Lelijk cadeau

27-09-2018 14:25 203 berichten
Ik heb van een vriendin een verjaardagscadeau gekregen. Ze heeft hier ontzettend veel moeite in gestoken, liep wekenlang winkels af voor het perfecte cadeau en heeft er ook wat geld aan uitgegeven.

Ik was al blij met het cadeau voor ik het kreeg omdat ik zag en hoorde hoeveel ze ermee bezig was.

Uiteindelijk heeft ze popelend van ongeduld haar cadeau veel te vroeg (ben nog niet jarig) aan mij afgegeven. Ze wist zeker dat het een schot in de roos zou zijn en zat stralend toe te kijken hoe ik het cadeau opende. Ik uiteraard ook met enorme smile omdat ik het allemaal heel lief vind.

Uiteindelijk haal ik een vreselijke jurk uit de doos. (Normaal gezien hebben we dezelfde smaak maar wat dit item betreft liggen onze meningen blijkbaar enorm uit elkaar) Maar dat maakte me geen bal uit. Ze heeft hier ontzettend veel tijd en liefde in gestoken dus ik vond het prachtig.

Ik heb het ding uiteraard meteen aangetrokken en... urgh. Ik zag een trieste bruid in de spiegel. Het is een lange, witte kanten jurk. Die volgens mij ook nog eens te los zit aan de zijkant. Totaal niet mijn smaak.

Maar ik paradeerde er stralend in rond en zei braaf "ik voel me net een prinses!". Die vriendin hapte ontzettend naar adem en gilt "ooh het staat je echt prachtig!! :flirting: Je gaat zoveel complimenten krijgen op je verjaardag!!"

Want ja... Het is de bedoeling dat ik die jurk ga dragen op mijn verjaardagsfeest. :facepalm:

Ik overwoog om het gewoon te doen maar ik heb hem nog eens aangetrokken en ik voel me er ronduit ongemakkelijk in. Je viert je verjaardag toch niet in iets dat eruit ziet als een trouwjurk?
Maar ik wil haar echt niet kwetsen. Ze heeft hier zoveel moeite voor gedaan.

Wat zouden jullie doen? Braaf die jurk aantrekken om je lieve vriendin een plezier te doen of toch echt je mond opentrekken?
Heb je diezelfde avond nog 'n vlucht naar huis kunnen vinden? Hopelijk was je er op tijd bij! Ook als het vals alarm bleek te zijn. Beter 'n keer teveel naar huis dan te weinig als het 'n dierbare betreft.
Bearnaise schreef:
27-09-2018 19:57
En dan wordt alles in het juiste perspectief geplaatst. Ik hoef het ding niet eens te dragen. Ik vlieg asap naar huis voor een familielid die op sterven ligt. :'( Ik zou dat gordijn een hele week dragen als ik haar daarmee bij me kon houden.
Heel veel sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte! ik had van de week meegelezen, en zie nu je update.
Mocht je hem nog wel gaan dragen: onderste laag eraf, sjaaltje eroverheen ( of een leuke grove ketting) en een leuk leren riempje.
Gezien het wel een vrij basis model is kan je er dan misschien nog wat leuks van maken :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven