Wtf
zondag 30 september 2018 om 19:55
Hoi allemaal,
Ik ben gisteren achter hele gekke dingen gekomen en ik weet niet wat ik moet doen, graag zou ik jullie mening is willen horen.
Er zijn in mijn relatie al vaker dingen gebeurt maar ik en mijn vriend kwamen altijd bij elkaar terug. Nu zag ik gisteren dus 140 vieze naakt filmpjes van een meisje in de computer staan. Dus ik ging verhaal halen maar mijn vriend zei dat dat van een jaar geleden was. Maar toen waren we ook al bij elkaar? Nu blijkt dus dat hij een instagram en een snap account had/heeft gemaakt van een meisje. Via deze accounts voegt hij jongens toe en probeert geil met hun te gaan snappen, vandaar die filmpjes, die stuurt hij dan naar hun en doet alsof hij dat meisje is. Als die jongens vervolgens foto's terug sturen, dan slaat hij de foto's op, zoekt hun vrienden en familie op en dreigt als hun niet betalen de foto's naar familie en vrienden te sturen. Ik heb mijn spullen gelijkt gepakt en ben naar huis gegaan maar ik weet niet wat ik moet doen, ik had dit totaal niet van hem verwacht en herken hem hier ook niet in. En volgens mij is dit nog erg strafbaar ook?
Help!
Ik ben gisteren achter hele gekke dingen gekomen en ik weet niet wat ik moet doen, graag zou ik jullie mening is willen horen.
Er zijn in mijn relatie al vaker dingen gebeurt maar ik en mijn vriend kwamen altijd bij elkaar terug. Nu zag ik gisteren dus 140 vieze naakt filmpjes van een meisje in de computer staan. Dus ik ging verhaal halen maar mijn vriend zei dat dat van een jaar geleden was. Maar toen waren we ook al bij elkaar? Nu blijkt dus dat hij een instagram en een snap account had/heeft gemaakt van een meisje. Via deze accounts voegt hij jongens toe en probeert geil met hun te gaan snappen, vandaar die filmpjes, die stuurt hij dan naar hun en doet alsof hij dat meisje is. Als die jongens vervolgens foto's terug sturen, dan slaat hij de foto's op, zoekt hun vrienden en familie op en dreigt als hun niet betalen de foto's naar familie en vrienden te sturen. Ik heb mijn spullen gelijkt gepakt en ben naar huis gegaan maar ik weet niet wat ik moet doen, ik had dit totaal niet van hem verwacht en herken hem hier ook niet in. En volgens mij is dit nog erg strafbaar ook?
Help!
zondag 30 september 2018 om 20:07
Ze zegt toch dat ze gelijk is weggegaan naar huis?
enn wijzigde dit bericht op 30-09-2018 20:08
2.44% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 30 september 2018 om 20:09
Zodat die mafklapper verder kan gaan met wat hij doet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 30 september 2018 om 20:14
Nee hij heeft geen sleutel van mijn huisCaitriona* schreef: ↑30-09-2018 20:07Heeft hij nog een sleutel van je huis? Je moet die gast echt niet meer binnenlaten.
Bel even met 0900-8844.
zondag 30 september 2018 om 20:20
zondag 30 september 2018 om 20:21
zondag 30 september 2018 om 20:22
Zodat die jongen verder kan gaan met afpersen
en andermans leven vernielen?
Er zijn mensen die gechanteerd worden en uiteindelijk zelfdoding doen.
zondag 30 september 2018 om 20:23
Ja ik heb bewijzen (filmpjes van zijn computer met de fotos en al) ook kan ik in de accounts want hij gebruikt voor alles hetzelfde wachtwoordCaitriona* schreef: ↑30-09-2018 20:21TO, omdat je een nieuwe forummer bent, moeten je 3 reacties nog goedgekeurd worden door de mods.
Via loepen heb ik gezien
- dat hij geen sleutel van je huis heeft (Mooi. Dat scheelt weer sloten-vervangen.)
- en je bewijzen hebt (Screenshots?)
Met die bewijzen kan je naar de politie stappen.
zondag 30 september 2018 om 20:26
Daarom moet TO zo snel mogelijk naar de politie.Caitriona* schreef: ↑30-09-2018 20:22Zodat die jongen verder kan gaan met afpersen
en andermans leven vernielen?
Er zijn mensen die gechanteerd worden en uiteindelijk zelfdoding doen.