Ongelukkig
vrijdag 28 september 2018 om 14:09
Maar waarom?
vrijdag 28 september 2018 om 14:10
+1 voor het uitmaken. Ze behandelt je niet goed! Zoek iemand die jouw wel waardeert. Het lijkt me nooit goed in een relatie te blijven waar je zo ongelukkig van wordt. Daarnaast zeg je ook dat je verlatingsangst hebt, misschien overwegen hiervoor eens hulp te zoek (als je dit nog niet hebt). Het klinkt ook alsof je wel erg je best doet.. Als ze daardoor afstand neemt, zou ik dat ook kunnen begrijpen!
zaterdag 29 september 2018 om 00:21
haar vader is verhuist naar een andere stad (daar woont ze ook 4 dagen in de week) en eigenlijk wel sinds dien want dat was haar ouderlijk huis waar ze is opgegroeit, heb er al zo veel met der over gepraat, maar vandaag nog even, ze heeft ook examens, houd niet van appen etc.
zondag 30 september 2018 om 22:55
Nou ik bedoel meer, heeft er iemand tegen haar wil in aan haar gezeten. Als er ineens van de een op de andere dag geen sex meer is is dat vreemd.Jpz schreef: ↑29-09-2018 00:21haar vader is verhuist naar een andere stad (daar woont ze ook 4 dagen in de week) en eigenlijk wel sinds dien want dat was haar ouderlijk huis waar ze is opgegroeit, heb er al zo veel met der over gepraat, maar vandaag nog even, ze heeft ook examens, houd niet van appen etc.
maandag 1 oktober 2018 om 00:00
maar je kan het best uitmaken en toch nog van haar houden. je wil dan alleen geen relatie meer.
in jouw redenatie moet je de rest van je leven bij haar blijven. dat zou ik niet doen want het is al 3 jaar niet leuk