Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Riri, ook namens mij succes gewenst! Ik heb je topic niet gevolgd, want ik ben/ken geen stewardess en vond het veeeeeel te veel pagina's. ;-D
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
yasmijn schreef:
26-09-2018 06:38
Gay best friend 😱😂
:facepalm: Ik ken iemand die het regelmatig over haar 'bff' heeft.
Moet ik altijd hieraan denken.

Afbeelding
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
TanteBedelia schreef:
26-09-2018 15:30
Ik heb een hekel aan mensen die selectief reageren, eerst ten aanval gaan daarna niet meer op terug komen.

Heb je het nu over jezelf?
Wauw, die moeder die zo’n hekel heeft aan haar kind dat ze het volledig negeert, maar wel boos zijn dat het kind haar niet moet. Dan is er ook iets goed misgegaan hoor. (Lees ook)
Nemaìn’ schreef:
26-09-2018 16:29
Wauw, die moeder die zo’n hekel heeft aan haar kind dat ze het volledig negeert, maar wel boos zijn dat het kind haar niet moet. Dan is er ook iets goed misgegaan hoor. (Lees ook)
Behoorlijk ja.
There is always something happening, and it's usually right now
Nemaìn’ schreef:
En het volgende artikel wordt: mijn kind heeft een hechtingsstoornis en ik heb geen idee hoe dat kan...
Is dat die Mia?
¡Apagando las luces!
Nemaìn’ schreef:
Dat vind ik dan wel weer een goed artikel. Ik ga het linkje bewaren voor als er weer eens vrouwen beginnen te roepen dat zo'n man zijn vrouw toch best het geluk van een kindje kan gunnen al heeft ie er dan geen ruk zin in.
SombraOnline schreef:
26-09-2018 17:10
Is dat die Mia?
Ja

Hoewel het me echt heel naar lijkt als je dit overkomt, geen moedergevoelens hebben als je moeder bent.
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2018 17:13
Dat vind ik dan wel weer een goed artikel. Ik ga het linkje bewaren voor als er weer eens vrouwen beginnen te roepen dat zo'n man zijn vrouw toch best het geluk van een kindje kan gunnen al heeft ie er dan geen ruk zin in.
:proud:
There is always something happening, and it's usually right now
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2018 17:13
Geldt ook voor mannen ja!
Ik geloof vrijwel nooit dat de artikeltjes echt zijn, volgens mij verzinnen ze bijna alles. Behalve de video van Hilary Duff, uiteraard.

"De term ‘zwanger zijn’ kreeg ik mijn strot niet uit: nijlpaarden zijn zwanger of paarden. Mensen niet." Bitch please.
Moezy schreef:
26-09-2018 17:39
Ik geloof vrijwel nooit dat de artikeltjes echt zijn, volgens mij verzinnen ze bijna alles. Behalve de video van Hilary Duff, uiteraard.

"De term ‘zwanger zijn’ kreeg ik mijn strot niet uit: nijlpaarden zijn zwanger of paarden. Mensen niet." Bitch please.
Wat was jij dan? Drachtig?
Dana schreef:
26-09-2018 17:42

Goede vraag.

Verkeerd gelezen, was niet Moezy's tekst :rofl:
Moezy schreef:
26-09-2018 17:39

Natuurlijk is het verzonnen. Of het is een nogal vrije interpretatie van een topic, dat kan ook. Desondanks vind ik het niet verkeerd dat ze aandacht besteden aan de gevolgen die het voor het kind kan hebben als iemand binnen een relatie 'gedwongen' wordt zich te conformeren aan de kinderwens van de ander. Een stuk nuttiger dan dat getrut van Kiki in ieder geval.
Dana schreef:
Is een citaat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dana schreef:

Ik had een collega die altijd rondbrieste dat ik drachtig was. Zo'n paardenmeisje was dat. Ik kon er wel om lachen :proud:
Dana schreef:
Hahaha! Ik citeerde dat artikel.
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2018 17:44
Natuurlijk is het verzonnen. Of het is een nogal vrije interpretatie van een topic, dat kan ook. Desondanks vind ik het niet verkeerd dat ze aandacht besteden aan de gevolgen die het voor het kind kan hebben als iemand binnen een relatie 'gedwongen' wordt zich te conformeren aan de kinderwens van de ander. Een stuk nuttiger dan dat getrut van Kiki in ieder geval.
Dat is zeker waar. Kan me ook maar weinig minder nuttigs dan Kiki bedenken, maar dat terzijde
Star² schreef:
26-09-2018 17:43
Goede vraag.

Verkeerd gelezen, was niet Moezy's tekst :rofl:
Oh, ik ook dus (verkeerd gelezen)
Dana schreef:
26-09-2018 17:55
Oh, ik ook dus (verkeerd gelezen)
Het staat niet voor niks tussen aanhalingstekens hè :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
*Labalade* schreef:
26-09-2018 17:09
En het volgende artikel wordt: mijn kind heeft een hechtingsstoornis en ik heb geen idee hoe dat kan...
Ja, precies.
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2018 17:44
Ik vind een artikel als dit helemaal niet nuttig. Behalve dan dat je weet dat die therapeut een waardeloze is door een kind zo emotioneel te laten verwaarlozen.

Schrijf dan een goed informatief artikel.
Nouschi schreef:
26-09-2018 18:00
Het staat niet voor niks tussen aanhalingstekens hè :lol:
ja juf
:whip:
Nemaìn’ schreef:
26-09-2018 18:04

Schrijf dan een goed informatief artikel.
Op Lees Ook?

Ha.
Ha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven