Wtf

30-09-2018 19:55 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben gisteren achter hele gekke dingen gekomen en ik weet niet wat ik moet doen, graag zou ik jullie mening is willen horen.

Er zijn in mijn relatie al vaker dingen gebeurt maar ik en mijn vriend kwamen altijd bij elkaar terug. Nu zag ik gisteren dus 140 vieze naakt filmpjes van een meisje in de computer staan. Dus ik ging verhaal halen maar mijn vriend zei dat dat van een jaar geleden was. Maar toen waren we ook al bij elkaar? Nu blijkt dus dat hij een instagram en een snap account had/heeft gemaakt van een meisje. Via deze accounts voegt hij jongens toe en probeert geil met hun te gaan snappen, vandaar die filmpjes, die stuurt hij dan naar hun en doet alsof hij dat meisje is. Als die jongens vervolgens foto's terug sturen, dan slaat hij de foto's op, zoekt hun vrienden en familie op en dreigt als hun niet betalen de foto's naar familie en vrienden te sturen. Ik heb mijn spullen gelijkt gepakt en ben naar huis gegaan maar ik weet niet wat ik moet doen, ik had dit totaal niet van hem verwacht en herken hem hier ook niet in. En volgens mij is dit nog erg strafbaar ook?

Help!
Zou (ex)vriend van TO de vriend van de rare Whatsappjes chanteren?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
geheimm 30-09-2018 20:23
Ja ik heb bewijzen (filmpjes van zijn computer met de fotos en al) ook kan ik in de accounts want hij gebruikt voor alles hetzelfde wachtwoord

Laat niet aan hem weten waar jij achter bent gekomen. (Want dan gaat hij snel de wachtwoorden veranderen.)
JollyRider schreef:
30-09-2018 20:27
Deze gedachte schoot mij ook te binnen.
Aangifte doen, zsm.
Wie bedenkt zulke dingen toch he.
10.000 euro toevallig?
Whatsinaname1988 schreef:
30-09-2018 20:45
Wie bedenkt zulke dingen toch he.

Armoede maakt creatief. Héél creatief, zo blijkt.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
geheimm schreef:
30-09-2018 19:55
140 vieze naakt filmpjes
Wel een erg hoog en specifiek aantal.
Ik geloof er geen bal van Het hele verhaal klinkt nogal apart.
Blankepit schreef:
30-09-2018 21:07
Wel een erg hoog en specifiek aantal.
Ik geloof er geen bal van Het hele verhaal klinkt nogal apart.
Ja jouw probleem
JollyRider schreef:
:hihi:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
geheimm schreef:
30-09-2018 22:19
Ja jouw probleem
En? Wat ga je doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
30-09-2018 22:28
En? Wat ga je doen?
Wat bedoel je ?
geheimm schreef:
30-09-2018 22:33
Wat bedoel je ?
Of je aangifte gaat doen?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
JollyRider schreef:
Dit topic sluit inderdaad fantastisch aan op dat andere ;-)
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Kia•Ora schreef:
30-09-2018 22:35
Of je aangifte gaat doen?
Weetje ik zou het willen maar ik weet het niet echt goed. Ik vind het echt heel erg wat hij doet maar ik hou ook van hem en vind het daarom lastig
geheimm schreef:
30-09-2018 22:37
Weetje ik zou het willen maar ik weet het niet echt goed. Ik vind het echt heel erg wat hij doet maar ik hou ook van hem en vind het daarom lastig
.
Als je geen aangifte doet ben je min of meer medeschuldig. Je weet dat hij mensen chanteert en door met deze kennis niets te doen ben je net zo verkeerd bezig. Spreek hem erop aan en doe aangifte, dit is een ernstig vergrijp en hier wil je toch niet mede schuldig aan zijn?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
chocolol schreef:
30-09-2018 20:19
Fijn dat je in zo'n ongewone situatie toch ineens denkt, he ik meld me aan op het vivaforum.
:HA:

Prioriteiten hè!
geheimm schreef:

Zo dacht de vrouw van Marc Dutroux er ook vast over.

Nou is dit topic toch nep dus het maakt niks uit, maar voor alle mensen in een vergelijkbare situatie, als je niks doet ben je net zo strafbaar.
geheimm schreef:
Ik snap dat je het lastig vindt maar ik mag toch hopen dat je uiteindelijke het juiste gaat doen en aangifte doet of op zijn minst een melding. Hij doet écht hele nare dingen...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
chocolol schreef:
30-09-2018 22:47
Zo dacht de vrouw van Marc Dutroux er ook vast over.

Nou is dit topic toch nep dus het maakt niks uit, maar voor alle mensen in een vergelijkbare situatie, als je niks doet ben je net zo strafbaar.
Hahahaha
Kia•Ora schreef:
30-09-2018 22:48
Ik snap dat je het lastig vindt maar ik mag toch hopen dat je uiteindelijke het juiste gaat doen en aangifte doet of op zijn minst een melding. Hij doet écht hele nare dingen...
Ja klopt ik zat ook al te twijfelen misschien is het ook goed als ik eerst naar zijn ouders ga
Alixane schreef:
30-09-2018 22:40
.
Als je geen aangifte doet ben je min of meer medeschuldig. Je weet dat hij mensen chanteert en door met deze kennis niets te doen ben je net zo verkeerd bezig. Spreek hem erop aan en doe aangifte, dit is een ernstig vergrijp en hier wil je toch niet mede schuldig aan zijn?
Nee, niet aanspreken.
Zodra ze hem heeft aangesproken, gaat hij al zijn wachtwoorden veranderen
en heeft ze geen bewijsmateriaal meer.
Dan beweert hij volgende week tegen TO dat hij is gestopt, terwijl hij verstopt achter toegangscode alweer een nieuw slachtoffer heeft.
TO, als je niets doet, is hij over twee maanden nog steeds bezig, met weer andere slachtoffers.

Hij zal ongetwijfeld goede kanten hebben, vriendelijk zijn tegen de oude buurvrouw, boodschappen doen voor zijn zwangere zus (of zo).
Maar die afpersing waar hij mee al een tijd mee bezig is, deugt niet. Hij bezorgt anderen stress, paniek, schaamte en daar verdient hij zelf geld aan.
geheimm schreef:
30-09-2018 22:54
Ja klopt ik zat ook al te twijfelen misschien is het ook goed als ik eerst naar zijn ouders ga
Hoe oud zijn jullie dan???

En bij een "volwassen" gozer zou ik toch écht eerst naar de politie gaan.
geheimm schreef:
30-09-2018 22:54
Meisje, naar de politie.
Ze eten je echt niet op.
Niet naar zijn ouders gaan. Die zeggen: "Onze Rick zou zoiets nooit doen."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven