Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
~snuift aan de lentebolletjes~

Al die mollen, ik heb ze niet (denk ik... hoewel in het koninklijke park hiernaast de aardehoopjes alweer boven de krokussen uit komen) en ik kijk ze niet.

Bent wat was dat eigenlijk voor vaag berichtje aan Mims?

En nee, jullie hebben misschien geheuld, maar niets geslikt. (Hele pauw in hol gekregen, maar helaas, ik was té goed... Snappen jullie het nog? Blame it on friday 13th)

Sjeses, verven alvoren te behangen. Meestal is het andersom. Behang verven, want verkleurde troep.

Hoewel dat ook alweer zooooo passé is, want wie heeft er nou anno 2009 nog geel verrookt behang, hè Pimp (kusje op je fam.pijn)?

L morgen drie? Sjee, beést! Dat is me teveel leeftijdsverscheel met daChip. Ze mogen pas uit als ze.. nou... euh 36 zijn ofzo.

Ik ben deze week bezig geweest met de boekbespreking van Kjongen. Hij kan er wat van!

En deze week met (of heb ik dit al verteld? << let daar maar niet op, dat zijn mijn genen die praten) met een middelbare school uitzoeken voor Kjongen. En dat is echt heel gek. Het is kind is 9! (nee-gun en-drie-kwart mám, dat is bíjna 10 hoor!)

Maar ja, zit nu in groep 6, doet werk van groep 7, dus na zomer in groep 7 met werk groep8. En hoe zit dat dan in groep 8..?

Dus ik besloot maar eens te kijken of ik een lekkere überblanke overprijsde kakschool, dat geén scholengemeenschap is dus laag leerlingenaantal heeft, kon vinden (jeweetwel waar de prinsjes op hebben gezeten, of iets vergelijkbaars). Daar is devadervan het ook mee eens. Want die heeft de filosofie: het gaat er niet om wat je kent, het gaat erom wie je kent. En in banencrisis als deze kan ik het helemaal beamen (maar normaal gesproken ook best, Het gaat eigenlijk wel relaxt tussen ons. Ik zal alleen van de week wel over schoenen moeten beginnen...).

Ik heb allerlei links naar devadervan doorgemaild, de verschillende internationale scholen inkluis. Eens kijken hoe hij zich erin verdiept, en of hij schrikt van het geld (dat hij dus gaat doen. Heb toezegging, maar hij realiseert zich 't nog niet helemaal geloof ik. Nou ja, we zien wel. Al shet maar op schrift komt vóordat we inschrijven gaan.)

Chip en oma zijn in de speeltuin geweest vandaag. Ze hadden alle toestellen voor zichzelf. Oma vind Chip een lefgozertje. Hard lachen in de draaimolen, hoetsj hoetsj hoger hoger op de schommel en de redelijk stijle glijbaan beklimt ze (het rvs glijgedeelte), gaat zitten en komt naar beneden.

Daarna boodschappen gedaan en bij de kassa, waar ze altijd nog zo'n last second graaisnaaipartijtje hebben liggen, ieder aan het uiteinde van een reep chocola staan trekken.

Haar taal gaat heel hard, haar streken nog harder. Ik verbaas me enorm. Alleen de K zegt ze niet, dus Kjongen lacht zich een ongeluk als ze om poep vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Aaahh... Balen Kjong.. zit je dan met je pauw in je reet, maar wéér geen baan

Je bent inderdaad rijkelijk vroeg met school uitzoeken zeg.. ben ik voor LD nog niet eens mee bezig, jeweetwel, die daadwerkelijk in groep 7 zit Eerst maar eens zien hoe ze volgend schooljaar doet.

Er is geen vacature Bentetje.. maar wel een hele leuke werkplek, net in het nieuw, dus ik dacht, ik schrijf es.

Ik kijk ook geen mollen.. en heb ze ook niet. Tuin is veel te nat.

Ik vind wel dat ik nog erg laat op bed. Dat is me de hele week nog niet gelukt.

Verven voor behangen.. is misschien een andere muur ofzo? Dat je éérst de ene muur verft, voordat je de andere muur behangt, omdat je anders met je verfspetters je mooie nieuwe behang verziekt? Zoiets?

Wel balen van tegenslag, in elk geval.

(f)
Later is nu
~ veegt de smurrie van haar kin~

Dat is balen, Kjong. Te goed...ik snap er geen snars van! Van de week kwam Baas trouwens vragen waarom jou cv op printer lag. It wasn't me (en volgens mij LIl en Bloes ook niet, raarraarraar), maar blijkbaar sta je nog ergens in personeelsbestand.

