Centraal Moderatortopic
woensdag 29 augustus 2018 om 10:30
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 26 september 2018 om 20:07
Eerst een rot-topic openen en dan op anoniem?
Mods, kunnen jullie het veroordelende topic dan ook verwijderen?

woensdag 26 september 2018 om 20:08
En? geslaagd voor je ontgroening? Hebben er genoeg domme huisvrouwtjes gehapt op je trolololtopics?

woensdag 26 september 2018 om 20:14
Waren dan ook wel echt hele goede topics.Pipistrello schreef: ↑26-09-2018 20:08En? geslaagd voor je ontgroening? Hebben er genoeg domme huisvrouwtjes gehapt op je trolololtopics?
woensdag 26 september 2018 om 20:16
De topics "Moeite met naam baby vriendin" en "Lieve als voornaam, acceptabel?" zijn verwijderd ivm trollen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

woensdag 26 september 2018 om 20:18
ModeratorViva schreef: ↑26-09-2018 20:16De topics "Moeite met naam baby vriendin" en "Lieve als voornaam, acceptabel?" zijn verwijderd ivm trollen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Heeft de TO ook een perma dan?

woensdag 26 september 2018 om 21:05
Ons eettopic is weer vol; zouden jullie het willen sluiten? Bedankt. eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Nieuw topic is al geopend.
woensdag 26 september 2018 om 22:46
Het topic is gesloten!Tijdschriftenverslindster schreef: ↑26-09-2018 21:05Ons eettopic is weer vol; zouden jullie het willen sluiten? Bedankt. eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

donderdag 27 september 2018 om 10:44
Beste mods, zouden jullie de titel eill3n veranderen in "Trouwen in 2020!"
relaties/het-grote-verloofdentopic/list ... #p29062551
donderdag 27 september 2018 om 11:04
De titel is aangepast!Féline schreef: ↑27-09-2018 10:44Beste mods, zouden jullie de titel eill3n veranderen in "Trouwen in 2020!"
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
donderdag 27 september 2018 om 11:19
Hoe zwaar is je avatar? Wij gebruiken zelf een bestand van 6kb van 150 x 150 pixels. Misschien dat het daaraan ligt?ikbensnuffelbeertje schreef: ↑27-09-2018 10:49Fout bij wegschrijven van avatar. Probeer het later nogmaals.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA

donderdag 27 september 2018 om 11:22
6 kb is wel bizar weinig, maar dat komt ook omdat die van jullie weinig inhoud heeft. Een foto in dat formaat is al bijna drie keer zo zwaar. Dus wellicht moet je jullie IT'er even inschakelen om een antwoord te geven op de vraag, i.p.v. zelf te gaan gissen.CommunityManagerViva schreef: ↑27-09-2018 11:19Hoe zwaar is je avatar? Wij gebruiken zelf een bestand van 6kb van 150 x 150 pixels. Misschien dat het daaraan ligt?
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
donderdag 27 september 2018 om 11:54

donderdag 27 september 2018 om 12:13
Hallo Mod,
Ik heb het volgende ontvangen:
‘Forumwaarschuwing uitgevaardigd
Het volgende is een waarschuwing welke is gegeven naar je door een beheerder of moderator van deze site.
Beste GlitterCupcake, We hebben geconstateerd dat je bij het topic 'Hoogsensitief / ADD' off topic hebt gereageerd. Dit is niet toegestaan. We willen je vragen hiermee op te houden. Met vriendelijke groet, Moderator Viva Forum’
Is het voor mij niet toegestaan om op bepaalde topics te reageren? Om welke topics gaat het in zijn totaal? Waarom mag ik op deze topics niet reageren?
Het volgende is een waarschuwing welke is gegeven naar je door een beheerder of moderator van deze site.
Beste GlitterCupcake, We hebben geconstateerd dat je bij het topic 'Hoogsensitief / ADD' off topic hebt gereageerd. Dit is niet toegestaan. We willen je vragen hiermee op te houden. Met vriendelijke groet, Moderator Viva Forum’
Is het voor mij niet toegestaan om op bepaalde topics te reageren? Om welke topics gaat het in zijn totaal? Waarom mag ik op deze topics niet reageren?
donderdag 27 september 2018 om 12:41
10kb, 300x300CommunityManagerViva schreef: ↑27-09-2018 11:19Hoe zwaar is je avatar? Wij gebruiken zelf een bestand van 6kb van 150 x 150 pixels. Misschien dat het daaraan ligt?
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
kleiner maken in paint levert een groter bestand

voorheen heb ik grotere bestanden gebruikt
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
donderdag 27 september 2018 om 12:47
Je mag niet OFFtopic reagerenGlitterCupcake schreef: ↑27-09-2018 12:13Hallo Mod,

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 27 september 2018 om 13:11
Er staat offtopic.GlitterCupcake schreef: ↑27-09-2018 12:13Hallo Mod,

donderdag 27 september 2018 om 13:14
Wat een flauwe reactie zeg...GlitterCupcake schreef: ↑27-09-2018 13:11Zo off topic was het nou ook weer niet. To liep tegen de muur op. Ze vroeg waar ze heen moest voor advies/ondersteuning. Ik adviseerde naar de Gamma te gaan.
Hans Anders was ook een optie geweest.
donderdag 27 september 2018 om 13:18
Beste GlitterCupcake,GlitterCupcake schreef: ↑27-09-2018 12:13Hallo Mod,
Zoals in de waarschuwing staat aangegeven reageerde je offtopic. Jouw bericht had dus niets met het topic te maken, vandaar de waarschuwing.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum