Lelijk cadeau

donderdag 27 september 2018 om 14:25
Ik heb van een vriendin een verjaardagscadeau gekregen. Ze heeft hier ontzettend veel moeite in gestoken, liep wekenlang winkels af voor het perfecte cadeau en heeft er ook wat geld aan uitgegeven.
Ik was al blij met het cadeau voor ik het kreeg omdat ik zag en hoorde hoeveel ze ermee bezig was.
Uiteindelijk heeft ze popelend van ongeduld haar cadeau veel te vroeg (ben nog niet jarig) aan mij afgegeven. Ze wist zeker dat het een schot in de roos zou zijn en zat stralend toe te kijken hoe ik het cadeau opende. Ik uiteraard ook met enorme smile omdat ik het allemaal heel lief vind.
Uiteindelijk haal ik een vreselijke jurk uit de doos. (Normaal gezien hebben we dezelfde smaak maar wat dit item betreft liggen onze meningen blijkbaar enorm uit elkaar) Maar dat maakte me geen bal uit. Ze heeft hier ontzettend veel tijd en liefde in gestoken dus ik vond het prachtig.
Ik heb het ding uiteraard meteen aangetrokken en... urgh. Ik zag een trieste bruid in de spiegel. Het is een lange, witte kanten jurk. Die volgens mij ook nog eens te los zit aan de zijkant. Totaal niet mijn smaak.
Maar ik paradeerde er stralend in rond en zei braaf "ik voel me net een prinses!". Die vriendin hapte ontzettend naar adem en gilt "ooh het staat je echt prachtig!!
Je gaat zoveel complimenten krijgen op je verjaardag!!"
Want ja... Het is de bedoeling dat ik die jurk ga dragen op mijn verjaardagsfeest.
Ik overwoog om het gewoon te doen maar ik heb hem nog eens aangetrokken en ik voel me er ronduit ongemakkelijk in. Je viert je verjaardag toch niet in iets dat eruit ziet als een trouwjurk?
Maar ik wil haar echt niet kwetsen. Ze heeft hier zoveel moeite voor gedaan.
Wat zouden jullie doen? Braaf die jurk aantrekken om je lieve vriendin een plezier te doen of toch echt je mond opentrekken?
Ik was al blij met het cadeau voor ik het kreeg omdat ik zag en hoorde hoeveel ze ermee bezig was.
Uiteindelijk heeft ze popelend van ongeduld haar cadeau veel te vroeg (ben nog niet jarig) aan mij afgegeven. Ze wist zeker dat het een schot in de roos zou zijn en zat stralend toe te kijken hoe ik het cadeau opende. Ik uiteraard ook met enorme smile omdat ik het allemaal heel lief vind.
Uiteindelijk haal ik een vreselijke jurk uit de doos. (Normaal gezien hebben we dezelfde smaak maar wat dit item betreft liggen onze meningen blijkbaar enorm uit elkaar) Maar dat maakte me geen bal uit. Ze heeft hier ontzettend veel tijd en liefde in gestoken dus ik vond het prachtig.
Ik heb het ding uiteraard meteen aangetrokken en... urgh. Ik zag een trieste bruid in de spiegel. Het is een lange, witte kanten jurk. Die volgens mij ook nog eens te los zit aan de zijkant. Totaal niet mijn smaak.
Maar ik paradeerde er stralend in rond en zei braaf "ik voel me net een prinses!". Die vriendin hapte ontzettend naar adem en gilt "ooh het staat je echt prachtig!!

Want ja... Het is de bedoeling dat ik die jurk ga dragen op mijn verjaardagsfeest.

Ik overwoog om het gewoon te doen maar ik heb hem nog eens aangetrokken en ik voel me er ronduit ongemakkelijk in. Je viert je verjaardag toch niet in iets dat eruit ziet als een trouwjurk?
Maar ik wil haar echt niet kwetsen. Ze heeft hier zoveel moeite voor gedaan.
Wat zouden jullie doen? Braaf die jurk aantrekken om je lieve vriendin een plezier te doen of toch echt je mond opentrekken?
donderdag 27 september 2018 om 18:52
donderdag 27 september 2018 om 18:53
https://www.google.nl/search?q=witte+la ... 1hgkHk1bWM
Hier ook soep. Met schoeisel die ik nooit uitgekozen zou hebben. En toch, als je het met flair weet te dragen.....
Hier ook soep. Met schoeisel die ik nooit uitgekozen zou hebben. En toch, als je het met flair weet te dragen.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 27 september 2018 om 19:00
Zou het geen gevalletje” alieexpress “ zijn ?
https://www.google.nl/search?q=aliexpre ... evNnoZv5IM
https://www.google.nl/search?q=aliexpre ... evNnoZv5IM
donderdag 27 september 2018 om 19:02
https://www.google.nl/search?q=aliexpre ... cBUJhxo5HM
donderdag 27 september 2018 om 19:04
donderdag 27 september 2018 om 19:05
donderdag 27 september 2018 om 19:16
ja maar die vriendin heeft hem in een winkel gekocht dus wist wat ze aanschafte.blijfgewoonbianca schreef: ↑27-09-2018 19:05Ja. Je bestelt een - denk je - schitterende bruidsjurk en je krijgt iets wat er heeeeeel in de verte wel wat van weg heeft.
volgens mij ben ik de enige die hem best mooi vindt haha

donderdag 27 september 2018 om 19:24
Als je Googlet op "Aliexpress expected reality" vind je nog veel meerblijfgewoonbianca schreef: ↑27-09-2018 19:05Ja. Je bestelt een - denk je - schitterende bruidsjurk en je krijgt iets wat er heeeeeel in de verte wel wat van weg heeft.
Zoals deze

Of deze

Edit: Sorry voor de off topic, TO
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 27-09-2018 19:31
29.68% gewijzigd

donderdag 27 september 2018 om 19:25
Staat op pagina 4.

donderdag 27 september 2018 om 19:39
Eens. Je hoeft haar natuurlijk niet te kwetsen, maar je kan toch gewoon zeggen dat je de jurk niet gepast vindt voor je verjaardagsfeest.Bloody_Mary schreef: ↑27-09-2018 19:29OMG. Ik zou hem naar een naaister doen en laten inkorten en dan mss een leuke blazer met hoge pumps in felle kleur? Dat leidt de aandacht af. Btw tegen Nederlanders kan je veel directer zijn dan tegen Belgen he, je had het gewoon kunnen zeggen denk ik.
Inkorten, leuk tailleriempje erom en/of blazertje erop.. verzin iets creatiefs.. en dan is de jurk opeens een project/product van jullie samen. Hartstikke mooi toch
donderdag 27 september 2018 om 19:39
Fascinerend. https://m.youtube.com/watch?v=bI44RFc9WCg
Daar kan ik nou gerust een hele avond naar kijken ; 646473820263537493 filmpjes van vrouwen die van alles bij Alie en Whish hebben besteld.

donderdag 27 september 2018 om 19:57
En dan wordt alles in het juiste perspectief geplaatst. Ik hoef het ding niet eens te dragen. Ik vlieg asap naar huis voor een familielid die op sterven ligt.
Ik zou dat gordijn een hele week dragen als ik haar daarmee bij me kon houden.

anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 27-09-2018 19:58
0.41% gewijzigd

donderdag 27 september 2018 om 19:57
Ik zou zelf iets andere woorden kiezenforsyth schreef: ↑27-09-2018 18:51Wat een aandachtshoer, die vriendin van je. Jou op je verjaardagsfeest dwingen in een foeilelijke jurk die je niet mooi vindt, die niet goed past en waar je zelf geen enkele inspraak in hebt gehad. Zul je zien dat ze op jouw feest ook nog gaat roepen dat jij er zo geweldig uitziet dankzij haar goede smaak. Eng wijf. Dumpen.

En zou het niet opvallen voor haar als je aankomt in een jurk die doormidden is geknipt, de onderkant vanaf is getornd, en bij elkaar gehouden wordt met een bloezende riem en cowboyslippers??
Om eerlijk te zijn vind ik deze dame ook een beetje apart... (hoe lang ga je op jullie bestemming blijven eigenlijk?)

donderdag 27 september 2018 om 19:58
Oh nee... wat naar voor je! Heel veel sterkte

donderdag 27 september 2018 om 20:00
Och jeetje TO, wat kut.
Sterkte