Mysterieus berichtje van Bent heeft trouwens te maken met mogelijke VIP-klant van onze geweldige nachtzuster!

Behang verven..het is toch wat! Ach, als dit de grootste tegenslag is die je met het opknappen van jullie nieuwe huis tegenkomt, lieve Mado, dan hebben jullie het heel goed gedaan!

En wordt er hier iemand drie? Drie?

~ lalalaalaaaalaaaaaaa~

Ik wil het niet horen, het gaat me allemaal veuls te snel!

Nou ja, en hoe het hier gaat? Wel oke. Alleen ik heb kloppende kiespijn. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat mijn verstandskies de afgelopen maanden beetje bij beetje is afgebroken en nu als een soort open wond in mijn kaak aan het vervelen is. Moet dus eigenlijk echt actie gaan ondernemen, maar.... ik durf echt niet. Echt niet. Het is alsof je op zo'n plateautje staat om te gaan bungeejumpen, en je hele lichaam verstijft en je niet meer in beweging kunt komen. Je lichaam en geest protesteren met al hun kracht tegen wat je moet doen, en weigeren actie.

Tot nu toe heb ik het zonder pijnstilling kunnen redden, maar voor het slapen gaan vrees ik dat ik toch aan de drugs moet.

Wat wilde ik nou toch typen?
WAUW Levi alweer 3?

en nu dus:

wat voor smurrie aan je kin, mimas, je gaat toch niet vertellen dat je zo al 2 dagen rondloopt??

Inderdaad VIPverhaal, vandaar vaag verhaal.

Kjong, te goed, ksnap er geen reet van!

Gefeliciteerd met Levi, lieve Bam!
Mee rondgelopen, Bent?

Echt niet!

Je denkt toch niet dat ik gestopt ben tussendoor, he!

Thanks namens Levi! Die zit hier naast me en vindt jullie plaatjes leuk.. Kind is gruwelijk blij met de kraan..

Nu ff foto's van camera aan het rippen en dan zo naar Blijdorp.

Laterrrrrrr!
Mimsekind, als de tandarts alleen uiteindelijk een stompje tegenkomt achterin je mond, dan kan hij het niet goed vastgrijpen, en eruit halen. Dan ben je verder van huis.

Waarom zoek je geen tandarts die aan lachgas doet, of een roesje?

Ik dacht al: het is te stil.

Er staat nu een tekening in de Donald Duck van Kjongen.

En op zijn matrashoes.

En op zijn deur. (Ze weet wel wie ze hebben moet. Ze mag eigenlijk niet op zijn kamer. Maar ik was stom genoeg de deur open te laten staan. Het elkaar treiteren is langzaamaan begonnen)

Gelukkig geen merkstift.

Maar na onderspugen en groenedwingendesnotkusjes vanmorgen en twee wassen verder kan mij niks meer gek maken.

Hoewel het CHIPITADOEN! met bijbehorende vierkante mond met nephuil in huishoudelijk spitsuur me aardig zenuwachtig maken kan.

Maar, het is weekend! En geen spitsuur.

Oh. Ze hangt aan mijn broekspijp. Dwingt met: Mama! Titte!

Waar ik van probeer te maken, met voor doen, en voor haar gemak op een zangtoon: Maàmaà mag ik bij je zitten alstubliéft?

Waarop zij zegt: Ja.

trut.

Zo maar eens een lijstje maken voor volgend weekend.

Mijn meneer heeft de gordijnen al gewassen en gestreken voor onze komst...
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 14-03-2009 09:40
Reden: ik was nog niet klaar man
% gewijzigd
Goedenmorgen!

het is hier droog en ik moet zo weer weg.. heb beloofd bij voetbal te kijken

Hoeraaa voor Levi!!!

Tot later

Later is nu
brrr, hier is vlak ,voor ik met mijn koffie in de zon wilde duiken, deze verdwenen achter een stapel wolken. Bovendien koude wind, bah! Ik kreeg wel acuut zin in buiten eten met het plaatje van kjong! Wanneer ga je precies weg kjong?

Leuk bam, fijn dat hij zo blij is met zijn kraan en veel plezier in Blijdorp!!
brrr, hier is vlak ,voor ik met mijn koffie in de zon wilde duiken, deze verdwenen achter een stapel wolken. Bovendien koude wind, bah! Ik kreeg wel acuut zin in buiten eten met het plaatje van kjong! Wanneer ga je precies weg kjong?

