkokhalst en dat slikt ie dan weer in. Of en das ook zielig hij geeft wel over en dan via zijn neus. Armerd is dan zo verbaasd dat ie niet eens gaat huilen.

Konela, haha , sorry. Voor jou tuuk niet leuk van dat okseltje, maar wel herkenbaar hoor . En je was er net op tijd bij toch? Bojan heeft trouwens een heeel klein smetplekje onder 1 van zijn onderkinnen. Blijkbaar toch niet helemaal goed afgedroogd dus, das ook niet leuk.

Bojan ligt niet bij ons in bed als we slapen. Niet meer tenminste, eerst lag ie dan altijd op mijn buik, maar dat is niet meer nodig de laatste tijd *klopt af*

Lein, fijn dat Sam dinsdag al geopereerd kan worden en dan waarschijnlijk woensdag naar huis mag!!

Marianne ik denk in plaatjes en nu zie ik Melle met zijn kwakwangen (haha) al op de motor zitten

Lekker dat ie zo goed slaapt trouwens! En een echte stoere vent dat ie zich zo goed gedragen heeft in het ziekenhuis!!

Ik heb wel een bh aan snachts met tepelpads erin. Kan eigenlijk niet anders, want heb nog steeds regelmatig een spuittiet . Hou ook niet zo van bh snachts, maar tis niet anders. Tieten zijn nog steeds niet oke trouwens.

Arme Bojan was vandaag na de voeding van 1300 uur aan het huilen. Huilen huilen huilen en das niet normaal voor hem zo op de dag. Dus ik troosten, rondhopsen enzo. En toch maar in de wagen gelegd, want hij was heel moe (ik was bij mijn moeder). Maar daar moest ie weer huilen en smakken, dus heb ik hem om 1400 nog maar eens aangelegd. Hij weer drinken, aar hij spartelt tegenwoordig zo aan de borst. En nu helemaal dus maar weer eraf gehaald en op bed gelegd. Hij weer huilen. Toen nog eens bij me genomen en er kwam echt een ENORME boer en toen nog 2. Armerd. Daarna was het over en heeft hij tot 1800 heel diep geslapen

Milena wil steeds met hem neuzen, das zoooo lief . Vandaag heeft hij met mijn man en Milena treintje gespeeld. Haha MIlena neemt het heel serieus en hij zit er dan zo wijs tussen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Konela, valt best wel mee hoor om te wennen zonder kraamhulp. Arme Veerle, helemaal natgepiest... Mila slaapt 's middags bij mij in bed. Gewoon op de matras onder mijn dekbed. Ja, mag niet volgens de richtlijnen, weet ik.

Ringel, die Lilypads heb ik, maar ik vind ze niks. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik lek nogal 's nachts. Er blijft altijd een klein reservoirtje over in die pads waar de melk dan in gaat liggen broeien, ruikt echt heel vies. En je kan die pads niet van je borst afplukken zonder dat dat plasje melk gelanceerd wordt over je buik / baby / bed... Beterschap trouwens.

Gatver Frans, overgeven via je neus.

Wij gaan vanmiddag naar een boerderij waar het lammetjesdag is. Seppe en Mila samen in de duowagen, luiertas met honderd schone kleertjes en nursingpads mee
Hihi Ibbel, je gaat bepakt en bezakt! Maar wel eluk en het is (heir iig) heerlijk weer ervoor. Ik ga met Linn naar volleybal kijken en lekker daarheen wandelen (is ook een lekker stukje).

Konela, arme jij, snap hoe je je voelt. Linn had het laatst bij haar oor. Arm schaapie.

Na de spooknacht van de week heeft ze ineens (nou ja, al 2 dagena chter elkaar) ontdekt dat slapen van 17.30 tot 23.00 en dan van 00.00 tot 06.45 een goed idee is. Nou, daar waren deze pa en ma het helemaal mee eens. Nu nog volhouden. Ze krijgt dan 5 flessen op een dag. Ik ben van die 6 afgestapt hoor, ze wil er gewoon niet meer. Dus nu 4x 135 en 1x 145. Ik hoop dat dat niet erg is.. Maar als ze meer wil geeft ze dat wel aan hoop ik?

Marianne, ik denk net als Frans in plaatjes, dus ook hier .

Melle zijn haren wapperen dan wel lekker!!

Frans, wanneer worden je borsten nou eens normaal en kan je zonder ge-emmer en gezeur lekker genieten?

Ringel, hoe gaat het? Hoe is het met de zieke dames? HHmm, ik dacht eerst over die datum en dag: waar maak ik me nou druk over, maar het wekt bij meerderen dus irritatie op.

Konela(ve ) Hier heeft vriend ook dit weekend dienst. En ja hoor, gisteravond om 22.30 telefoon of ie even de splinternieuwe kassa van een discotheek in Zeist kon repareren. Hhhmm, vriend vroeg even door en uiteindelijk kon het telefonisch (tijdelijk) opgelost worden en hoeft er pas dinsdag een monteur... Gelukkig want we lagen al op bed en ik zag het niet zo zitten als ie nog weg moest.

Zo, hoera, Ze slaapt in wipstoel nu en de jungle is uit gegaan (de mobile boven de wipstoel gezet). Handig ding, gaat na 10 min. vanzelf uit. Zijn de batterijen ook niet gelijk leeg.

Marianne, hoe ging je uitvoering? EN hoe ging het je zwager af met zijn logee?

En nu ga ik snel douchen (schaam schaam dat dat nog moet... )
Sjaanie: moet ook nog douchen en schaam me helemaal niet!

In bed slapen: kind op het aankleedkussen leggen en deze bij je in bed nemen, gewoon opmaken met de eigen lakentjes en dekentjes werkt best wel.

Ga zo eens even wat plantjes planten die ik gisteren heb gekocht bij de intratuin. Ze had om 12.00 uur gegeten dus ik rond 13.00 uur met grote dochter naar de intratuin. Blijkt ze dus om 13.01 wakker te zijn geworden en krijsen, krijsen, krijsen dat man haar van ellende nog maar wat (afgekolvde) melk heeft gegeven. Gelukkig heb ik voor nood altijd een halve voeding in de kk staan. We waren keurig om 14.30 uur weer thuis en engeltje was nog steeds een beetje aan het snikken, echt zielig!
ooooh ik vind het altijd zo zielig als ze zo huilen en er traantjes komen en Fenna kan dan ook al zo'n zielig pruillipje maken....echt verdriet.

Bedankt voor alle beterschap. Mayte is op zich wel lekker vrolijk en wil ook drinken, alleen geen water, wt wel zou moeten, wel sapjes, wat eigenlijk niet zou mogen. nu weer met doktersdienst aan het bellen. brb
o en reactie op frans' motto:

ik verloor m' koekie op de boogiemuziek!

langleve koekiemonster!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven