Ben zo boos!

29-09-2018 21:23 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere topics geopend over een man die ik niet zomaar mocht bellen. Ik kon het niet loslaten en vanmiddag kreeg ik ineens een ingeving en ben langs zijn huis gefietst. Ja hoor, als ik het niet dacht. Hij stond innig omhelst met een vrouw te zoenen in de woonkamer. Ik dacht dat ik ontplofte en wilde eerst aanbellen. Leek me niet echt verstandig en maar naar huis gefietst. Wat een eikel. Ben ook zo boos dat ik er ben ingetrapt. Moet het even van mij afschrijven.
missdory wijzigde dit bericht op 30-09-2018 00:02
Reden: Vanwege herkenbaarheid
12.76% gewijzigd
Ook toevallig dat hij juist op dat moment innig stond te zoenen, terwijl jij langs fietste
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vrouw en kinderen in de voortuin terwijl hij de auto aan het wassen was, was spectaculairder geweest.

Maar rot, je weet nu ig dat het goed is dat je van hem af bent,
Je had gewoon aan moeten bellen en aan die dame moeten vragen of hij hem bij haar ook niet omhoog kreeg :)
Niet geschoten is altijd mis
calvijn1 schreef:
29-09-2018 21:27
Ook toevallig dat hij juist op dat moment innig stond te zoenen, terwijl jij langs fietste
Nou inderdaad, of het zo moest zijn. Iets in mij zegt mij ook dat dit een nieuwe vriendin is.
Ik snap niet dat je hem niet eerder kon loslaten. Maar goed. Je bent boos nu? Waarom? Je alarmbellen gaan toch al af als je hem niet mag bellen?
Bitje93 schreef:
29-09-2018 21:32
Je had gewoon aan moeten bellen en aan die dame moeten vragen of hij hem bij haar ook niet omhoog kreeg :)
Dat had ik zo graag gewild. Ben in staat om nog een keer terug te gaan.
Zonde van je tijd en energie om weer een topic aan deze eikel te wijden. Wees blij dat je van hem af bent.
Hoop dat je de volgende keer een betrouwbaarder figuur gaat daten.
Wat rot voor je TO.
Ben je er niet een klein beetje obsessief mee bezig? Je kent hem nog geen twee maanden, je hebt een paar weken gedatet, je kreeg zoveel alarmbellen dat je er doof van kan worden, een paar weken geleden ben je gedumpt en nu rij je zelfs langs zijn huis. Heb je niets beters te doen?
nerdopviva schreef:
29-09-2018 21:36
Ben je er niet een klein beetje obsessief mee bezig? Je kent hem nog geen twee maanden, je hebt een paar weken gedatet, je kreeg zoveel alarmbellen dat je er doof van kan worden, een paar weken geleden ben je gedumpt en nu rij je zelfs langs zijn huis. Heb je niets beters te doen?
Sorry maar ik was vreselijk verliefd.
Bitje93 schreef:
29-09-2018 21:32
En als hem dat bij haar wel lukt dan staat to nog erger voor schut.
We zeiden toch dat hij een vrouw had?
ik geef mn bek ook maar een douw
Kun je het nu loslaten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
missdory schreef:
29-09-2018 21:33
Dat had ik zo graag gewild. Ben in staat om nog een keer terug te gaan.
Doe het jezelf niet aan! Je veranderd zo in een stalker en dat is niet cool en zonde van je tijd. Karma is a bitch. Hopelijk krijgt hij een koekje van eigen deeg op een dag.

Sterkte in elk geval en probeer jezelf even beet te pakken. Ga iets leuks doen. Ga met andere mannen daten die wel leuk zijn. Jou tijd is te kostbaar om aan zo’n sukkel te wijden.
missdory schreef:
29-09-2018 21:33
Nou inderdaad, of het zo moest zijn. Iets in mij zegt mij ook dat dit een nieuwe vriendin is.
Zat het prijskaartje er nog aan?
viva-amber schreef:
29-09-2018 21:45
Kun je het nu loslaten?
Geloof mij, ik ben wel opgelucht omdat ik steeds aan mezelf twijfelde. Wat een zak.
missdory schreef:
29-09-2018 21:39
Sorry maar ik was vreselijk verliefd.
Zo snel verliefd worden is nooit verstandig. Emoties en illusies....
Rot voor je,
Maar gelukkig ben je nu zonder hem dan mét hem. :redrose:
I am not perfect but i am limited edition.
missdory schreef:
29-09-2018 21:58
Geloof mij, ik ben wel opgelucht omdat ik steeds aan mezelf twijfelde. Wat een zak.
Maar...misschien was dit pas hun 2e date.
Hij had jou toch gedumpt? Dan is hij wsch gewoon verder gegaan met daten

Jij doet nu net alsof je belazerd bent door hem, terwijl je dat helemaal noet zeker weet
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
29-09-2018 22:02
Maar...misschien was dit pas hun 2e date.
Hij had jou toch gedumpt? Dan is hij wsch gewoon verder gegaan met daten

Jij doet nu net alsof je belazerd bent door hem, terwijl je dat helemaal noet zeker weet
Dat geloof ik nu echt niet meer na al die vage smoezen van dat hij niet gebeld en geappt kon worden. Ik denk eerder dat hij meerdere vriendinnen heeft.
Madeliefjees schreef:
29-09-2018 21:41
We zeiden toch dat hij een vrouw had?
Inderdaad.
missdory schreef:
29-09-2018 22:11
Dat geloof ik nu echt niet meer na al die vage smoezen van dat hij niet gebeld en geappt kon worden. Ik denk eerder dat hij meerdere vriendinnen heeft.
En daar maak je je druk om, omdat...?

Het is nou niet dat jullie een langdurige, innige relatie hadden.
liefde is een illusie, kwam ooit in een liedje voor
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Lopervanhiernaardaar schreef:
29-09-2018 22:43
liefde is een illusie, kwam ooit in een liedje voor
Vriendschap is een illusie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven