ontrouw altijd melden
zaterdag 14 maart 2009 om 23:51
zaterdag 14 maart 2009 om 23:57
En wat dacht je van een open relatie waarbij de partijen hebben afgesproken elkaar niet te melden wanneer en met wie ze iets anders doen? Als je je verder ook niet geroepen voelt om je met andermans relatie te bemoeien, waarom zou je dat dan in geval van een door jouw vermeend ontrouw ineens wel doen?
Die hormoonslavernij!!
zaterdag 14 maart 2009 om 23:57
zondag 15 maart 2009 om 00:02
Dus jij zou een onbekende vrouw opbellen , mailen of bij haar langsgaan om te melden dat haar man - bijvoorbeeld jouw collega - hem uit zijn broek laat hangen ? Vind je dat jouw taak , ja ? Als je nou oprecht begaan bent met zo iemand en je vindt het jouw morele verplichting enzo , dan zou je er aardiger aan doen het iemand te laten vertellen die haar hierna ook nog enige steun kan bieden . Het allerlaagste vind ik altijd wel als degene die de waarheid vertelt het neukie blijkt te zijn geweest , of de eveneens bedrogen partner van neukie .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 15 maart 2009 om 00:03
Ik zou me er niet in mengen. Tenzij ik bijvoorbeeld de vriend van mijn beste vriendin betrap op het moment zelf, dan zou ik hem er op aanspreken. En hem dwingen het te vertellen. Dit natuurlijk ook alleen als ik zeker weet dat er geen sprake is van een open relatie. Eigenlijk zou ik het alleen bij mijn beste vriendinnen/familie vertellen, verder is het niet mijn zaak.
zondag 15 maart 2009 om 00:03
"Als je ziet dat iemand ontrouw is". Wat bedoel je daarmee? Dat je iemand met een ander hebt zien zoenen? Weet je dan ook zeker dat ze onveilig vrijen? Ik vind het iets tussen de vreemdganger en partner.
De opmerking hiervoor van dat je niet weet of er stilzwijgende toestemming is voor seks buiten de deur vind ik ook heel zinnig.
De opmerking hiervoor van dat je niet weet of er stilzwijgende toestemming is voor seks buiten de deur vind ik ook heel zinnig.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
zondag 15 maart 2009 om 00:06

zondag 15 maart 2009 om 00:18
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 maart 2009 @ 00:02:
Dus jij zou een onbekende vrouw opbellen , mailen of bij haar langsgaan om te melden dat haar man - bijvoorbeeld jouw collega - hem uit zijn broek laat hangen ? Vind je dat jouw taak , ja ? Als je nou oprecht begaan bent met zo iemand en je vindt het jouw morele verplichting enzo , dan zou je er aardiger aan doen het iemand te laten vertellen die haar hierna ook nog enige steun kan bieden . Het allerlaagste vind ik altijd wel als degene die de waarheid vertelt het neukie blijkt te zijn geweest , of de eveneens bedrogen partner van neukie .Helemaal eens. Niemand houdt van een klikspaan, als je aan de liefdadigheid wil moet je vrijwilligerswerk gaan doen.
Dus jij zou een onbekende vrouw opbellen , mailen of bij haar langsgaan om te melden dat haar man - bijvoorbeeld jouw collega - hem uit zijn broek laat hangen ? Vind je dat jouw taak , ja ? Als je nou oprecht begaan bent met zo iemand en je vindt het jouw morele verplichting enzo , dan zou je er aardiger aan doen het iemand te laten vertellen die haar hierna ook nog enige steun kan bieden . Het allerlaagste vind ik altijd wel als degene die de waarheid vertelt het neukie blijkt te zijn geweest , of de eveneens bedrogen partner van neukie .Helemaal eens. Niemand houdt van een klikspaan, als je aan de liefdadigheid wil moet je vrijwilligerswerk gaan doen.
zondag 15 maart 2009 om 00:29
Als iemand klaarstaat met een geweer om iemand neer te schieten ga je dat ook melden , iemand met aids besmetten is even dodelijk dus waarom zouden we hier dan geen morele plicht hebben een mogelijk slachtoffer te waarschuwen dat zijn/haar leven in gevaar is?Het is niet voor niks dat een rechter een vreemdganger een gevangenisstraf van 20jaar gaf wegens poging tot moord nadat zijn met aids bestmette vriend naar de rechtbank was gestapt...

zondag 15 maart 2009 om 00:41
quote:Helponline schreef op 15 maart 2009 @ 00:29:
Als iemand klaarstaat met een geweer om iemand neer te schieten ga je dat ook melden , iemand met aids besmetten is even dodelijk dus waarom zouden we hier dan geen morele plicht hebben een mogelijk slachtoffer te waarschuwen dat zijn/haar leven in gevaar is?Het is niet voor niks dat een rechter een vreemdganger een gevangenisstraf van 20jaar gaf wegens poging tot moord nadat zijn met aids bestmette vriend naar de rechtbank was gestapt...
En dit was in Nederland?
En hoe kom je er bij dat bij vreemdgaan geen condooms gebruikt worden. Als ik vroeger een ONS had, dan deed ik dat altijd met condoom. Trouwens ook met sexvriendjes gebruikte ik een condoom omdat ik er nooit zeker van was dat ik het enige sexvriendinnetje was.
Dus Aids?
En dit was in Nederland?
En hoe kom je er bij dat bij vreemdgaan geen condooms gebruikt worden. Als ik vroeger een ONS had, dan deed ik dat altijd met condoom. Trouwens ook met sexvriendjes gebruikte ik een condoom omdat ik er nooit zeker van was dat ik het enige sexvriendinnetje was.
Dus Aids?
zondag 15 maart 2009 om 00:42
Zien dat iemand een geweer tegen andersmans hoofd houdt vind ik toch wel iets anders dan vermoeden dat iemand met aids besmet kan worden door een vreemdgaande partij. Als je dit zo vergelijkt dan moet je dus al 100% zeker weten dat a) iemand vreemd gaat b) dat onveilig gebeurt c) er vreemd wordt gegaan met iemand die besmet is d) die besmetting is overgedragen aan de vreemdganger
Die hormoonslavernij!!