Ben zo boos!
zaterdag 29 september 2018 om 21:23
Ik heb meerdere topics geopend over een man die ik niet zomaar mocht bellen. Ik kon het niet loslaten en vanmiddag kreeg ik ineens een ingeving en ben langs zijn huis gefietst. Ja hoor, als ik het niet dacht. Hij stond innig omhelst met een vrouw te zoenen in de woonkamer. Ik dacht dat ik ontplofte en wilde eerst aanbellen. Leek me niet echt verstandig en maar naar huis gefietst. Wat een eikel. Ben ook zo boos dat ik er ben ingetrapt. Moet het even van mij afschrijven.
missdory wijzigde dit bericht op 30-09-2018 00:02
Reden: Vanwege herkenbaarheid
Reden: Vanwege herkenbaarheid
12.76% gewijzigd
zaterdag 29 september 2018 om 21:36
zaterdag 29 september 2018 om 21:39
Sorry maar ik was vreselijk verliefd.nerdopviva schreef: ↑29-09-2018 21:36Ben je er niet een klein beetje obsessief mee bezig? Je kent hem nog geen twee maanden, je hebt een paar weken gedatet, je kreeg zoveel alarmbellen dat je er doof van kan worden, een paar weken geleden ben je gedumpt en nu rij je zelfs langs zijn huis. Heb je niets beters te doen?
zaterdag 29 september 2018 om 21:49
Doe het jezelf niet aan! Je veranderd zo in een stalker en dat is niet cool en zonde van je tijd. Karma is a bitch. Hopelijk krijgt hij een koekje van eigen deeg op een dag.
Sterkte in elk geval en probeer jezelf even beet te pakken. Ga iets leuks doen. Ga met andere mannen daten die wel leuk zijn. Jou tijd is te kostbaar om aan zo’n sukkel te wijden.
zaterdag 29 september 2018 om 21:58
Geloof mij, ik ben wel opgelucht omdat ik steeds aan mezelf twijfelde. Wat een zak.
zaterdag 29 september 2018 om 22:02
Maar...misschien was dit pas hun 2e date.
Hij had jou toch gedumpt? Dan is hij wsch gewoon verder gegaan met daten
Jij doet nu net alsof je belazerd bent door hem, terwijl je dat helemaal noet zeker weet
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 29 september 2018 om 22:11
Dat geloof ik nu echt niet meer na al die vage smoezen van dat hij niet gebeld en geappt kon worden. Ik denk eerder dat hij meerdere vriendinnen heeft.
zaterdag 29 september 2018 om 22:12
Inderdaad.
zaterdag 29 september 2018 om 22:13
zaterdag 29 september 2018 om 22:46
Vriendschap is een illusie.