Leuk bam, fijn dat hij zo blij is met zijn kraan en veel plezier in Blijdorp!!
HIER moet ik heel hard om huilen. Ik geloof dat ik nu al zenuwachtig ben voor volgende week.
Kjong

Wat een rust hier.. is iedereen naar het feestje van Levi?

Pimpel, ik ga er maar van uit dat je nog steeds zonder sigaretten bent

Go Pimpel

(f)
Later is nu
Net trouwens schokkend nieuws gezien op Entertainment : Posh Spice 2x gesignaleerd in dezelfde jas!!! De krant (Telegraaf uiteraard) spreekt al van een mogelijke kredietcrisis bij de Beckhams.. :rofl
Later is nu
men, wat zorgen heb je dan! Twee keer dezelfde jas, vreselijk! Ben blij dat mij dat nog nooit overkomen is!

Kjong, dat `is ook een mooi liedje.....
Kjong, nog niet aan denken. Eerst ga je je een week in de armen van Kman nestelen. Dikke kus/tongzoen/knuffel voor jou.

De kinderen zojuist maar de tuin in gegooid. Ik werd echt helemaal krankjorum van ze. Ze deden niks anders dan rennen, gillen, huilen en op de tafels klimmen. Met de jongens buiten gata het ineens een stuk beter met mijn bloeddruk.

En hoe was Blijdorp Bam? Levi hopelijk helemaal het stralende, jarige middelpunt. Gefeliciteerd met je grote kleine vent.
Oeps, te vroeg gesproken. Tuin werkte zo'n 3 minuten. Naar bed lijkt tot nu toe een betere optie
helaas zie ik geen tijd meer (stomme verandering!!) en nu weet ik dus niet of de madokids wellicht al vanaf 16 uur in bed liggen, maar an sich lijkt het me een prima oplossing!

Brrr, voel keelpijn opkomen vergezeld door nekpijn en een vaag gevoel van blegh. Hoop niet dat door door zet!
Bij mij staat de tijd onder de avatars. Ze lagen er keurig rond een uur of 7 in. Dat was beter voor zowel hun als mijn geestelijk welbevinden.

Pim, hoe is het nu bij jou? Trek je het allemaal nog een beetje?
Niet ziek worden, Bent.. da's een bevel. *wink*

Pff, ik jank met je mee, Kjong. Een stukkie van jouw onmacht en verdriet en een stukkie van mijn eigen. Was leuk in de zoo maar nu last van emotionele incontinentie want was totaal leeggezogen en afgefikt na paar uur daar rondlopen. Vrijdag chemo gehad en dag daarna dan zo'n activiteit is eigenlijk geen doen maar ja, om nou in mijn bed te gaan hangen op de verjaardag van mijn kind, da's geen optie. Ik pas gelukkig in de kinderwagen dus Bambi-man heeft míj regelmatig rondgereden ipv Levi en Noah was soms met me aan het racen, rennend achter die kinderwagen met z'n moeder erin door dat park, dat zal er allemaal vast heel hylarisch uit hebben gezien.
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 14-03-2009 21:18
Reden: Spuit 11 in de bocht..
% gewijzigd
ach, dat zie ik nu pas.

Lieve bam, wat is dat toch confronterend!! En dat jij in de kinderwagen past! Ben je verder afgevallen of paste je daar altijd al in?? Wel fijn dat jullie zo samen de dag van jullie jongste hebben kunnen vieren, maar dat is toch wel weer heel heftig (en ja, ik denk dat er een aantal mensen waren die dat heel hilarisch vonden!).

Ik wil trouwens met liefde je bevel opvolgen, terwijl ik toch niet altijd zo gehoorzaam ben!
Zo,

ik kom gewoon ook eens middernachtelijk posten (voor de genen die de tijd nog niet gevonden hebben, het is nu 2.38 uur ) Leuk he?

Heb feessie gehad. (en ben nu gewoon nog wakker!!! )

Morgen dan maar rustig aan Bambi.. kan het dan weer? Nee, 2 van zulke dagen achtereen is natuurlijk wel veel, maar je hebt het toch maar weer gedaan (f)

Nou, als je dan toch wilt gehoorzamen Bentetje.. Niet ziek worden dame, denkterom *waarschuwend vingertje*
Later is nu
Reageren de jongens jullie verhuisdrukte af, denk je Madootje? Het is voor hen natuurlijk ook spannend.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven