Centraal Moderatortopic

29-08-2018 10:30 2878 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ikbensnuffelbeertje schreef:
27-09-2018 12:41
10kb, 300x300
kleiner maken in paint levert een groter bestand ;)
voorheen heb ik grotere bestanden gebruikt

Is het wel een JPEG, GIF of PNG? Andere formaten worden niet geaccepteerd.

(en dan moet het ook echt dat bestandsformaat zijn, alleen de extensie veranderen telt niet)
RikM schreef:
27-09-2018 13:22
Is het wel een JPEG, GIF of PNG? Andere formaten worden niet geaccepteerd.

(en dan moet het ook echt dat bestandsformaat zijn, alleen de extensie veranderen telt niet)
Ja
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
ikbensnuffelbeertje schreef:
27-09-2018 14:34
Ja

Probeer eens een andere afbeelding dan. Als iedereen gewoon avatars kan uploaden behalve jij jouw afbeelding dan is het dus geen bug in de software maar ligt het aan de afbeelding.

Herstel: net even geprobeerd en ik krijg die foutmelding ook. Er is dus inderdaad iets mis.
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 27-09-2018 18:21
15.76% gewijzigd
Het topic 'cholesterol waarden' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Hoi mod,

Als jullie dan toch zo begaan zijn met het offtopic geneuzel in het stewardessentopic, zouden jullie dan ook even willen kijken naar het niet aflatende gezaag van Ikigai over haar bewuste keuzes? En nee, ik ga al die berichten niet staffen want daar is geen beginnen aan.
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2018 20:23
Hoi mod,

Als jullie dan toch zo begaan zijn met het offtopic geneuzel in het stewardessentopic, zouden jullie dan ook even willen kijken naar het niet aflatende gezaag van Ikigai over haar bewuste keuzes? En nee, ik ga al die berichten niet staffen want daar is geen beginnen aan.
Hoi LV,

bedankt voor de melding. We pakken het op.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

ModeratorViva schreef:
26-09-2018 22:46
Het topic is gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Bedankt!
Waarom wordt het posten op andermans account hier toegestaan, terwijl iedereen een eigen account aan kan maken?
Tijdschriftenverslindster schreef:
28-09-2018 06:26
Waarom wordt het posten op andermans account hier toegestaan, terwijl iedereen een eigen account aan kan maken?
Beste Tijdschriftenverslindster,

Dankjewel voor je melding. We hebben een mail gestuurd naar de forummer om die ervan op de hoogte te brengen dat er (door een vriendin) een topic met haar account is aangemaakt. Uiteraard is het voor iedereen mogelijk om zelf een account aan te maken, dit raden wij ook altijd aan.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Hierbij het verzoek om per direct het account van [...] te anonimiseren.
Alvast bedankt voor de moeite!
Het topic "Hoe kan je zo snel mogelijk seks met iemand hebben" is verwijderd ivm trollen / hengelen. Het topic "Strafblad voor.." is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Het topic "Zwanger of niet?" is toegevoegd aan het topic: "Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic (deel 2)".

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

De volgende topics zijn verwijderd ivm trollen:
-Vriendje dochter
-Pestende buurman

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Mods,

Ik kan geen avatar toevoegen aan mijn profiel.
Moderators het hek voor onzin is open gezet gaarne te sluiten ;-)
ModeratorViva schreef:
29-09-2018 19:46
De volgende topics zijn verwijderd ivm trollen:
-Vriendje dochter
-Pestende buurman

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Ah, staffen helpt soms dus toch :D . Dank je wel.
Het topic 'Jurk van juf' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

ModeratorViva schreef:
28-09-2018 09:34
Beste Tijdschriftenverslindster,

Dankjewel voor je melding. We hebben een mail gestuurd naar de forummer om die ervan op de hoogte te brengen dat er (door een vriendin) een topic met haar account is aangemaakt. Uiteraard is het voor iedereen mogelijk om zelf een account aan te maken, dit raden wij ook altijd aan.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Bedankt voor jullie ondernomen actie.
Direct even probleem melden: bij laptop met chrome blokkeren meerdere advertenties de verschillende pijlers op de homepage.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 12:30
0.08% gewijzigd
Waarom is mijn bericht over dat het eerst goed moeten melden van berichten gewoon niet werkt weggehaald?

En dan ook echt helemaal weg.
Nemaìn’ schreef:
30-09-2018 10:24
Waarom is mijn bericht over dat het eerst goed moeten melden van berichten gewoon niet werkt weggehaald?

En dan ook echt helemaal weg.
Beste Nemaìn’,

we hebben je bericht verwijderd omdat het offtopic (beleid) is. Op jet moment kunnen we niet achterhalen waarom we het bericht niet bewerkt is maar 'echt' verwijderd is. Onze excuses daarvoor.

Opmerkingen en/of aanbevelingen ontvangen we graag per mail.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

Tijdschriftenverslindster schreef:
30-09-2018 09:18
Bedankt voor jullie ondernomen actie.
Direct even probleem meden: bij laptop met chrome blokkeren meerdere advertenties de verschillende pijlers op de homepage.
Bedankt voor de melding, we hebben het doorgegeven.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

ModeratorViva schreef:
30-09-2018 12:25
Bedankt voor de melding, we hebben het doorgegeven.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Bedankt
ModeratorViva schreef:
30-09-2018 12:23
Beste Nemaìn’,

we hebben je bericht verwijderd omdat het offtopic (beleid) is. Op jet moment kunnen we niet achterhalen waarom we het bericht niet bewerkt is maar 'echt' verwijderd is. Onze excuses daarvoor.

Opmerkingen en/of aanbevelingen ontvangen we graag per mail.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
volgens mij ging het over spammen en optreden tegen spammers. Wij weten niet wat beleidsvragen zijn en wat anderssoortige vragen zijn. Ik zou graag het beleidsdocument even lezen waar kan ik dat vinden?
S-Meds schreef:
30-09-2018 12:33
volgens mij ging het over spammen en optreden tegen spammers. Wij weten niet wat beleidsvragen zijn en wat anderssoortige vragen zijn. Ik zou graag het beleidsdocument even lezen waar kan ik dat vinden?
Beste S-Meds,

dat document kan je hier vinden: https://www.viva.nl/huisregels/

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

ModeratorViva schreef:
30-09-2018 12:39
Beste S-Meds,

dat document kan je hier vinden: https://www.viva.nl/huisregels/

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Nee dit zijn de huisregels. dat is geen beleid.
Beleid gaat over wat voor forum je wilt zijn en wat je doelen zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven